Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Motoros sógor még úgysem volt :D
Eger jo lesz de azert elkuldheted a nővéred számát
heves megye Feldebrő vagy Eger vagy ha kedves vagyok nővéremnél át tudod venni Pesten :)
Az Helyileg merre vagy?
Én nem spórolok, én csak említettem... Én megvettem a komplett prox felujítót ha nem vállik be megveszem a gyárit.
Sziasztok. Ecx 200 2005-ös modellhez keresek cdi-t. Ha valaki tud segíteni írjon, előre is köszi!
Ezt kérdezd meg attól, akinek ez a teóriája...én azt mondom, hogy aki 400 óra körül bont először, annak jobban fog fájni, mint annak, aki 200 körül belenéz....de kinek a pap, kinek a paplan...
A szimeringen spórolsz? Azzal jó sokat lehet....nem véletlenül ad a gyár fém házas szimeringet oda sem, de ti tudjátok....
2500 Forint neked baráti ár?:)
a blokk lehet bontatlan...... csak dugót csereberélnek
igazándiból én se értem minek cseréltek a huskymban 200óránál dugót de mivel nem én fizettem így nem is érdekel annyira
Hello lattam erdeklodsz exc 450utan nekem van egy nem hirdetem de lehet eladnam ha megfizetikez 2006.08havi ha erdekel irj es kuldok infokat
Nekem lehet,h.kellene de konkrét választ csak hétvégén tudok adni!Mennyire tartod egyébként?
400 óránál teszel be egy új dugót akkor az igencsak odaver a használt hajtókarnak.
Hol marad a teória akkor miszerint egy jó exc blokk 400óra után is bontatlan marad és jó is?
Exc-Smr.......Kuplungmunkahenger védő 5000ft/db. Ha utalsz a postát állom!

http://www.sportmotor.hu/motor...
ezek a részek hibátlanok, csak a csapágyak rozsdásak
az előző gazdi túl sokat mosta magasnyomásúval zsírozni meg lusta volt
a lengéscsillapító nemrég volt felújítva
17 e km-ert futott
eladó haverodnak is
ezt a pinket meglesem
köszi!
Pink motor oldalán van pdf katalógus ki tudod keresni hogy mennyi pénz a prox felujító szett. A különböző webshopokba 3-500 ft eltérés van.

A gyárihoz meg írsz egy emilt kecsóra a ktm be és részletesen leírja mi mennyi pénz.

A gyárival annyit tudsz esetleg spórolni hogy csak a csapot meg a csapágyat veszed gyáriba a szimmeringeket meg sima csapágyboltba.
nem az enyém a gép, csak én érek rá a neten lógni
azért is kérdeztem azt is hogy kb mennyi zseton a gyári/utángyártott szett
Nekem is hiába magyarázták sokat megjárt szakik, hogy inkább vegyem meg…
Nem a keménység a gond, az meglesz, az első széria ami készült még keményebb is lett. (az se jó egyébként) A pontos illesztést nehéz kivitelezni!
Szerintem a három kritikus pont van, 1 az edzés, megeresztés. Nagyon nehéz profin megcsinálni, ehhez egy igazi mester kell, aki ezt csinálja születése óta. Ha őszinte akarok lenni ez egy külön szakma, és elég nagy szakmai tudást igényel. (az, hogy a neten olvasgat az ember, és átbújja magát pár könyvön, édes kevés, érezned és szagolnod kell )
2, a felületi megmunkálás. Nagyon jó, karbantartott, pontos gép kell. Bőven százados pontosságon belül, de szerintem ezredes lenne az igazi. Nálam ez volt a legnagyobb probléma, nem volt elég pontos a gép.
3, csapágy pl. SKF (minősége), szakszerű beszerelése. A csapágy minősége adott, de mivel nem elfogadható, még többet kell a csappal játszani, és éppen ezért még fontosabb lesz az első 2 pont.
Szóval én még egyszer tuti nem vágok bele, de lehetetlen szerintem sincs.
Ha csak a közvetlen költséget veszed alapul (anyag, csapágy, tömítés, áram, szerszám), hidd el, nem sokkal olcsóbb mint az után gyártott, ami szerintem jobb minőségű. Ha bármilyen műveletért fizetned kell, akár még ráfizetéssel is számolhatsz (az utángyártotthoz képest).
No mind1, tudom úgysem tudlak meggyőzni, sok sikert hozzá. Ha valamiben tudok segíteni szólj nyugodtan.
köszi az infót!
csapokat jó eséllyel le tudjuk gyártatni elfogadható minőségben
persze a gyári minőséget nem éri el de megfelelő keménységű lesz ahhoz hogy menjen jó pár évig hobby szinten
((((Igen, de a tengely attól még valószínű sajnos gatya. Megfelelő minőségben pótolni, majdnem olyan költség, mint egy utángyártott. A KTM alkatrészek minőségét nem nagyon ismerem, de a japán gépek, és azok(HK) csapágyai, és egy sima SKF-es (HK) köszönő viszonyban sincs egymással. Sokan nem tudják, mert már csak az utángyártottal találkoznak, ott pedig „nem olyan nagy” az eltérés. (utángyártott-csapágyboltos) Szóval, ha esetleg azt tervezed, hogy majd veszel csapágyat, csináltatsz, vagy csinálsz tengelyeket, szerintem nem fogod tudni elérni még az után gyártott alkatrész minőségi szintjét se. Én ezt a saját tapasztalatomból mondom, egy viszonylag normális géppark van „mögöttem”, plusz anyagvizsgáló, kemence stb, és nem sikerült. (lehet béna, bénák voltunk) Az igazsághoz hozzátartozik, hogy én kicsit végletes vagyok ebből a szempontból, a maximumra törekszem..
Száz szónak is egy a vége, egy rossznál sokkal jobb lesz, de ha lehet gyári, után gyártott, és ha nagyon sok időd energiád, és pénzed van akkor „házi”. ))))
szóval akkor ezek sima csapágyak amit mondjuk az skf-től meg lehet rendelni