Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na akkor vajon most miért is vágysz te pont ilyenre? Csak az a baj számodra többe kerül mint 1 azaz 1 forint!
Szinte mar minden egyre gagyibb. A honda ott van talan a legjobb példának
régen azért az átlag xt-xl felhasználók csak pislogtak hogy az lc4nek töredezik a kerékagy, 30ezer felé kapitulál a szabadonfutó, cserés vezérműtengely stb stb és az lc4 nem is "versenymotor"
persze lehet példálózni hogy izmosabb könnyebb stb, de akkor is a "drága" motornak mennyi hibája volt
Te figyelj mar mester mikor okoskodtam bele hogy mit hogyan kell egy ktm-en szerelni? Nyilvanos topic, akkor irok ide amikor akarok. Meg ha ez ő nagyságát zavarja is.

Mellesleg johetsz itt hogy ez meg az szar volt a japan motoron, de azt arult mar el nekem ha a ktm-et valaki fakezu, kalapaccsal szereli, az akkor is ugy fog kinezni mint amikor legurult a gyarto sorrol? Beszelhetunk itt hogy ez meg az rossz...de le kene szallni a foldre
Sajnos a suzuki azon márkák közé tartozik ami egyre gagyibb lesz!
Ja logikusan kicsavartuk a menetet a sógor 2hónapos LTZ 400-ából olajcserénél a leeresztő csavarnál. Na meg a sok logikátlan DRZ cigányság és kókány gyárilag.Hagyjuk inkább ezt a minőségbeli dolgokat mert van mit találni minden motormárkánál.Amúgy meg szögelni meg az szögel akinek legalább volt mit.Neked tudtommal KTM-ed se volt mégis osztod az észt már hónapok óta.Hogy is van ez?
A 690sm már nem téma?
Ez igy van, eleg sok tanacsot kertem hogyan is kell elforditani a kulcsot
Sia!
Megvan meg az lc4?
Pont ezért van neked is mert ezt feléred agyilag, de ez sem igaz mert ezt is itta fórumokon szereled!

De legalabb nem kell szogelgetni es ha mar nyultal volna suzukihoz tudhatnad hogy milyen egyszeruen, logikusan van rajta minden elhelyezve. Akar meg a te is kepes lannal egy olajcserere
Na csak nem, cseberből vederbe?.
Azt eddig is anyád csinálta!
Mondja ezt 1 olyan akinek a legprolibb a motorok legalja Suzukija van!
Jólvan, majd felveszlek udvart seperni te csicska
Problémád az neked van főleg nyakon felül!
Sziasztok!

Nemregiben hirdetett itt vki egy fekete lc4 640 sm-t.

Megvan vagy esetleg elkelt, mert engem erdekel.
Akkor nagy eséllyel neked sem ktm-ed lenne
Mi a problémád?
Helló szerintem keresd meg GIRAFFE-t ha értelmes választ szeretnél kapni!
Nos, most jöttem be.
Először az önindítót néztem meg, levettem a kis deknit, minden rendben és a helyén.
2 csövet amiben az olaj megy levettem, (jobb és bal oldalt a kémlelő ablakoknál) mind2-ben volt olaj, szabadonfutó is olajos volt.

Viszont !
Engedtem le egy kis olajat, a mágnesen van pár pici vasdarab, illetve az olajban is van pár.
Illetve nem emel ki a kuplungom, pedig mikor elindultam akkor még jó volt.
Amire tudok gondolni:
-főtengely csapágy
-hajtókar csapágy
-esetleg szabadonfutó

Motor forog, csak nehezen, semmilyen előjele nem volt, csattanást, semmit nem hallottam.
Mentem 5.-ben 80-90 körül és egyszer csak elkezdett fulladni, meg olyan volt, mintha elment volna belőle az erő, gyorsan behúztam a kuplungot, leállítottam, meg félre álltam.
Légtelenítettem a rendszert, nagy olajkörös, kiköpte a levegőt.
Mindent így csináltam
https://www.youtube.com/watch?...

Szerintem, ha nincs kenés akkor nem 200 km után áll meg, hanem 2
Szakmai fórum? aztán mitől kitől tán tőletek? Annyira buták ostobák vagytok hogy az már szinte fáj amikor tényleg valamiben segíteni kéne akkor kuss van, de az oltás az megy. Az okos hülyéskedhet de a hülye ne okoskodjon! Aztán nem is oly rég ki is kért segítséget mert az olajszűrőt nem tudta kivenni igaz IQ SYSTEM (bajnok), most meg te vagy itt a fő észosztó! Fájdalmas hogy ilyen embereknek KTM-jük van, vásárlás előtt minden leendő KTM tulajjal IQ tesztet kéne kitöltetni hát közületek kiváncsi lennék kinek lenne KTM-je.
szalacsi? zokszigén?