Így van, gyári fcr 39-es. Érdekes mód fater elmondása szerint ő úgy tette le 2 hete a motort, hogy teljes kiürítette a karbit, nem tudom, hogy ez bármiféle behatással lehetett-e a következményekre. Teljesen tanácstalanok vagyunk, pedig hibátlan motor, csak ez az egy baja van.
Nekem volt 520-am és ott a súberkocsi fedlapja repedt. Ki kellene próbálni egy másik keihin-el. Akár egy 41-es vahy 39-el. Én pont ma adtam el a 41-es 55e-ért, de tele a net fcr39-el olyan 30-35e körül.
Amúgy ez lett az adventure helyett:
Tavaszra a prestige is eladó lesz időhiány miatt.
Hehh, ja, csak ha látnád, mi gép ez... EL se hinnéd, mi sztorija van ennek. :D
(mellesleg én az ifjabbik Jóska vagyok, nem az idősebb :D)
Fater most ment vele egy karikát, a helyzet az, hogy előfordult, hogy fenn akadt a gáz, hiába engedte vissza. Ez a csodaszerkezet már egyszer ki lett takarítva, komolyan, tudja a bánat, mi baja van.
Igen, csak nincs semmi célszerszámunk, lassan ott tartunk, hogy leadjuk a bánatba, mert egyszer már szívtunk "sokat állt az eresz alatt KTM-mel", csak ezzel annyi a jó, hogy nem eresz alatt, hanem garázsban állt.
CSőváz emberek .
Itt a NEW KTM powerparts 2015 special edition .
kutyabobesz replika .
Full tunning ja meg racing is szin tiszta KEFLÁRBÓL.
He-He
Szép napot mindenkinek.
Ui:és még BIG- BORE is.
Pár hete vettünk egy KTM EXC 520-ast, 2002-es évjáratú. Sokat állt a motor, így a karbi teli volt mindenféle csecsebecse dzsuvával, amit kitakaríttattunk, eleinte penge volt a gép, volt alapjárat, pöccre indult, most egy hete megint elkezdett makacskodni. Nincs alapjárat, köhög, hebregál, meg durrog, szívatót ha ráhúzzuk egyszer felpörög, aztán meg teljesen normális. Bármi ötlet, hogy mit lehet ez ügyben csinálni? Dánkesön!
Ez szokot előfordulni, sokan eltrehánykodják a dolgot.
nekem egy 39 van, gázkarral bovdennel, de nem nagyon kelendő
Várom válaszod!
Amúgy ez lett az adventure helyett:
Tavaszra a prestige is eladó lesz időhiány miatt.
(mellesleg én az ifjabbik Jóska vagyok, nem az idősebb :D)
Fater most ment vele egy karikát, a helyzet az, hogy előfordult, hogy fenn akadt a gáz, hiába engedte vissza. Ez a csodaszerkezet már egyszer ki lett takarítva, komolyan, tudja a bánat, mi baja van.
Itt a NEW KTM powerparts 2015 special edition .
kutyabobesz replika .
Full tunning ja meg racing is szin tiszta KEFLÁRBÓL.
He-He
Szép napot mindenkinek.
Ui:és még BIG- BORE is.
Külföldi fórumon olvastam, hogy állítani kellene a keverékállító csavaron, nem tudom, mi mennyire igaz belőle.
Pár hete vettünk egy KTM EXC 520-ast, 2002-es évjáratú. Sokat állt a motor, így a karbi teli volt mindenféle csecsebecse dzsuvával, amit kitakaríttattunk, eleinte penge volt a gép, volt alapjárat, pöccre indult, most egy hete megint elkezdett makacskodni. Nincs alapjárat, köhög, hebregál, meg durrog, szívatót ha ráhúzzuk egyszer felpörög, aztán meg teljesen normális. Bármi ötlet, hogy mit lehet ez ügyben csinálni? Dánkesön!
hidegben az xr4 is néha vicces volt de azt párszor átforgatva megjavult