régen azért az átlag xt-xl felhasználók csak pislogtak hogy az lc4nek töredezik a kerékagy, 30ezer felé kapitulál a szabadonfutó, cserés vezérműtengely stb stb és az lc4 nem is "versenymotor"
persze lehet példálózni hogy izmosabb könnyebb stb, de akkor is a "drága" motornak mennyi hibája volt
Te figyelj mar mester mikor okoskodtam bele hogy mit hogyan kell egy ktm-en szerelni? Nyilvanos topic, akkor irok ide amikor akarok. Meg ha ez ő nagyságát zavarja is.
Mellesleg johetsz itt hogy ez meg az szar volt a japan motoron, de azt arult mar el nekem ha a ktm-et valaki fakezu, kalapaccsal szereli, az akkor is ugy fog kinezni mint amikor legurult a gyarto sorrol? Beszelhetunk itt hogy ez meg az rossz...de le kene szallni a foldre
Ja logikusan kicsavartuk a menetet a sógor 2hónapos LTZ 400-ából olajcserénél a leeresztő csavarnál. Na meg a sok logikátlan DRZ cigányság és kókány gyárilag.Hagyjuk inkább ezt a minőségbeli dolgokat mert van mit találni minden motormárkánál.Amúgy meg szögelni meg az szögel akinek legalább volt mit.Neked tudtommal KTM-ed se volt mégis osztod az észt már hónapok óta.Hogy is van ez?
De legalabb nem kell szogelgetni es ha mar nyultal volna suzukihoz tudhatnad hogy milyen egyszeruen, logikusan van rajta minden elhelyezve. Akar meg a te is kepes lannal egy olajcserere
Nos, most jöttem be.
Először az önindítót néztem meg, levettem a kis deknit, minden rendben és a helyén.
2 csövet amiben az olaj megy levettem, (jobb és bal oldalt a kémlelő ablakoknál) mind2-ben volt olaj, szabadonfutó is olajos volt.
Viszont !
Engedtem le egy kis olajat, a mágnesen van pár pici vasdarab, illetve az olajban is van pár.
Illetve nem emel ki a kuplungom, pedig mikor elindultam akkor még jó volt.
Amire tudok gondolni:
-főtengely csapágy
-hajtókar csapágy
-esetleg szabadonfutó
Motor forog, csak nehezen, semmilyen előjele nem volt, csattanást, semmit nem hallottam.
Mentem 5.-ben 80-90 körül és egyszer csak elkezdett fulladni, meg olyan volt, mintha elment volna belőle az erő, gyorsan behúztam a kuplungot, leállítottam, meg félre álltam.
Szakmai fórum? aztán mitől kitől tán tőletek? Annyira buták ostobák vagytok hogy az már szinte fáj amikor tényleg valamiben segíteni kéne akkor kuss van, de az oltás az megy. Az okos hülyéskedhet de a hülye ne okoskodjon! Aztán nem is oly rég ki is kért segítséget mert az olajszűrőt nem tudta kivenni igaz IQ SYSTEM (bajnok), most meg te vagy itt a fő észosztó! Fájdalmas hogy ilyen embereknek KTM-jük van, vásárlás előtt minden leendő KTM tulajjal IQ tesztet kéne kitöltetni hát közületek kiváncsi lennék kinek lenne KTM-je.
persze lehet példálózni hogy izmosabb könnyebb stb, de akkor is a "drága" motornak mennyi hibája volt
Mellesleg johetsz itt hogy ez meg az szar volt a japan motoron, de azt arult mar el nekem ha a ktm-et valaki fakezu, kalapaccsal szereli, az akkor is ugy fog kinezni mint amikor legurult a gyarto sorrol? Beszelhetunk itt hogy ez meg az rossz...de le kene szallni a foldre
Megvan meg az lc4?
De legalabb nem kell szogelgetni es ha mar nyultal volna suzukihoz tudhatnad hogy milyen egyszeruen, logikusan van rajta minden elhelyezve. Akar meg a te is kepes lannal egy olajcserere
Nemregiben hirdetett itt vki egy fekete lc4 640 sm-t.
Megvan vagy esetleg elkelt, mert engem erdekel.
Először az önindítót néztem meg, levettem a kis deknit, minden rendben és a helyén.
2 csövet amiben az olaj megy levettem, (jobb és bal oldalt a kémlelő ablakoknál) mind2-ben volt olaj, szabadonfutó is olajos volt.
Viszont !
Engedtem le egy kis olajat, a mágnesen van pár pici vasdarab, illetve az olajban is van pár.
Illetve nem emel ki a kuplungom, pedig mikor elindultam akkor még jó volt.
-főtengely csapágy
-hajtókar csapágy
-esetleg szabadonfutó
Motor forog, csak nehezen, semmilyen előjele nem volt, csattanást, semmit nem hallottam.
Mentem 5.-ben 80-90 körül és egyszer csak elkezdett fulladni, meg olyan volt, mintha elment volna belőle az erő, gyorsan behúztam a kuplungot, leállítottam, meg félre álltam.
Mindent így csináltam
https://www.youtube.com/watch?...
Szerintem, ha nincs kenés akkor nem 200 km után áll meg, hanem 2