volt vas meg fúrógép a melóhelyen...
lecsiszolás után a horgany 600ft volt
ezek a pótkarok, lehet sosem lesz szükség rájuk, szóval minek adjak ki érte egy csomó pénzt
én is csináltam,csak én csináltam öntőformát,a magnézium kardarabokat felmelegítettem és kész is a vadonat új kuplungkarom,picit sorjás,de van köszörű :D
csak üzleten keresztűl rendeltem...azok meg elkezdtek faszoskodni,hogy akkor már fizessem ki bla bla bla szóval köcsögök voltak gyárban csomagolták félre egyébként,de nem vág földhöz ha bukok rajta 2 ezer forintot lehet másnak jól jön majd a kar :D
mit kell egy 4 üteműn feltétlenül megnézni vásárláskor?
Hidegen melegen könnyen induljon, ne legyen kék füstje.... Ha melegen rosszul indul akkor ott általában szelephézag gondok vannak... Legalábbis japó motornál az szokott lenni a probléma...
igazából az utcai használat nekem nem a száguldásról szólna hanem egyszer egyszer eljutni vele A-ból B-be, 1-2 alkalomért túl nagy luxus lenne fenntartani egy másik motrot is :))
ennek a feszítő patronnak utána nézek majd!
lehet hogy a hétvégén meg is nézünk egyet, mit kell egy 4 üteműn feltétlenül megnézni vásárláskor?
köszi a segítséget!
LINK
HK2016 (4) és HK1816 (2).