NEM a TEREMTŐ nem akarja hogy KÁTÉJJEMED legyen...hanem a PROLI,szarevő olcsójánoskodásod...SAJNÁLOD a pézt egy JOBB dologra(vagy nincs is rá),csorgatod a nyálad,és a SZAR árán akarsz MARCIPÁNT venni...
HA meg még nem volt KÁTÉJJEMED akkor mit hasonlítgatod mindenféle fostaliga YAHAMÁKHOZ...csak világolsz itt mint TEHEN a GÓRÉBAN...
lemondtam róla már
inkább meghagyom a huskyt, az patent gép, nem szükséges az eladása
aztán amit ráköltenék az új gépre inkább veszek bele egy röpsúlyos kuplungot
szóval marad a 2 motor, nem lehet itt egyet használni mindenhová
mostanában elég sokat mászkáltam a 640el, kipróbáltam pár feljárót vele(husky után elég gáz) igazándiból nem tud többet sokkal mint a tt600
bár az re futóművileg már meg sem közelíti a régebbi tt-t
de erről nem is akarok vitákat, szóval be is fejezem
Az a pár eltérés teljesítmény súly futómű ezek egésze adja meg az összképet egy motorról.Amit akkor veszel észre mikor egyikről át ülsz és megtudod igazából mennyi különbség van a két motor között.Nem a százalékok döntenek itt.Példát mondok vagy inkább tapasztalatot.Volt szerencsém egymás után motorozni hosszabb ideig egy DRZ400-al és egy EXC400-al.Pár százalék eltérés itt is de a két motor igencsak különbözik egymástól.Ja és itt elvileg papíron az EXC gyengébb.De jóval többet tud adni mint a DRZ.
Nem mondtam hogy vedd meg az első lomot amit túláraztak.Csak tudni kell mennyiért mennek ezek a motorok és ahhoz mérten nézelődni.nem kötelező megvenni a KTM-et nyilván van más alternatíva.Van aki áldoz rá van aki nem.Szerintem ki lehet fogni reális áron jó KTM-et csak keresni kell.
egy 12-13 éves gépért mennyit fizessen az ember? 1 millát?
a 600 reális összeg lett volna, csak nem költöttek semmit rá az elmúlt 4-5 évben
pl himba rész szarrákopva mert lusták voltak zsírozni, akkor vajon milyen lehet a többi része
Mind blokk teljesítmény futómű fékek nincsenek egy szinten.Hogy is akarod akkor hasonlítani őket hogy fer legyen a verseny?Technikailag a KTM fejlettebb.Mivel többet hoztak ki belőle nyílván rövidebb a kopó alkatrészek élettartama.Tiszta matek vagy fizika vagy tökömtudja de egyértelmű.Hasonlíts 450-es crossmotorokat akkor inkább mert ott kevésbé van difi.Valószínüleg azt kapnád hogy gyakorlatilag egyformán amortizálódnának le márkától független.
nem tudom hasonlítani mert nem volt még ktm....
egészen kis híja volt egy lc4-nek de elég rom-lom a kínálat endúró téren
nemrég néztünk egy 600ért kínáltat, simán az első héten ráment volna 200 aztán még nem is lett volna használva
de mivel az auto deko is gyanús volt(a 200on túl) nem lett üzlet
úgy néz ki nem akarja a teremtő hogy ktm legyen itthon
Nem tudom neked milyen SMC660 lehetett aminél nem volt számottevő különbség a sima LC4 640hez képest.
Én is mentem nem is egyel mindegy típusból, volt SMC625-ön is az is jóval fürgébb volt mint az alap 640, 660-ból többhöz is volt szerencsém jóval nyomatékosabb és erőteljesebb még a 625 SMC-nél is.
Ha neked az új 690 erősebb mint a régebbi 660 akkor tényleg problémák voltak a gépeiddel.
2010 SMC690 EVO1 kittel mentem, hát az 5000 fordulatig csak tiszteleghet a régi 660-nak.
figyelj, smc vagy sxc vagy lc4 nekem volt mindegyik egyik sem tudott többet a másiknál lényegében annyi különbség volt köztük egyik jobban csörgött csattogott mint a másik most 690 fostalicskám van de ez is csak valami647cm3 ez már jobban megy mint a régebbi mivel 64le de ez sem a világ közepe amit irtál sújbani különbség nem méricskéltem a sima lc4 igen valamivel nehezebb de őszintén szólva én alig vettem észre előtte hayabusám volt na attól könnyebb mivel az csak 250kg volt
HA meg még nem volt KÁTÉJJEMED akkor mit hasonlítgatod mindenféle fostaliga YAHAMÁKHOZ...csak világolsz itt mint TEHEN a GÓRÉBAN...