Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mivel ezresem van igy nem fogok visszaulni a 650re. De most oszinten. Ki hasonlitotta ossze a ket motort? Nehez felfogni azt hogy az en motorozasi stilusomhoz nem jo a 690es ktm?

Persze, tud menni 160nal, akkor te kozlekedj vele ugy, szetforogja az agyat szegeny motor.


Hq az hogy a te motorod mire kepes es az hogy 110nel mar sajnalod mert forog pont meghazudtolja amit itt nagybolcsen le akartak irni, hogy a 690es egy szupersport motor amivel nyugodtan kozlekedhetsz 180as utazoval .
TE is figyeltél PROLI? De neked MEGINT külön ÓHAJOD van...egy FILLÉR nélkül kapkocc össze vissza mint PEDOFIL pap az óvodában...

Mint ahogy említettem VALA...BÁNNDZSÍDZSÁMMPING kötél nélkül...garantált a POFÁRA esés....
Most MINDENKI álljon FEL és TISZTELEGJEN...és aggyon hálát az ÚRnak hogy FELVILÁGOSULT általa...TÖRTÉNELMET írt...

FELLEBEZÉSNEK hejje NINCS...mivel HEJJRE lett téve az ELCÉNÉGY téma...
nem a 400assal versenyeztek?
azt ajánlották nagyon hogy könnyebb mint a 640 de kb olyan komfort, futóműve is egész jó valamelyik alfajában önindító is van
de abból olyan kevés van hogy még válogatni sem lehet, mert rendszámosban egy sincs......
Reméltem hogy jut nekem is ebből a kis monológból. Egyébként én 110-120 utazóba szoktam menni vele, de egyébként simán bír 190-et, ahogy mondod.
Sziasztok!
Keresek 2011 350 SXF-re Akrapovic rendszert!
Ha van valakinek eladó, vagy tud eladó darabról jelezze pls!
Thx!
Az LC4 témát tegyük helyre, az EXC sorozat előtt az LC4-et használták versenycélra.
Enduró világbajnokságot is nyertek vele 1998-ban.
Pl:
Az SC625 igazi átmenet az LC4 és EXC típusok között.
Kis olajkörös 1.6L (nincs a vázban olaj) , nincs önindító, aksi.
Olajcsere fele a sima LC4-hez, 2500km.
De ez mellett igencsak megbízható gépnek tartják, 50000-70000 kilométert is elmennek megbontás nélkül.
Az hogy sokan szidják a KTM-et legtöbbször user hiba, vagy olyannal szervizeltette akinek fingja sincs a géphez.
Ha a KTM-nek is megadod amit kell a világon semmi gond nem lesz vele.
Nálam az SMC 1 év alatt 18000-et ment, olajcsere, légszűrő takarítás, szelepellenőrzésen kívül semmit nem kellett a blokkal tennem.
Az olajszintet kellett ellenőrizni mert szereti csipegetni, kb ennyi amit igényelt.
Minden más márkánál is előfordulhatnak meghibásodások, főleg ha a tulaj vagy a szerelő sem vágja a dolgokat.
Az hogy az LC4 640 vagy 690 nem szereti a 110km/h-t az is nagy marhaság, ott is a felhasználóval gond nem a motorral.
Ha a szelet bírod akkor 130-140 között is lehet vele simán közlekedni.
Mivel a motor gyári áttétellel közel a 180-190 tempót is tudja végre, így a másik két sebesség meg sem kottyan neki.
Az SV650-hez pedig hasonlítani teljesen felesleges, de ha már valaki ahhoz hasonlítja akkor említsük meg a két motor futóművét, fékeit és az élményt amit ad a két motor.
F.Levi és hogy cm3 is egálban legyen akkor nézzük az SMC660-hoz, ég és föld élményre a két gép.
Ajánlom hogy próbálj ki egyet, utána nem szívesen fogsz visszaülni az SV650-re.
De, de tema a 690, csak most egy jo gepet nem birok megfizetni a 690bol.
En ezt megertem, de nekem nem kell. Lc4 sem tetszett. Ha nagyvarosban hasznalnam vagy szinte csak a szerpentinen akkor jo lenne mert elvezetes jatszos motor. De nekem nem jo.

