Hello!
Nekem a hajtokar csinált így egyszer Honda crf-be .Pörögni birt de az erő elment aztán nehezen lehetett a berugott lenyomni.Nekem ugy derült ki hogy baj van leengedtem az olajat és fém forgácsos volt.
Ma este 6-kor mentem a 2004-es LC4 SM motorommal, egyik pillanatról a másikra megnőtt a hangja és elment belőle az erő.
Félreálltam, önindító nem forgatja át a motort, csak, ha behúzom a dekompresszort.
Berugókarral is át tudom forgatni, viszont, mintha nehezebben, mint eddig
A motor forog, hengerfej nyit-zár.
200 km-vel ezelőtt kapott új olajat motul 7100 10w60-at.
Mindent úgy csináltam, ahogy a könyvében le van írva, jobboldalt a kis ellenőrző nyíláson láttam is, az új olajat, tehát kenés volt.
Esetleg valaki járt már így ?
Teljesen gyári motorról van szó, most gördült bele a 20 ezredik kilóméter.
Bocs a belevauért, de visszaolvasod amiket írsz?
Nem pénzbeni a határ, de 1M-ig keresel. Azok meg amik ennyi pénzért vannak nem tetszenek.
Ez csak vakarózás, nem komoly motorvásárlási szándék...
Ha hosszú távra veszel motort, akkor nincs nagy lutri. Megveszed, ha beszarik felújítod és nyugodtan használhatod. Ez egy ilyen sport. 300-350pénz körül felújítják kompletten a blokkot bármelyik 4T szériában. Ha úgy számolod, hogy 25órát mész évente, akkor 10 évig rendben lesz a motorod. (egyébként évi 25óráért jobb ha bérelsz motort szerintem , az kb 5 napi motorozás)
Ha 1M-ig van pénzed motorra, vedd meg a 700-ezrest. Egy hibátlan motorra is rá tud az ember locsolni 100ezret úgy, hogy észre se veszed. (gumik-lánc-olaj)
Ha rövid távra veszel motort, akkor meg felesleges ez a fórum oknyomozás.
Hajrá! Ha jó tanácsnak veszed, akkor megfontolod. Ha flame lesz belőle, akkor abba nem állok bele, már mondom :)
Arra semennyit, mert nem tetszik. De nem pénzbeni, hanem lélektani határ van és ez nálam 1M Ft. Sajnos nagyon keveset vagyok otthon, ezért értelmetlen a garázsban állnia egy drága motornak. De amikor hazamegyek és esetleg még Romániába is kijutok, akkor szeretnék egy picivel jobb motorra ülni, mint a mostani. Tavaly összesen 27üzó-t tudtam csak menni. Találtam itt 2012-es exc500-at 5600euro-ért, de ezért a kevés óráért nincs értelme. Az értéke évről-évre csak esik.
Mivel exc nem igazán fér bele a rászánt összegbe, ezért néztem az sxf-eket is.
De még mindig nem tudom, hogy miért rosszabbak a 2007 utániak! Vagy ez csak olyan dolog mint a TDI megbízhatóbb, mint a PdTDI?
Nekem a hajtokar csinált így egyszer Honda crf-be .Pörögni birt de az erő elment aztán nehezen lehetett a berugott lenyomni.Nekem ugy derült ki hogy baj van leengedtem az olajat és fém forgácsos volt.