Helló, van egy KTM lc4 625 sxc 2004-em, az elején könnyen inult, hidegen szépen ketyegett, a fordulatot is vette szépen (nem mintha hidegen ráncigáltam volna neki), de akkor még lehetett volna, aztán 10-20 perc után elkezdett visszadurrogni, először ritkásan, majd sűrűsödött, még le nem rohad! egyből utánna első rugásra indult, de visszadurrogott ahogy elindultam, és leállt! Ezt a végtelenségik lehetett játszani így! Ha vártam vele pár órát, fél napot akkor az első negyed órát megint jó volt! 5-6-szor ezt végig csináltam, egy bontott gyújtótekercset rendeltem bele, (szarabbul néz ki, mint amit ki vettem belőle!) azt kicseréltem, nem lett jobb, sőt! rosszabb! Lehet puszta véletlen csak, mert azóta max annyira indul el, hogy alapjáraton ketyeg, de ha ránézek a gázkarra lefullad! Azért nem vagyok benne biztos, hogy összefüggésben van-e a cserével, mert visszaraktam a régit, és azzal se lehet gázt húzni már neki, mert azonnal leáll! Én a trafóra gyanakszok, de hátha van itt valaki aki jobban benne van, esetleg volt már hasonlóval dolga... (gyertyát természetesen cseréltem már:-)
előre is köszönöm mindenkinek
Helló, van egy KTM lc4 625 sxc 2004-esem, az elején könnyen inult, hidegen szépen ketyegett, a fordulatot is vette szépen (nem mintha hidegen ráncigáltam volna neki), de akkor még lehetett volna, aztán 10-20 perc után elkezdett visszadurrogni, először ritkásan, majd sűrűsödött, még le nem rohad! egyből utánna első rugásra indult, de visszadurrogott ahogy elindultam, és leállt! Ezt a végtelenségik lehetett játszani így! Ha vártam vele pár órát, fél napot akkor az első negyed órát megint jó volt! 5-6-szor ezt végig csináltam, egy bontott gyújtótekercset rendeltem bele, (szarabbul néz ki, mint amit ki vettem belőle!) azt kicseréltem, nem lett jobb, sőt! rosszabb! Lehet puszta véletlen csak, mert azóta max annyira indul el, hogy alapjáraton ketyeg, de ha ránézek a gázkarra lefullad! Azért nem vagyok benne biztos, hogy összefüggésben van-e a cserével, mert visszaraktam a régit, és azzal se lehet gázt húzni már neki, mert azonnal leáll! Én a trafóra gyanakszok, de hátha van itt valaki aki jobban benne van, esetleg volt már hasonlóval dolga... (gyertyát természetesen cseréltem már:-)
előre is köszönöm mindenkinek
semmi baj, jó tudni ha valakinek nagyon kell akkor annyi h a hátsó agyat meg átfűzeti, akkor azt levonom az árból max, de enni nem kér a szett, nem minden áron eladó, de hátha kell valakinek
Teljesen nyugodtan írtam, mivel gondoltam segítek ne kelljen annyit méregetni meg aztán sok vevő nem biztos ,hogy el tudja mondani mit is kéne mérni, ez tapasztalat. Talán nekik segít ha ezt olvassák, tőled meg elnézést kérek, hogy hozzászóltam!
Szia! Nem szeretném az üzletedet rontani csak megkímélni téged és a leendő vevőt a későbbi konfliktustól. Ha ezek gyári 690 enduro kerekek akkor a hátsóval vigyázni mert nem fog passzolni sem exc-be, sem lc4-be, sem sx-be, mivel 20mm-el szélesebb ennek az agya így befaragni sem lehet, csak esetleg 690 smc-be jó, vagy 690 sm-be. Az első bármilyen ktm-hez jó.
előre is köszönöm mindenkinek
akár gumi és lánckerék tárcsa nélkül.
email
tuzoltosageger@freemail.hu
Keresek exc 450-re hűtőventillátort!
előre is köszönöm mindenkinek
az eredetin is szerintem volt pöcök valaminek kell tartani a fejidomot
haverét épp ma törtük 19 darabba
Pojén