jó gép ez csak terepre nehéz és egy kicsit buta
volt egy ismerős aki ilyennel jött, persze enduro szettel, amíg murván mentünk nem is volt hiba.......
na de ahová tervezték oda jó
végre normalizálódott az alkatrészellátása is szóval hiba nem lehet
Senkit nem akarok megbántani, de...miért nem segít senki? Mert amíg leírod ide a kérdést, pont annyi beírni a google-ba, és mindent megtalálsz. Tudom, hogy egyszerűbb kérdezni, meg adott esetben visszaolvasni 1-2 oldalt, de ez egyszerű lustaság. Na ebbe fáradtak bele sokan. Meg abba is, hogy segítesz, és a köszönöm szó a legritkábban hangzik el...akinek nem inge...Kellemes Húsvétot, a hölgyeknek meg sok locsolót!
Akkor így megy! Ha jól megszervezed 1 nap. Kpm-nél be sem indítják, de a gumi ne legyen bütykös és minden index,lámpában legyen benne az E betű. Féket, világítást,futóművet nézik. NAV általi banknál érdemes befizetned a regadót, mert akkor azonnal megjelenik és egyből kiadják az igazolást. De ezt a tisztviselő elmondja.
Ha érvényes a kinti műszaki és unión belüli, akkor csak honosítás kpm-nél 8e Ft-ért(ha lejárt, akkor egyedi forgalomba helyezés műszakival, ami kb 30e) Nav-nál regadó ( nem írtál cm3-at, de szerintem 640 körüli, így az még 43e Ft), de kell hozzá VPID szám is, amit előre meg kell kérned. Aztán okmányiroda (ide kell a kötelező biztosítás alvázszámra!, illeték+12e forgalmi, törzskönyv+5500Ft rendszám. Összesen, ha nincs műszaki rajta:117 e Ft
De ha olaszból való kell a kinti forgalmi+autoclub kivonási papír(származási). Mindegy, hogy milyen idős a vas, több mint 6000km legyen benne, mert a NAV-nál akkor újnak sorolják be és plusz áfát(27%) kell fizetned a vételárhoz számítva.
Jano érdekes tudott segíteni, te valahogy miért nem tudsz ilyen lenni mint a többi normális ember?
Nem szól másról a topic mint a hülye belenyekergésed mindenbe segítségnyújtás helyett.
A kérdés volt FASZSÁG...annyira OKOSNAK tartod magad de annyi eszed má nincs hogy RÁKERESS a NETEN...minden INFÓT meg lehet TALÁLNI...de hát EGYSZERŰBB FASZ kérdéseket feltenni mint GONDOLKOZNI és KERESNI...
Skacok!
Egy kis segítséget kérnék tőletek.
Külföldről behozott motorkerékpár magyar forgalomba helyezésénél pontosan milyen tételekkel és költségekkel kell számolni?
A moci 2006/06 havi és 58KW.
volt egy ismerős aki ilyennel jött, persze enduro szettel, amíg murván mentünk nem is volt hiba.......
na de ahová tervezték oda jó
végre normalizálódott az alkatrészellátása is szóval hiba nem lehet
JÓ lesz az....VALAKINEK valakinek biztos...az ELADÓNAK főleg...
Nekem 2 személyre is kell a gép, azért esett a választás másra.
Sajnos a berg nyeli a pénzt!
Inkább nem írom le mi mert vannak itt akik csak fikáznák a típust.
A motor 650cm3.
De ha olaszból való kell a kinti forgalmi+autoclub kivonási papír(származási). Mindegy, hogy milyen idős a vas, több mint 6000km legyen benne, mert a NAV-nál akkor újnak sorolják be és plusz áfát(27%) kell fizetned a vételárhoz számítva.
Nem szól másról a topic mint a hülye belenyekergésed mindenbe segítségnyújtás helyett.
Valakinek elfekvőben nincs véletlenül KTM exc 525 re kipufogó védője?dob és az összekötő csőnél lévőre gondolok.
Egy kis segítséget kérnék tőletek.
Külföldről behozott motorkerékpár magyar forgalomba helyezésénél pontosan milyen tételekkel és költségekkel kell számolni?
A moci 2006/06 havi és 58KW.