SKF-ne túl kemény az edzése, hajlamos kipattogni. FAG csapágyat azért nem akarok, mert ha ha már beletolok 350 ezret a blokkba, nem merek kockáztatni. Ezért a japó!
Gyári az van 19e/ db. De én koyo-t vagy ntn-nt szeretnék bele.
Koyo-t találtam albertirsán 12e-ért, helyben 10 lenne, csak nincs raktáron. Majdnem félár,azért nem mindegy...
Ha rúgásra elsőre indul hidegen is akkor az indítás fordulatszámában van a baj, ami aksi, önindító, vagy valamelyik kábeled érintkezése miatt van. Olaj milyen van benne?
Üdv!
Következő a probléma.
EXC 400 2001. Hidegen nem indul önindítóval. Rúgásra elsőre. Melegen akár pöccre is, de néha többet tekeri. Aksi jó, nem esik 11v alá indításkor. Rábikáztam autóról, így nehezen, de elindult hidegen is. Töltés van, generátor most lett tekercselve.
Ötlet valakinek?
Nagyon normálisak.
2 max 5nap.
Koyo-t találtam albertirsán 12e-ért, helyben 10 lenne, csak nincs raktáron. Majdnem félár,azért nem mindegy...
Valakinek lenne polcon Koyo NJ206 ECP C3 főtengely csapágy?
Csak 1 db van az országban, és fene tudja mikorra jönne meg.
Következő a probléma.
EXC 400 2001. Hidegen nem indul önindítóval. Rúgásra elsőre. Melegen akár pöccre is, de néha többet tekeri. Aksi jó, nem esik 11v alá indításkor. Rábikáztam autóról, így nehezen, de elindult hidegen is. Töltés van, generátor most lett tekercselve.
Ötlet valakinek?
Keresek hűtővédő keretet 2005-ös Exc525-re.
Valakinek van elfekvőben?