Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

aaa a blokkbúú veszi ki a zoxigént
jahh, az jó márka
FIXEN
Pedig a vázolaj fontos! Kérj a boltban
Nekem nincs a vázban olaj. 690-em van. Még csak az sincs ami ugyanezeknél az smckben, hogy 2 fakk van a blokkban. Simán olajatcseréltem, remélem nem lesz semmi mellékhatása. Mindez már 1 hónapja, mentem vele azóta 600 km-t, nem tapasztaltam semmi változást.
Sokak szerencséje, hogy ez egy szakmai fórum, és segítünk amiben tudunk
Addig szívjátok ám, amíg beájultok a benzingőztől Fújni nem szabad, mert visszafelé indul el a henger, vagy átlövi a tankot a gyertya Viccet félretéve: tényleg légteleníteni kell.. A kartergáz-elvezető csövet kell lecsatlakoztatni és géppel kiszívni. A legjobb, ha fejjel lefelé van a motor
egészen pontosan addig kell szivni, mig a dugattyu el nem kezd magátol járni a motorban !
Köszönöm szépen! ... már nagyon felbaszott. Félórája szívjuk itt ketten a kipuffot, de semmi nem történik Csak izgultam!
Igen, és ha nincs benne (pl. régebbi EXC-d van), önteni kell bele
Ezt a légtelenítést csak akkor kell, ha a vázba is van olaj, igaz?
Engem se rettentett el minden mendemonda.Lassan 11éve hogy Keine tausend meter-el járok.De enyémet biztos a rizs zabálók rakták össze
Muszáj légteleníteni a motort... A kiput a szádba kell venni és erősen szívni Dupla kipusnál kérj segítséget, és ketten szívjátok ki a levegőt, de fontos hogy a kipu illesztései jók legyenek
ez csak egy olyan kicsi cink volt
de nem rettent el a dolog a ktm-től ha összejön úgy is egy 640es lesz a játszó motor
ATTÓL hogy az ABLAKBAN láttad az OLAJAT még NEM biztos hogy volt KENÉS is...LÉGteleníteni pedig JAVALLOTT...

Az ijjenre monngyák azt hogy BÁNDZSÍDZSÁMMPING kötél NÉLKÜL....
SZARevő PROLI...NEM leszel leköcsögözve...csak FIGYELMEN kívül hagyva...persze IKÚSZISZTEM barátunk rábukik minden SZARODRA mint GYÖNGYtyúk a LANGYOS takonyra...veled KARÖLTVE...
NA hogy? Ezt PONT TE nem tudod műszaki IKÚSZISZTEM?

NEMbaj..megvan MÁRA is a FELADAT legalább...az MÁS kérdés hogy majd MEGÉRTED-e...
Hogyan légteleníted?
Sokak szerint még jó hogy csak a KTM-el történhet ez meg.Így nyugodtabban térhetnek nyugovóra
Hali.
Nem vagyok még egy nagy KTM-fun.
Én is csak puhatolózok.
De a Kecskeméti KTM-szervízbe figyelmeztetett a szerelő, hogy ha nem légtelenítem ki rendesen a rendszert, akkor hajtókaros lesz.
Én csak azt mondom amit nekem tanácsolt.
Mert állítólag valakinek elmondta hogy hogy csinálja de valami nem klappolt neki, és visszament panaszkodni hogy hajtókaros lett ay Lc4-e.
Bár én is magamnak cseréltem, de hála istennek minden Ok.
Ha hülyeséget írtam akkor Sorry.
Remélem nincs nagy gond!
jó nagy köcsög vagy!
most ha azt mondom hogy azért mert "keine tausend meter"
akkor ismét le leszek köcsögözve....

Kurva élet, de vajon mitől történt ez