Heló mindenkinek lenne egy kérdésem vettem 2 nappal ezelött egy KTM SX 525 t és tegnap elmentem vele motorozni egy jó órát mentünk terepen és valami oknál fogva nem tudom berugni mert nem áll meg azon a holtponton ahol belehetne rugni csak lemegy mindig. Nincs valami ötlet mi baja lehet?
Heló mindenkinek lenne egy kérdésem vettem 2 nappal ezelött egy KTM SX 525 t és tegnap elmentem vele motorozni egy jó órát mentünk terepen és valami oknál fogva nem tudom berugni mert nem áll meg azon a holtponton ahol belehetne rugni csak lemegy mindig. Nincs valami ötlet mi baja lehet?
mert manapság nem kell érteni semmihez sem
a cégeknek csak egy betanított munkásra van szükségük, aki kicsi pénzért megcsinálja azt amit kell
aki gondolkodik az már nem kell, az a jó a cégeknek aki nem gondolkodik nem kérdez csak dolgozik
de ez nem csak az egyszerű munkásra vonatkozik
vannak különféle vállalat irányítási rendszerek, amiben a középvezetőknek sem kell túl sokat gondolkodni
Mindig azt mondom hogy GÁNYOLNI,TÁKOLNI nem KELL...én is inkább megveszem a gyári alkatrészt ha kell...de ha valamit LEHET javítani úgy hogy az MEGFELELŐ és MINŐSÉGI legyen akkor meg kell próbálni...
csak a MEGFELELŐ embert kell hozzá megtalálni...és SOK mindent meg lehet oldani...sokszor még a GYÁRI megoldástól jobb minőségben is....
Yamahában elrugtam én is az üreges léptető tengelyt,egy köszörűs vén tata szépen megcsinálta a 2 fogaskereket,vettem egy léptető tengelyt meg egy villát...ugyan úgy működött mint egy úi
szakembert nehéz rá találni!
Ha valakit érdekel....
KEIHIN FCR 41 MX karbi eladó CSAK HÉTFŐ estig
(ennyiért beszámolják!) fix. 55e Ft-os áron.
Lc4-en volt használva, de a moci elkelt.
Érd.: 70/3650837
A hézagoló lemezek manuál szerint helyezkednek el. Az ellenoldal vékonysága miatt nem akarok köszörültetni. De tartalék alkatrésznek még jó lesz, úgyis mindenki csak kompletten árul váltót.
különbségek 640 LC4 és SXC/SMC típusok közt
-tank
-kormány
-kapcsolók
-karburátor
-első lámpa
-lengő villa
-km óra
-felső villa kifni
-első index felfogatás
-kipufogó dob
a cégeknek csak egy betanított munkásra van szükségük, aki kicsi pénzért megcsinálja azt amit kell
aki gondolkodik az már nem kell, az a jó a cégeknek aki nem gondolkodik nem kérdez csak dolgozik
de ez nem csak az egyszerű munkásra vonatkozik
vannak különféle vállalat irányítási rendszerek, amiben a középvezetőknek sem kell túl sokat gondolkodni
csak a MEGFELELŐ embert kell hozzá megtalálni...és SOK mindent meg lehet oldani...sokszor még a GYÁRI megoldástól jobb minőségben is....
szakembert nehéz rá találni!
KEIHIN FCR 41 MX karbi eladó CSAK HÉTFŐ estig
(ennyiért beszámolják!) fix. 55e Ft-os áron.
Lc4-en volt használva, de a moci elkelt.
Érd.: 70/3650837
de megoldottam Barátom.
Nyugodtan aludhatsz.
REX...meg lehet köszörültetni...csak HOZZÁÉRTŐVEL...és odafigyelni a HÉZAGOLÁSRA...egy próbát mindenképpen megér...van még IDŐ szezonig....
-slusszkulcs
-gyújtáskapcsoló
-fékkar
-kuplungkar
Lassan csak sikerül össze szedni
Hátha valakinek pont ilyenre van szüksége.Ktm 2t gyári hátsódob frissen tömve.
-tank
-kormány
-kapcsolók
-karburátor
-első lámpa
-lengő villa
-km óra
-felső villa kifni
-első index felfogatás
-kipufogó dob
hirtelen ennyi jutott eszembe
Keresd Csikát a gas gas forumba.