Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok szeretnék egy ktm exc525-öt vagy ieg husaberget 650et papírosan ha valaki tud az nyugodtan írjon
Bugic, menyi üó van most a gépedbe?
Meglátjuk milyen lesz.Kiváncsi leszek rá mindenesetre.Ha kell újra lesz nicasilozva vagy új henger ami kell.Drága lesz az biztos ha a hengerhez kell nyúlni.Majd úgyis beszámolok róla milyen a belseje.Idén ősszel szét lesz bontva.A kis 250-es hengere 350óránál nem volt se hordósra se oválra kopva.Teljesen jó állapotban volt mikor lecseréltem 350-esre.Pedig az jobban volt forgatva.Ősszel meglátjuk de ne legyen igazad
sz*pat minket a képfeltöltés? :D
na még egyszer a kép
link? :D
2005-07 KTM EXC/SXF/SMR ? lengővilla méretei a képen, felülnézetben. 594.04.230.000
Szak az adatok a 2003 és 2007es manualból vannak.
köszi :) honnan szeded az adatokat? akkor a 2003 erősebb mint a 2007 csak többet eszik :)
Keihin PWK 38 AG
Halli! Mar elkelt a labtarto es a gazbowden is. Lemertem a 05-07 lengokart, hamarosan feltoltom valami kepben, hogy okuljunk, csereszavatos-e a regebbivel :)
és még azt esetleg meg tudnád mondani hogy a 2003-mason milyen van? köszi előre.
2007 125cm3 EXC karburátor típusai:

125 EXC EU 4,2 KW: Keihin PWK 36S AG
125 EXC SIX-DAYS: Keihin PWK 36S AG
köszi :) az exc 125 ösökön keihin karbi van gyárilag? pwk 38? mert mi azt hittük gyárilag mikuni csak az övére keihint tettek de most látom hogy nem és ezek pwk 38 as karbik vagy kissebbek? mert mi már ebbe se vagyunk biztosak
Valamiért nem tudja megjeleníteni a képeket.
Akkor itt a teljes manuel, ez alapján be tudjátok úgy állítani ahogy kell és biztos hogy nem ártotok vele a motornak:

http://www.ktm.com/uploads/tx_...
Na még egyszer!
2007 125 EXC karburátor adatai, és a magasságokhoz illetve hőmérséklethez való beállítás.
Hááát Levi...
Az EX magurát oda adtam barátomnak, az volt kicsit túrásabb.
Ami maradt inkább már egyenesebb szárú.
imádja a hangját és nem akarja eladni mert megszerette :D szereti a könnyeségét hát figyelj lehet igazadvan de ktm ék arra törekednek minél erősebb legyen élettartamot fogyasztást környezetet figyelmen kivül hagyva szóval lehet jó lenne nem tudom :) de azért még válaszokat várok
KTM-ék szerintem nem véletlenül raktak rá olyan karbit, ha sokallja a fogyasztását szerintem vegyen egy négyüteműt :)
Sziasztok! az lenne a helyzet, hogy van egy ismerősöm, neki van egy 2007es ktm exc 125 amihez nagyon jó áron jutott hozzá és hibátlan! Supermotoként használja, 15/46-os áttétellel szóval 160 körül megy, csak túrázik vele nem nagyon pörgeti persze azért powerezik 8-9ig kiforgatja 120körül utazik namátmost az lenne a kérdés itt hogy a 38 as karbit ha lecseréli egy 32 esre, akkor az nem fog ártani a motornak? mármint nem fog keveselni megragadni tőle? mert most a gyári 38 as karbiba vett kisebb fúvókát és azzal lehörög,meg kevesel az nem jó úgy! de viszont ha befogja 1/3 részét a karbinak, akkor kipörög a lapot is jól veszi ki is pörög ! gondoltuk ha nem kap sok levegőt akkor nem lesz szegény a keverék, és akkor nem árt a motornak! lecserélni nem akarja a motort! így 7-8 LITERRŐL LEMEHET 5-6 RA? teljesítmény csökket. de kb mennyit? arra is gondolt h a karbihoz tesz valamit amivel csökkenti az átmérőt de az cigány venni akar rá egy 30-32es karbit jó lesz így? bocsi a hosszú szövegért! vagy dt karbi jó rá? elvileg azzal is jobban enne
az amelyiken a magasitó van az milyen? az talán a legmagasabb? olyan kéne nekem ami széles kicsit ívelt hátra és viszonylag magas
vágott elől nem kell elrázkódni, csak kell keresni aki rendes anyagból vág
igaz ekkor nem lesz sokkal olcsóbb mint a bolti ellenben egyedivé lehet varázsolni
az xr4-re vágatott első tárcsa elment 10 ezret különösebb kopás nélkül