Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Engem is érdekelne,h.mit néznek!?Momentán dudám van de semmi más ami kellhet
szia. dehogy nézik.!
üdv mindenkinek!
műszaki vizsgán nézik a dudát a motoron ?
Köszi a választ,de a tiéd 2ütemű, nálam nem lehet a főtengely szimering, csak olajlehúzó gyűrű vagy szelepszár szimering elvileg!
Helló Kishapsi.Honnan tudom hogy az új rezo szívta meg a hengert?Van valami jele?Köszi
Nem.Nincs rajta.Ősszel raktam rá a hűtőket.Majd meglátom melegebb időbe mit csinál.Ha nagyon forralja majd akkor teszek rá,addig nem.
Nekem is a gyári gomba van benne,de én raktam bele azt a magas forráspontú motulos lószart.Hirtelen nem jut eszembe mi a neve.
Ugyan ezt csinálta az EXC250, nálam a főtengelycsapágy szimering adta meg magát.
Egy kis segítséget kérnék, váratlan fordulat történt! Első indításnál rendbe van minden, leállítom és egy kis idő múlva beindítva kéken fűstől de kb 1 percig, újra leállítva és kb 10 percre rá nem tudom beindítani csak ha 3an toljuk, és okádja a füstöt, a kipufogó összeillesztésnél meg köpi az olajat de ezt huzamosabb ideig! Mi szállhatott el benne? Előre is köszönöm! (Ktm sx 520 2002)
Ventilátorral sose forralta még fel és kb. 1 perc alatt visszahűti és kikapcsol. 40 fokba araszolva 3 percenként bekapcsol 1 percre. Szerintem hasznos dolog és lehetne alap tartozék is...
Értelek, és tettél fel ventilátort rá? ha igen milyen hőgombát tettél fel mert a gyári 70foknál már bekapcsol ha jol tudom, én 90 es be gondolkozok.
Nekem is az van rajta,de megforr.Igaz jóval kevesebbszer mint a gyárival.Ha sokat nem baszatod helybe,akkor szerintem nem kell.
üdv!
KTM mx 250-es motorom most esett telj blokk felújításon.
Ha nem jár a motor veszi az 1 est ha tolom akkor is, de ha beindítom nem veszi.
miért lehet ez ?
Hali srácok!
Aki exc525 mocit hajt /06/ kérdésem lenne h NAGY hűtőre van e felszerelve nektek hűtőventilátor? tapasztalat h forralja e nagy hűtövel esetleg a vizet.
Nekem nincsen rajta , eddig még nem forralta.nem tudom h tegyek e rá...
köszönöm az infőt
Ok.Hát nem tudom.Továbbra is tanácstalan vagyok.Hát abba bízok hogy az új dugó nem jár így.De azért lehet kicserélem a főtengely szimeringet.
Attól még a főtengely szimmeringnél szívhat falsot...az őzbarna gyertya, az elég kevés, mert ez utoljára az ólmozott üzemanyagnál működött.
A gyertya szép őz barna,falsot meg nem tudott szívni mert a tömités új volt amikor összeraktam.A dugón semmi elszinezödés sincs.Még a teflon is látszik helyenként.
Üdv!

Keresnék a képen látható hengert nikacil sérülten, vagyis perselyezésre valót! 99-ig volt ez a henger ha jól tudom.

Köszönöm!

mxshoes@citromail.hu
Ha az új rezzo jobban meg tudta szívni a hengert akkor ragadhatott meg az miatt is.
A kipufogóhoz nem is, de az időhöz, meg a magassághoz mindig. Nem szívott fals levegőt? Gyertya nem cseppent el?
A gyertya kb fél szezont ment,a főtengely szimering Prox.A bontóba azt mondták hogy nem kell a rezorhoz hozzá karburálni a motort,bár határozottan jobban ment az új dobbal a moci.Az olajat meg 3990 ért vettem.De szerintem az lesz a hiba.
Mennyiért vetted az olajat? A gyertya mikor volt cserélve? Mik voltak a karburátor beállítási értékei? Gyári volt a szimmering amit a főtengelyhez tettél?
Hello evribodri! 2003-as EXC hátsó gátlómhoz keresek erősebb rugót....
Most 71-90/260 van alatta,
76-95/206 vagy 81-99/260 érdekelne!
Hello Giraffe .93as KTM EXC 250-re feltettem egy 2012-es HUSABERG rezot és egyidejűleg Motul 710-es olajjal kezdtem használni a motort.A dugó megragadt,a hengert fúratnom kell.Az a kérdésem, hogy lehet e hogy a rezo miatt szorult meg?Vagy hamisítvány volt az olaj?A blokk tavaly lett generálozva és a dugó nagyon jó állapotú volt még a kipu csere elött.Elörre is köszi a választ.
Mint kutyának a bolha.
most akkor mi a pöcs van, mégis hiányzom?


üdv: robin