Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

KTM LC4 620-hoz 94-től komplett Athena tömítésszett 20000ft. Motoros webaruhaztol rendeltem, de nem lett felhasznalva. Tipusszam:P400270850300 Az uj ara 24-25 korul van. Tel:20/5168450
Köszönöm a válaszokat,a motoron nincs aksi.
Hűtőt esetleg mosd át vmi vízkőoldóval, nézd meg hogy a lamellák között átlátni e, nem e dzsuvás.
Most vettem, vízpumpát megnéztük, nem sérült a lapát.
Érdemes lenne ránézni a vízpumpára, lepát nem e sérült, tömítés nem e vastag alatta stb.

van valami előzmény, most vetted, vagy meg volt bontva?
Amennyit a szervízkönyv előír (0.8l)! Elég sokat kinyom mikor elkezd forrni (1-2dl)
a kis csavarral a hf nél kilégtelenítitek? szintet meddig töltitek? mennyi vizet nyom ki mikor forr?
Kiszedtük a termosztát, összeraktuk anélkül, sajnos így is felforralja vizet:( termosztát probléma kilőve
ki van légtelenítve? víz forog?
Szia

Nekem is volt ilyen gondom
Kicseréltem a hűtősapkát és annyi volt mivel ami nekem benne volt az kifingott, A hűtő túlnyomásos így a víz nem forr el 100c°-n. Érdemes a termosztátot is megnézni
Köszönöm a választ!
szerintem igazábol nincs semmi baja. max annyi hogy szedd ki a termosztátot belöle. nekem pontosan ugyan ez volt a problémám egy 525 exc-vel. több embert kérdeztem erröl és annyit mondot. hogy a nagy dugatyuhoz vékony a henger fala. ezáltal tul gyorsan felmelegszik. nekem kb egy perc volt a hidegen inditástol számitva.. a motor a mai napig megy!
Sziasztok!

A következő problémával állok szemben!
Adott egy 2002-es KTM EXC 520!

Indítás után 2-3perc járás után felforralja a vizet! Nincs fehér füst, nincs olajszivárgás a hengerfejnél, nem habos az olaj, a víztartájból sem jön kipufugó gáz, alul felül meleg a tartály mind két oldalon!

Lövésem sem sincs hogy mi lehet a baja, ha valaki találkozott már ilyennel kérem írja le a tapasztalatait!

Előre is köszönöm a segítséget!
Valakinek pár hete kellett volna tárcsa, csak a tárcsa van meg 15.000 semmi kopása nincs!
tudom! szóval akkor felverted a csendet errefelé
Szabó a penny vel szemb. Oda szoktam járni ott em akadnak fel olyan aproságokon hogy slick gumi, meg rendszámtábla világitás...
hova vitted? lassan már kezd jo idő lenni csak ezt a hetet bírjuk ki
http://www.kepesmotor.hu/ktm-s... Igaz nem 950 így csak akkor ajánlom ha kezdő vagy.
Voltam Érden műszakizni, meg borzoltam kicsit a kedélyeket
én először 52 vel próbáltam többet néztem az eget mint az utat
mi köze ahhoz hogy mekkora a lánckerék ? ezt fejtsd már ki mert nem értem!? nekem volt 45 most 42 van de 38-al is befér sőt talán még könnyebben! az más kérdés hogy ugyan azzal a hosszúságú láncal felejtsd el mivel hosszú lesz és nem tudod annyit hátrahúzni a kereket illetve oda állítani ahova kellene! és a 165/55 R 17 is befér amúgy!
42 vel volt ben az exc be nekem az 5"
Most a bergbe 38 as van.
Legyen az exc 250-450-525 befér az 5 colos felni. czak elég szopás berakni és kivenni a féknyereg miatt ahogy írtad. 160as guminak valszeg érni fogja a szélét, nagyon nem mindegy hogy mekkora a lánckerék. általában 45ös lánckerék fölött fér be az 5 colos. a 4,25össel ilyen gond nincs, de az inkább a 150es gumit szereti.
Sziasztok!

Szeretnek tolotek segitseget kerni ugyanis egy KTM 950 vagy 990 Adventure vasarlasan gondolkodom. Szeretnem ha megosztanatok velem a tapasztalatitokat (negativ,pozitiv) eszreveteleiteket,mikre kell figyelni es melyek a legfontosabb kulonbsegek a ket motor kozott.
Esetleg ha valaki tudna ajanlani konkret darabot,azt szivesen fogadom!
Koszonom elore is a segitsegeteket!
Udv.
Dani
érdekességképp:
a gyereknek volt egy kínai berregője olyan gyújtással mint a motorosfűrésznek
na az egy az egyben elszállt a váz hegesztéstől

amikor a husky oldaltámaszát méreteztem újra én leszedtem róla minden kacatot ecu, fesszab, digit óra mindent
pedig csak 2 pötty volt a hegesztés