Az smt jo lenne mert akár terepre is ki lehet menni vele. Smt talan az uj tenere meg ami hasonlo tulajdonsagokkal rendelkezik papiron. Ducati meg a bmw
KTMfórum= Kis Taknyok Menhelye! Remélem magukra ismernek az érintettek!
Jáj gyerekek, mi van itt...
En nem hasonlitottam a ktm-et egyik masik markahoz sem, innentol nem ertem a problemadat. Hulyesegekben benne vagyunk havonta 1x. Tul a szivedre veszed ha valakinek nem megfelelo a ktm(felhasznalasi terulet)
persze
a ténéré is versenymotor, hiszen mentek a dakaron vele sok éve
meg a pannonia is mert avval is vesenyeztek
de a lényeg hogy nem egy végletekig kihegyezett motor és mégis olyan hibái voltak-vannak amiről a régebbi gépek álmodni sem mertek
szerintem innen eredhet a széthulló ktm mítosz
Dehogy másról.Sőt erről szól az egész KTM fórum már jónéhány éve.Azok akik itt értek valamit és segítettek olyanoknak mint nekem azok már rég otthagyták ezt a fórumot.Én is csak néha olvasok már ide de le kell szokjak erről a be be irkálásról is mert semmi értelme.Kutyából ugye nem lesz szalonna
Autópályán kívül mindenhol ütné az sv-édet és hidd el kényelmesebb is bár a szelet bírni kell rajta, de hát ezért motor.
Az LC4 igenis versenymotor volt.Idővel persze leváltotta a könyebb EXC sorozat de LC4-el még a 6naposon is mentek 90-es években.
Te most valami teljesen masrol beszelsz mint amirol eddig itt szo volt. Jó éjt!
140-160as utazoval szoktunk motorozni. A szerpentinen biztos sokkal jobb mint az sv de nem ott toltom a motorozasom nagy részét es latom a Hq gyerkőc 690ese sem szereti ezt a tempot, sot mar a 110et sem szivlel
Napi 5-700km-es etapokon amikor 10-12orat motorozunk nem biztos hogy masnap szivesen ulnek vissza rá.

Az smt990 tetszik. Elég gyanus hogy az lesz a következő.
mentem vele egy egész napot, egyedül a farönkökön való átkelés volt egy kicsit nehezebb neki, de a ténéréhez képest jobban teljesített
fák között is egész jól teljesített, pont annyi nyomaték van benne hogy azért kidobálja a farát, de nem kell vele élet-halál harcot vívni mint a huskyval
kényelem meg csak annyi kell hogy 30km után ne akarjon sírva elfutni a seggem a motortól jó messzire
de még kiderül mert 6-700ezertől többet nem szánnék rá, és a rendszám is feltétel
bár ha átfestem kékre meg rámatricázom hogy yamaha a yardoknak pont elég lesz
Májsztró az te vagy és okoskodsz már mióta csak nem veszed észre hogy rossz helyen teszed.Rámutattam a lényegre mégpedig arra hogy abba vauzz bele amihez van közöd vagyis csak egy tanács.Példának okáért én sem osztom az észt olyanról amihez fingom nincs.
Ha meg kontár valaki annak a keze alatt bármelyik motor széthullik hiába szerinted egyszerű technika a suzukid.Japánok már rég elfelejtették azt a motor szegmenst amiről itt nap mint nap szó van.Az LC4 EXC meg társai enduro supermoto ezek mentek a levesbe a távolkeleten.Ha meg egyszer újra felélednek modern blokkal komoly teljesítménnyel nem olyannal amit már 25éve kitaláltak és boltba járni még jó vele.Akkor lehet majd mihez méregetni a KTM-et.Részemről ennyi.Amihez nincs közöm arról nem nyomom a szöveget.Sokaknak ajánlom akármilyen egy nyilvános topic ez.Ne jóéjszakát
Sajnos ez igaz, de ez hidd el megfelel ezen elvárásaidnak!
" egy egész jó kompromisszum a kényelem és a terepképesség között" Nagyot fogsz te csalódni ha ezeket várod e típustól!
Azert a ktm is most ratette a labat ezekkel az indiaban gyartott kis kobcentis gepekkel

Nincs sport-tura motorja a ktm-nek ez a legnagyobb problemaja.
xt van már abból nem kell még egy
ha észrevetted volna nem fikázás volt, hanem észrevétel
amúgy ez az lc4 egy egész jó kompromisszum a kényelem és a terepképesség között, haver nemrég vett egyet aztán próba után megtetszett
mondjuk azóta is darabokban van.... elég sok kis csip-csup hibája volt-van
de a futómű már rendben van
Kivéve KTM!