ezt a gépet ismeri valaki? link
gondolom kicsit lom a gép
másik kérdés:
pl betolom egy ktm szervízbe(pl kecskemét) tudnak olyan állapotfelmérést csinálni ami után teljesen lépbe kerül az ember?
persze ilyen szétbontásos módszerel
Sziasztok. Segítséget szeretnék kérni. 690 Supermotom van. Tavasszal menet közben leállt,s azóta semmi. Önindító hajt,nincs zörej.Szikra van ,próbáltam benzint fecskendezni a hengerbe,de arra sem reagált. A motorolajnak benzin szaga van.
Szelepes lett,vagy mi lehet a gond?
Segítséget előre is köszönöm
volt belőle 4es is... ilyen volt eredetileg
Csak gondlom KTm-re rakták és jobbnak vélték ha lefújják narancsra... van egy másik tárcsa is az is kék volt...
Érdekes lehet, vettem most egy szett elsőféket, csak nincs még kész az első telom így nem tudok méricskélni hogy mennyire macerás azt felfaragnom. Ha nagyon szopás akkor hagyom, és jöhet ez a szett.
Amúgy ha jól rémlik akkor 6 dugós volt a bergen a beringer nyereg.
van nyereg is,ami eredetileg husaberg 4 dugattyús,csak vki leszóratta narancsra... betétek a képen látszik,h jók, felső pumpa meg brembo...asszem 16os jelentsen ez bármit is
tárcsa 20, fék 50 kompletten..
0630öt1880kettő6
gondolom kicsit lom a gép
másik kérdés:
pl betolom egy ktm szervízbe(pl kecskemét) tudnak olyan állapotfelmérést csinálni ami után teljesen lépbe kerül az ember?
persze ilyen szétbontásos módszerel
Szelepes lett,vagy mi lehet a gond?
Segítséget előre is köszönöm
KTM SX250 hez Mien làncot ajàltok?
D.I.D. 520 ert2 gondolkozok!
ez is szedett vetett,mert van benne Excel, Behr stb
Milyen jót lehetne ebből csinálni.
A fék is simán jó lenne ha nem 2 hete vettem volna egy komolett szettet
Csak gondlom KTm-re rakták és jobbnak vélték ha lefújják narancsra... van egy másik tárcsa is az is kék volt...
Amúgy ha jól rémlik akkor 6 dugós volt a bergen a beringer nyereg.
tárcsa 20, fék 50 kompletten..