Először is gratulálok a szép motorodhoz! :) Jól néz ki! ;)
Pont az álom összeállításom. Már csak egy Akkra dupla rendszer kéne rá.. :P
Látom hamarosan megválsz tőle. Első nekifutásra én narancs idomosban gondolkodtam, de látom jó helyről van ez a gép, kérlek vázold hogyan válnám meg tőle, és mit lehet tudni róla!
Közben 2 autócsere is lett, meg egy husaberg 550, ami nagyon bejött.
Illetve nyáron vége az egyetemnek és elkezdem a vadászatot, ahol majd szükség lesz terepjáróra is. De még így is sajnálni fogom...
Erdeklodnek hogy lattam egy ktm exc 525 ot sarospatakon a hirdetesek kozott. Esetleg valaki tud arrol a motorrol valamit? Sm es enduro szettel volt hirdetve.
Illetve ha tudtok jofele 525 ot sm szettel olyan egymillijjjo korul es meg nincs hirdetesek kozott az engem erdekelne, mivel nem latok egy szep motort sem az elado motorok kozott.
Sziasztok!keresek sem amal gyujto trafot pirosat 4T-hez husaberg fe 501.Elmeletileg 96-98-ig ktm lc4-be szereltek ilyet.Esetleg ha valakinek van elfekvobe vagy tud valami oldalt azt megkoszonnem!
Kihasználatlanság miatt hamarosan eladó lesz! (1,5év alatt=1200km)
Fűtött garázsból, 20e km, szinte karcmentes állapot, rendszámos, műszakis 2006-os modell.
Szevasztok! Giraffe,érdeklődnék hogy te a 2t váltóba milyen olajat használsz pontosan? Már olvastam mindenről jót is rosszat is,mondjuk a manual 10w50 4t motorolajat ír.
Már engem is rombolt a haverja mailban, te elmontad én leírtam de a tudatig még mindig nem jutott el! Vagy esetleg vár egy csodatévőre aki itt a fórumokon megjavítja.
A segítség az, hogy vigye el egy műhelybe ahol először megnézik nem e valami szenzor, elektronika vagy más elektromos kütyü rossz e aztán bontás tovább ha nem ezek, de ha erre még magától nem jött rá akkor írhattok ti ide bármit is!
Tudom, még azelőtt beszéltem vele, vagy a haverjával, hogy írt volna ide...ugyan ezeket mondtam el...meg azt, hogy telefonon, neten keresztül nem lehet távgyógyítani...
Már minden fórumba írt hogy segítsenek neki, ezért leírtam a véleményem. De én sem írtam mást, diagnosztikán és megbontáson kívül.
690-nek is vannak típus hibái, ami a szelepfészek kimozdulás, és a dekompresszor kar/röppsúly leragadás.
Segítséget kért, többet nem tehetek, fórumon nem tudom megnézni mi a baja.
Kompressziót néztél már? 690 SM-nek tankját le kell venni ahhoz, de sok mindent elmond.
Sok gondja lehet, a benzin az olajba a légszűrő házból is érkezhetett. Attól hogy van szikra, még nem biztos hogy jó helyen. Érdemes lenne elvinned olyanhoz aki hamar kideríti mi a baja, mert még lehet légszűrőt robbantasz, ami nem jó dolog.
Egy alap diagnosztikával már az elektronikai hibákat ki lehet zárni, és onnantól a blokkban kell keresni a hibát. Nemhiszem hogy elhanyagolták volna a motort annyira hogy átugorjon a vezérlés, és ezért én vagy egy kimozdult szelepfészekre vagy a dekompresszorra tippelek, hogy az támasztja ki a szelepet.
Először is gratulálok a szép motorodhoz! :) Jól néz ki! ;)
Pont az álom összeállításom. Már csak egy Akkra dupla rendszer kéne rá.. :P
Látom hamarosan megválsz tőle. Első nekifutásra én narancs idomosban gondolkodtam, de látom jó helyről van ez a gép, kérlek vázold hogyan válnám meg tőle, és mit lehet tudni róla!
Üdv,
Joci
(ha úgy egyszerűbb, akkor facebookon itt megtalálsz: https://www.facebook.com/varga...)
06 30 635 9305
Illetve nyáron vége az egyetemnek és elkezdem a vadászatot, ahol majd szükség lesz terepjáróra is. De még így is sajnálni fogom...
most meg vett egy quadot télire játszani
Erdeklodnek hogy lattam egy ktm exc 525 ot sarospatakon a hirdetesek kozott. Esetleg valaki tud arrol a motorrol valamit? Sm es enduro szettel volt hirdetve.
Illetve ha tudtok jofele 525 ot sm szettel olyan egymillijjjo korul es meg nincs hirdetesek kozott az engem erdekelne, mivel nem latok egy szep motort sem az elado motorok kozott.
Koszonom.
Fűtött garázsból, 20e km, szinte karcmentes állapot, rendszámos, műszakis 2006-os modell.
690-nek is vannak típus hibái, ami a szelepfészek kimozdulás, és a dekompresszor kar/röppsúly leragadás.
Segítséget kért, többet nem tehetek, fórumon nem tudom megnézni mi a baja.
Sok gondja lehet, a benzin az olajba a légszűrő házból is érkezhetett. Attól hogy van szikra, még nem biztos hogy jó helyen. Érdemes lenne elvinned olyanhoz aki hamar kideríti mi a baja, mert még lehet légszűrőt robbantasz, ami nem jó dolog.
Egy alap diagnosztikával már az elektronikai hibákat ki lehet zárni, és onnantól a blokkban kell keresni a hibát. Nemhiszem hogy elhanyagolták volna a motort annyira hogy átugorjon a vezérlés, és ezért én vagy egy kimozdult szelepfészekre vagy a dekompresszorra tippelek, hogy az támasztja ki a szelepet.
Mérj egy kompressziót, az a legegyszerűbb.