Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én abba az irányba indulnék, meg az auto dekot is érdemes megnézni...
nem igazán mert magától ált le és már utánna nem tudtuk berugni
Kitámaszt a szelep és nincs akkora kompresszio, ha beindul volt alapjárat?

Ez szokot előfordulni, sokan eltrehánykodják a dolgot.
azért csinálná ezt?
Állítsd be a szívószelep hézagot.
Így van, gyári fcr 39-es. Érdekes mód fater elmondása szerint ő úgy tette le 2 hete a motort, hogy teljes kiürítette a karbit, nem tudom, hogy ez bármiféle behatással lehetett-e a következményekre. Teljesen tanácstalanok vagyunk, pedig hibátlan motor, csak ez az egy baja van.
Elvileg holnap veszik át Pesten. 55-ért adtam, igaz tavasszal többért is elmenne. Most nem forog a piac.
akkor végül elvitték?
nekem egy 39 van, gázkarral bovdennel, de nem nagyon kelendő
teljesen hüjje.
Üdv! A kerekszett megvan még? Érdekelen!
Várom válaszod!
Először próbáljátok meg kisavazni, mert a sok állás miatt eldugulhat. De ez nem mindig segít. Akkor egyszerűbb a csere. Gyárilag fcr39 van ugye rajta?
Nekem volt 520-am és ott a súberkocsi fedlapja repedt. Ki kellene próbálni egy másik keihin-el. Akár egy 41-es vahy 39-el. Én pont ma adtam el a 41-es 55e-ért, de tele a net fcr39-el olyan 30-35e körül.

Amúgy ez lett az adventure helyett:
Tavaszra a prestige is eladó lesz időhiány miatt.
Hehh, ja, csak ha látnád, mi gép ez... EL se hinnéd, mi sztorija van ennek. :D

(mellesleg én az ifjabbik Jóska vagyok, nem az idősebb :D)

Fater most ment vele egy karikát, a helyzet az, hogy előfordult, hogy fenn akadt a gáz, hiába engedte vissza. Ez a csodaszerkezet már egyszer ki lett takarítva, komolyan, tudja a bánat, mi baja van.
A tőled vásárolt Adventure-ra is egy mikuni bst40 lett a megoldás. 9e Ft-volt és tökéletes lett.
Igen, csak nincs semmi célszerszámunk, lassan ott tartunk, hogy leadjuk a bánatba, mert egyszer már szívtunk "sokat állt az eresz alatt KTM-mel", csak ezzel annyi a jó, hogy nem eresz alatt, hanem garázsban állt.
Ha jól tudom 1,5 fordulat kifelé az alapbeállítás.
CSőváz emberek .
Itt a NEW KTM powerparts 2015 special edition .
kutyabobesz replika .
Full tunning ja meg racing is szin tiszta KEFLÁRBÓL.
He-He
Szép napot mindenkinek.
Ui:és még BIG- BORE is.
Nincs megrepedve, teljesen ép.

Külföldi fórumon olvastam, hogy állítani kellene a keverékállító csavaron, nem tudom, mi mennyire igaz belőle.
Nézd meg a súberkocsi fedlapot, nincs-e megrepedve. Nekem már volt hasonló tünet miatta.
Hello!

Pár hete vettünk egy KTM EXC 520-ast, 2002-es évjáratú. Sokat állt a motor, így a karbi teli volt mindenféle csecsebecse dzsuvával, amit kitakaríttattunk, eleinte penge volt a gép, volt alapjárat, pöccre indult, most egy hete megint elkezdett makacskodni. Nincs alapjárat, köhög, hebregál, meg durrog, szívatót ha ráhúzzuk egyszer felpörög, aztán meg teljesen normális. Bármi ötlet, hogy mit lehet ez ügyben csinálni? Dánkesön!
kompresszió van mert 5 en alig birtuk betolni
ha átforgatod párszor akkor sincs kompresszió?
hidegben az xr4 is néha vicces volt de azt párszor átforgatva megjavult