Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Semmi különös, csak kívülről kicsit lepukkant állapotban van a motor. Árból nem nagyon akar engedni a srác!
Az EXC-men volt ilyen elöl, nekem nem volt vele gondom (igaz, nem is mentem vele túl sokat).
Hűha! Kicsi ez az ország!
Ahham... Akkor Te voltál aki csak a blokkot küldte Zsiráfnak

Giraffe csinálta,Gödöllő!
Debrecenben egyszer nyúltak hozzá,azután csak a szívás volt vele....Állandóan folyt belőle mindenhonnan az olaj,már az agyamra ment!
Most,hogy tavaly esedékessé vált az újítása, (ette az olajat ) megkérdeztem egy debreceni mágust,mit tenne vele....azt mondta,a szelepszárakat kicseréli,de a hengeren mit mérjen?!
Akkor már tudtam ehhez se fog kerülni a blokk.... Giraffe meg szimpi volt a hozzászólásai alapján,ajánlották is,hát így esett...
A kérdés adja magát... hanem?
az hogy szarul fog csak attól van hogy nem megfelelő a betét a tárcsához
nekem az xr4 eleje olyan volt hogy kidagadtak az erek a fékezéskor egy hosszabb lejtőn úgy szorítottam
lett másik betét utána egy ujjal is elég volt húzni a féket, és vagy 5-6x többet bírt mint a másik betét
Nekem nem üt, és vmi tróger ragasztott betét van hátul és jól is fog.
Majd kerül be a gold fren kiváncsi leszek azzal milyen lesz a fék. A gyári tárcsát zabálta az a betét
260-as ktm/husaberg féktárcsa új-gyári eladó. Belső furat 1200mm.
Ára: 5500Ft
Érd.. 70/3650837
....Neeem!
Debrecenben csináltattad a vasat?
A fék és a medve nem játék!
szia. egy az hogy ütött a tárcsa. a másik az hogy köze nem volt egy normális fékhatáshoz. szerintem azért mert túl kemény az anyag. vagy nem tudom. de nekem biztos nem kellene mégegyszer.
Ugyan ilyen volt fent azt EXC-n, SM-ként üzemelt rajta, 2200 kilométerig semmi gondom nem volt vele.
Sem kopás sem hullámosság.
Hullámos lett vagy gyorsan kopott? Milyen negatív tapasztalat volt vele?
Miért milyen, mi az ami nem tetszett benne, ami rosszabb mint amit mondott róla?
Mennyiért kér érte valójában?

Gábor
Igen, voltam tegnap megnézni, az elmondottaknál szerintem valamivel rosszabb állapotban van. A motor szépen indult, zajmentesen járt. Az ára miatt még alszok rá egyet!
szia. ne hogy megvedd. ez egy szar. nekem is , és haveromnak is volt ilyen tárcsa. haver épp most foglya lecserélni!
nekem is ez van hátul meg Keszi nek is. idáig üzemel gond nélkül. a csavarfejeknél nincs besüllyesztve, így a gyári csavarral nem tudod felrakni, de ad hozzá a zari másik csavart amivel gond nélkül felmegy
120/100 - 18
új
13 e ft
2db van
Üdv Legények!
Valaki használt már ebből? Tapasztalat?

http://www.kepesmotor.hu/fek_k...
Hello! Én szintén most indítottam el először felújítás után ,de én nem indítottam be egyből.Csak gyertya nélkül párszor rúgtam rajta,aztán önindítóval tekertettem sokat,amíg nem láttam hogy a kis kémlelőn forog az olaj...Egyébként nekem is viszonylag sok,kb.1,5 L olaj ment bele,és normál járatás,átmelegedés és visszahűlés után még láttam hogy kell bele olaj. Füstöt egyáltalán nem tapasztaltam
szép estét..
Lenne egy kérdésem ha nem gond.
Frissen felujitott EXC 525 elsö beindítása olajfeltöltés utánn , szépen beindult , szépen jár viszont eléggé füstöl.. ez természetes az elsö inditásnál?
vagy tul sok olajat öntöttem bele? felöntöttem inditottam, és még rátöltöttem.motul 10w60
1,3-1,4 körül ment bele aztán szépen járt a moci leállitottam és a kis ablaknál semmi nem volt.
kiváncsiságbol leengedtem az olajat mivel nem lehetett látni a szintet, de annyi jött le amennyit beleöntöttem, de akkor miért nem volt a kis ablaknál...
probakört még nem mentem vele, szerintetek pár km után megszünik a füst?
Egyépként hajtókar csere, fötengely csapágyak, szimeringek , dugo gyürü, szelepszárszimering, illetve szelepfészek is meg lett igazitva.szelepek tökélletesek.
Szia!

Sikerült megnézni a gépet?
Hogy tetszett, milyen állapotban van?

Gábor
http://www.kepesmotor.hu/ktm-e...

Ha esetleg valaki keres EXC525öt