Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ezt én se tudom, de haver most hagyta el a rendszámát, és kapott helyette másikat 15pénzért azonnal, de nem ugyanazt, meg új forgalmit is persze.
Nem tudom mennyi idő után, de ha régóta ki van vonva a forgalomból akkor azt hiszem kpm-vizsgára kell vinned.
De inkább kérdezz utánna, az a biztos.
Azt mondta a csaj az okmányirodában,h.mehet lábon is nem kell útvonal engedély sem mert a papir amit anno adtak kivonáskor azzal ellehet vinni!Hozzáteszem,h.a régi tulaj vonata ki a forgalomból én meg szeretném visszahelyeztetni...Biztositást köthetek csak kérdés,h.új rendszámot kapok vagy a régit ami levan adva?
utánfutón viheted :D
Akkor nem viheted.
Meggyőző volt!
Viheted persze.
A motor ideiglenesen kivan vonva a forgalombol!Az okmanyirodaban azt mondtak,h.inditsam el a papirmunkat es kozbe vigyem el a motort muszakira.De igy rendszam es biztositad nelkul vihetem?
A homlokodra 43-as talpméret mintát!
A km ora allast is nezik?Az baj mert az enyem csak az idot mutatja momentan...Ha nincs rendszam mire ragasztanak majd?
Üdv.

Bár én az Lc4-emet vittem most múlt 7en műszakira, de véleményem szerint nagyon vizsgabázis függő a dolog.
Nekem körbejárta 1szer a csávó, megkérdezte hogy jó-e a világítás , be se indította...
Körbefényképezte, ránézett a vázszámra, km-órára.
Rátolta a fékpadra, mert ott ugye fénykép készül, és mivel ott minden jó volt, már radírozta is lefelé a matricát.
Több idő volt a rendszámtakarítás, meg a matricacsere mint az egész
Hello!
Én is műszakira vinném az exc-t!Világitás,index,duda,bekötve,sm-szett rajta...Milyen buziságba köthetnek bele?(láncvédő,fényvisszaverő prizma,rendszám merőleges legyen az aszfaltra...ilyesmikre gondolok)A motor ideiglenesen ki van vonva a forgalomból...
Miiiiivan?
A balek! Ezt hívják tanuló pénznek...
Jól körbe járta a dolgot...pedig a mörfi nevű tag részletesen leírta mit hogyan...csak a legfontosabbakat hagyta ki...
Sziasztok

kérdés van egy exc-m viszem műszakira, kérdés az lenne hogy a lengővillán a lánckerék oldalról van egy ívelt bemaródás amit a anno még a lánckerék csavarjai marhattak bele.
mennyire érdemes foglalkozni vele, átengedik így is?
előre is köszi
Osztom KEX véleményét, ez egy versenyenduro, pont arra való amire te nem akarod használni. Hétvégenként menni 2-300 km-t + munkába járni 100-at,gyorsan belemegy az a 15- 20 üzemóra szerintem kéthetente cserélhetsz olajat. Inkább egy LC 4 erre a célra én is azt javaslom , ha maradsz a KTM-nél!
kb. háromszor fogod az általad felsoroltakra használni, aztán rájössz, hogy mocskosul nem erre való....
Azért még bízom benne, majdcsak...
fudejovagy másnéven fudeszar megmondta a tutit mit kell venned!
Kiszolgálna e, az attól függ mennyi az a keret most rá és melyiket is vennéd meg?
én azt mondom, várd meg HanGabot! ő majd kielemzi neked az SXC LC4 SMC közti különbségeket, meg persze a KTM CR500 sincs kizárva 1 250 es exc vázba.. na az az igazi munkába járós, valami fasza GOOGLE injektortérképpel, 690 SMC-R tuning edition supermoto kerekekkel!
A munka az olyan lenne hogy hetente 120 km
Akkor inkább lc4. Az jobban utcára való.
"hétköznap munkára használnám"
az mifele munka lenne?
Üdv.
Évek óta egy 2008-2010 -es KTM 450 EXC ről állmodoztam.Most alakúlt úgy hogy van rá keretem.Egy supermoto szettet dobnék rá és közúton használnám ,hétvégi motorostalálkozókra és hétköznap munkára használnám.(nem az erdőbe full gázon hegyet mászni)
A véleményeteket szeretném kérni ti mit tapasztaltatok, sokat kell e szervízelni? ,mindig kell bütykölni mielőtt motorozni mész stb..
Az én elkébzelésem az lenne hogy egy ilyen motort egyszer megvenném és kiszolgálna egy életre.Persze folyamatosan karbantartanám a kívánt alkatrészeket.
Véleményeket előre kösz
EGYENLŐRE nem találom a GUMIT...pedig lennie KÉNE... de nincs még veszve semmi...

Amúgy olyan ALKATRÉSZEK,és EGYÉBB dolgok kerültek elő keresés közben amiről már azt HITTEM sose lesz meg...vagy hogy már NINCS is meg...