Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hoppsz...... egy lyukkal arrébb ment
masteron itt a motorod: http://www.kepesmotor.hu/ktm-e...
ismerem az embert, elég precíz, régen a dt-t fúrta nekem
értem én mire gondolsz, de akkor már inkább sűrűbben kell cserélni, ha már annyira jót akar az ember........
Nem érted amit írtam és fennakadsz rajta.

Felejtsd el a gagyi szót...felejtsd el az egészet
szerinted mennyivel jobb a 4-5ezer forintos motul mint a 2500 forintos eni?
Nem érted mire mondtam, a benzinnel kimosott blokk a jobb vagy az hogy marad a blokkban a kb 2literhez 20ml tiszta de gyengébb minőségű olaj

mindegy, se blokköbliítővel se benzinnel nem szabad blokkot kimosni. Ennél már csak az volt a jobb amikor talán egy drz-s srác védte az igazát hogy ő leengedi az olajat majd elindítja a motort hogy kinyomja a maradék olajat
Nyilván egy tisztára mosott blokk a jobb, ha alaposan van tisztítva. De ugye kérdés, hogy miért és mitől kell tisztítani, ha üzemszerűen van használva a csere periódusokat betartva és megfelelő olajjal feltöltve.
melyik a jobb? egy tisztára mosott blokk vagy ha marad egy leheletnyi "gagyi" olaj, lehet az a gagyi olaj mondjuk egy nem 4000/liter áras motul hanem egy elf vagy bármi...
Azzal is az a baj, ha gagyi az olaj, valamennyi mindenképp marad a motorba, soha nem jön ki teljesen. A maradék meg faszán össze tud keveredni a jó minőségi friss olajjal ami habzást is tud eredményezni.

Amúgy meg ezekbe a mai modern túlvegyszerezett olajokkal semmi baj nincs, nem kell tisztogatni utánuk a blokkot, pont ezek az anyagok találhatóak meg bennük, amik tisztítanak és kennek is.
Csőváz Emberek.
A nehézlovasság a csata előtt.
Csak szólok!
Szép napot mindenkinek.
Ui:KTM
Kiválóan
Tartós
Minőség
Sziasztok!
http://www.kepesmotor.hu/offro...
Ha valakit érdekel új ktm dob az írjon.
üdv
A benzin lemosta ugyesen a csapagyakrol is az olajfilmet ami nem annyira egeszseges.
is!
Nem tudom ezeknek a korai típusoknak van-e olaj tartájuk a vázban, de azokat úgy kell le légteleníteni, hogy ahol a vázba beöntöd az olajat, nem csavarod vissza a csavart. Beindítod, így ki tudja tolni ott a levegőt. Úgy veszed észre, hogy egyszer csak kiköpi ott az olajat.
A volt lengőkarom Állat lett
SEMMI baj nincs barátom...csak annyi hogy TE is ugorj VELE együtt...és minden RENDBEN lesz.
Valaki segítsen...ha tud!
Vettem egy 2008as 450 sxf et! A motor pöccre indul, gyönyörű a hangja!
De! Amig hideg a motor nagyon nehezen veszi be a fokozatokat, amikor indulnék még behúzott kuplungnál is leáll...ugrik egyet és annyi..
Mi lehet a baj?
Motorex 15w50 van benne...
Lehet nem jó hidegben a 15w!? Vagy a kuplung nem emel ki rendesen...!?
Előre is kössz a válaszokat!
ezt nem tudom, nem értek a szereléshez
Értem! Köszönöm a tanácsot. Szerinted létezhet ez,hogy ezért volt plusz hangja?Nagyon kíváncsi vagyok,de csak Hétfőn tudom meg. Akkor tudok még egy szűrőt venni
az a jó ha fekete, mert akkor nem ül le a kopadék
új motornál meg inkább cserélj először sűrűbben olajat
A motort most vettem.Az olaj ami benne volt szinte fekete volt.Az hogy benzinnel öblitettem szerintem nem rossz.Jól tisztítt és mivel vártam szinte egy félnapott volt ideje elparologni.S a benzin is feketén jött ki belőle. Így gondolom csak tisztított
Vagy toltse fel valami gagyi olajjal jarassa meg es ontse ki belole
Vagy toltse fel valami gagyi olajjal jarassa meg es ontse ki belole
ha ki akarod mosni szedd szét
nem csak a ktm-et hanem mindent
de ha rendes olajjal van használva akkor semmi szükség nincs a mosogatásra