Köszi szépen!
Amúgy van konkrétan egy kiszemelt darab, 2005-ös 950-es csont ugyan olyan mint a tiéd.
Nézegettem a képeidet és nem tudtam eldönteni, hogy neked most kettő motorod van, vagy csak matricázott ?!
A 950 Adv. jó kis gép, a 990 már befecskendezős, de az első generáció kicsit darabos volt, a karbis finomabban reagál. Futóműben gyakorlatilag nincs különbség a két típus között. Ha korábbi évjáratú 950 találsz, ott még 20 mm hosszabbak voltak a rugóutak, a 2005-nél már módosítottak egy két apróságon. Nekem 950 van, imádom. Ha bővebb infó kell gyere a motorozz.hu nagyendúrok topikjába, ott van mindkét tipusból.
Sziasztok!
Valaki ismeri a kivetkezo gepet, esetleg szerelte is itt a forumozok kozzul valaki? Amennyiben igen ugy kerem segitsen, egy par kerdesem lenne.
Van 2 db 18 Exc hátsó kerekem ! Az egyik a lánckerék felőli oldalon szabad szemmel alig láthatóan hajszálrepedés van (35 000) a másik hibátlan (48 000) gumi, lánckerék, féktárcsa nélkül !
Ha van benne termosztát nézd meg, lehet nem nyit ki eléggé. Azt is nézd meg hogy a hűtő felmelegszik-e 100 fokig a forráskor, az oké hogy meleg, de ha a termosztát nem enged át elég vizet, akkor a hengerben-hengerfejben elég hamar megforr a hűtővíz, de attól még lehetnek 50-60 fokosat a hűtők.
háj kolbik...
ha valakit érdekell 2007-2008 tól sx-f exc k a folyton beokádó hidrofeszítők kiváltására a Z.E. mechanikus feszítő..
már beépítéskor is van különbség a hangban (mondjuk ez DJH, de ugyan az a mechanikus feszítő)
most intéztem magamnak is egyet..
ára: 7500 ft + posta http://youtu.be/56WhyUxGMhE
Nekem 1 szer volt ilyen de a hűtősapkát buzeráltam ellenőrizd a tömítést a rugókat stb meg a legfelső lamellát belül a víz lepje el 1 cm-t a többi maradjon levegő!
Valakinek Ktm exc 525-re 2006-osra első féktárcsája eladó átalakítóval?! 300/310-es méretben?