Sziasztok!
Tudnátok pár tanácsot adni,hogy KTM 640 LC4 vásárlásakor mikre kell különösen odafigyelni.Elsősorban motorikus dolgokra gondolok(ami kívülről is látható,illetve zajok mikre utalhatnak...)
A 2001-es évjáratnak is zajos a kuplungja,mégha hibátlan is?Mennyire?
Előre is kösz!
Elvileg van egy speciális szerszám, ami a fogaskerekeket fogja egymáshoz, de én is alulemezt szoktam a két fogaskerék közé tenni, de ez nem szabályos... 150 Nm a meghúzási nyomatéka...
Igyvan giraffe! Kuplung felől-t akartam irni, még olyan olyankérdésem lenne h te hogyan szoktál betámasztani a fogaskeréknek, h megtudd húzni.. ja és h mekkora nyomatékkal kell ezt meghúzni, mert a tököm már kivan mindig fellazul.
Ma ismét lelazult a kuplungom végén a balmenetes anya. Veletek is előfordul? Nem tudom lehet vasból kellene esztergáltatni egyet, v vmi biztositóval rögziteni, mert a menetrögzitő loctite sem birja sokáig...
szasztok! van egy haverom, aki lehet hogy kicsit sokat ment egy olajjal, de a motor nem állt meg, csak már egy kicsit nehezebben indult, mint szokott, aztán lecserélte az olajat, és most ugyanolyan szépen indul, meg a hangján sem hallani különösebb elváltozást. szerintetek okozhatott ez valami komolyabb kopást, vagy sérülést belül, ami nem adja ki magát egyből, de érdemes megnézetni? gondolok itt a dugóra, hajtókarra, ilyesmikre. üdv - