Akadjunk le HQról. Azért mondja hogy az enyém sokat forog, mert én már 4500as fordulatnál aztmondom hogy sajnálom Alapjábavéve nem forog sokat, 120nál 5000es fordulaton van kb, szerintem ez nem sok tőle.
Nemtudom milyen áttétel van rajta. Ott van fudejovagy, kis kanyarokban elment elolem a szerpentinen de amint kicsit elnyujtottabbak lettek a kanyarok mar nem tudott mit csinalni
Nem nagytempohoz vali a supermoto, ez nem is baj. En szerettem menni az lc4-gyel. Egy jo kis jatszos motor. Sok penzem lenne akkor lenne egy 525sm szettel de nincs sok penzem igy nincs 525
Hát ahhoz hogy napi 5-700 kilométert lemotorozz egy SM géppel eléggé fakírnak kell lenni.
Nem véletlen cserélik le őket a tulajok, ezek a gépek nem arra valók, én napi 200-300 amit le tudtam rajta ülni.
Ezeknek a gépeknek nem az a lényege hogy hosszabb túrákra menj el vele, nem arra vannak kitalálva.
Hanem hogy kimész vele 3-4 órát állatkodni, kanyarban vadászni a többi gépre.
Nem tudom próbáltál e már ilyen gépeket rendeltetésszerűen használva, de ha nem akkor ajánlom hogy tedd meg.
Hidd el nekem is voltak ezres gépeim amivel állati jó volt túrázni elmenni, de valami még is hiányzott amit csak az SM tudott nekem megadni.
Ha HQ gépe 110 már nagyon forog ott akkor nagyon el van cseszve az áttételezés, azon akkor kb terepáttétel van.
Ha normális utcai áttétellel használja akkor ilyen gondok nem történhetnek a géppel.
Simán bírnia kell neki azt a tempót folyamatosan mait írtam, az más kérdés hogy az utas bírja e.
Nem is ertem miert cserelik le azok az emberek a~650ccm supermotokat valami nakedre vagy nagyobb motorra akik túráznak hiszenezek a supermotok arra lettek kitalalva hogy napi 5-700kmt siman lemotorozz vele. Es ezt el is hiszitek itt akik meg akartok gyozni hogy a 690 egy turamotor emelett egy versenymotor es meg a sziklafalon is lehet vele motorozni
Sokat menstruál
Azt el is hiszem, mondom itt csak az a baj hogy egy mezei LC4-nek köze nincs egy SMC-hez.
Nem nagytempohoz vali a supermoto, ez nem is baj. En szerettem menni az lc4-gyel. Egy jo kis jatszos motor. Sok penzem lenne akkor lenne egy 525sm szettel de nincs sok penzem igy nincs 525
Nem véletlen cserélik le őket a tulajok, ezek a gépek nem arra valók, én napi 200-300 amit le tudtam rajta ülni.
Ezeknek a gépeknek nem az a lényege hogy hosszabb túrákra menj el vele, nem arra vannak kitalálva.
Hanem hogy kimész vele 3-4 órát állatkodni, kanyarban vadászni a többi gépre.
Nem tudom próbáltál e már ilyen gépeket rendeltetésszerűen használva, de ha nem akkor ajánlom hogy tedd meg.
Hidd el nekem is voltak ezres gépeim amivel állati jó volt túrázni elmenni, de valami még is hiányzott amit csak az SM tudott nekem megadni.
Ha HQ gépe 110 már nagyon forog ott akkor nagyon el van cseszve az áttételezés, azon akkor kb terepáttétel van.
Ha normális utcai áttétellel használja akkor ilyen gondok nem történhetnek a géppel.
Simán bírnia kell neki azt a tempót folyamatosan mait írtam, az más kérdés hogy az utas bírja e.