Nem érted mire mondtam, a benzinnel kimosott blokk a jobb vagy az hogy marad a blokkban a kb 2literhez 20ml tiszta de gyengébb minőségű olaj
mindegy, se blokköbliítővel se benzinnel nem szabad blokkot kimosni. Ennél már csak az volt a jobb amikor talán egy drz-s srác védte az igazát hogy ő leengedi az olajat majd elindítja a motort hogy kinyomja a maradék olajat
Nyilván egy tisztára mosott blokk a jobb, ha alaposan van tisztítva. De ugye kérdés, hogy miért és mitől kell tisztítani, ha üzemszerűen van használva a csere periódusokat betartva és megfelelő olajjal feltöltve.
melyik a jobb? egy tisztára mosott blokk vagy ha marad egy leheletnyi "gagyi" olaj, lehet az a gagyi olaj mondjuk egy nem 4000/liter áras motul hanem egy elf vagy bármi...
Azzal is az a baj, ha gagyi az olaj, valamennyi mindenképp marad a motorba, soha nem jön ki teljesen. A maradék meg faszán össze tud keveredni a jó minőségi friss olajjal ami habzást is tud eredményezni.
Amúgy meg ezekbe a mai modern túlvegyszerezett olajokkal semmi baj nincs, nem kell tisztogatni utánuk a blokkot, pont ezek az anyagok találhatóak meg bennük, amik tisztítanak és kennek is.
Nem tudom ezeknek a korai típusoknak van-e olaj tartájuk a vázban, de azokat úgy kell le légteleníteni, hogy ahol a vázba beöntöd az olajat, nem csavarod vissza a csavart. Beindítod, így ki tudja tolni ott a levegőt. Úgy veszed észre, hogy egyszer csak kiköpi ott az olajat.
Valaki segítsen...ha tud!
Vettem egy 2008as 450 sxf et! A motor pöccre indul, gyönyörű a hangja!
De! Amig hideg a motor nagyon nehezen veszi be a fokozatokat, amikor indulnék még behúzott kuplungnál is leáll...ugrik egyet és annyi..
Mi lehet a baj?
Motorex 15w50 van benne...
Lehet nem jó hidegben a 15w!? Vagy a kuplung nem emel ki rendesen...!?
Előre is kössz a válaszokat!
Értem! Köszönöm a tanácsot. Szerinted létezhet ez,hogy ezért volt plusz hangja?Nagyon kíváncsi vagyok,de csak Hétfőn tudom meg. Akkor tudok még egy szűrőt venni
A motort most vettem.Az olaj ami benne volt szinte fekete volt.Az hogy benzinnel öblitettem szerintem nem rossz.Jól tisztítt és mivel vártam szinte egy félnapott volt ideje elparologni.S a benzin is feketén jött ki belőle. Így gondolom csak tisztított
ismerem az embert, elég precíz, régen a dt-t fúrta nekem
Felejtsd el a gagyi szót...felejtsd el az egészet
mindegy, se blokköbliítővel se benzinnel nem szabad blokkot kimosni. Ennél már csak az volt a jobb amikor talán egy drz-s srác védte az igazát hogy ő leengedi az olajat majd elindítja a motort hogy kinyomja a maradék olajat
Amúgy meg ezekbe a mai modern túlvegyszerezett olajokkal semmi baj nincs, nem kell tisztogatni utánuk a blokkot, pont ezek az anyagok találhatóak meg bennük, amik tisztítanak és kennek is.
A nehézlovasság a csata előtt.
Csak szólok!
Szép napot mindenkinek.
Ui:KTM
Kiválóan
Tartós
Minőség
http://www.kepesmotor.hu/offro...
Ha valakit érdekel új ktm dob az írjon.
üdv
Vettem egy 2008as 450 sxf et! A motor pöccre indul, gyönyörű a hangja!
De! Amig hideg a motor nagyon nehezen veszi be a fokozatokat, amikor indulnék még behúzott kuplungnál is leáll...ugrik egyet és annyi..
Mi lehet a baj?
Motorex 15w50 van benne...
Lehet nem jó hidegben a 15w!? Vagy a kuplung nem emel ki rendesen...!?
Előre is kössz a válaszokat!
új motornál meg inkább cserélj először sűrűbben olajat
nem csak a ktm-et hanem mindent
de ha rendes olajjal van használva akkor semmi szükség nincs a mosogatásra