Nem tudlak felhívni, mert nem vagyok otthon.
Meg én endurót keresek. Az aszfalt túl veszélyes!
Nagyon tetszenek a 2007 utáni ktm-ek. 525exc lenne a legjobb, de azt nem találok normális áron. De egy 450sxf-el is kiegyeznék. Lényeg az önindító, 5-6-os váltó és minél könnyebb legyen. Ja és megbízható legyen!
Bár a ktm-ek nem erről híresek. De a konkurenciáknál nem találtam megfelelőt.
Na csak nem jó ez a napi munkába járásra, meg tán túl szervizigényes? Nem is oly rég ha jól emlékszem pont napi használatra kerestél,ehez képest megvetted szinte a leg szervizigényesebb sm-et. Na de az élmény mindenek felett!
ha megvan az ember telefonszáma leírhatod, aztán holnap úgy is jön cimbi az lc4et tesztelni és eldönti mi az ábra
lett pár csapágy cserélve aztán módfelett csendes lett a blokk, gyors meg kell kergetni hogy nehogy már ne zörögjön valami egy ktm-be
Kazak vagy ember, én sem szeretlek, de kit érdekel hogy nem kedvelsz ?!
Attól mert a többiek rád fenyítettek, még nyugodtan basztathatsz,mert a természetedben van!
Amelyik kutya rákapott a tojásra, nem fog leszokni róla!
Tudok egy tagot aki elbontja, ha még meg van neki...
Sziasztok!
2002-es EXC 125-höz keresek kipufogó dobot. Gondolkodtam gyárin, powerparts-on, és FMF dobon. Ti melyiket ajánlanátok? Valamint, ha tudtok eladót, az is érdekelne! (Egyébként bármilyen 2t kipufogó rá menne az enyémre, vagy van valami buktatójuk, mondjuk évjárat, felfogatás, stb?)
Köszi!
lc4 váltókar és berúgókar kb mennyi zseton lehet?
laza csavarokkal volt használva és eléggé ki vannak kopva a ricnik
nem ugrik át még, de nagyon gyengén néz ki
Köszi.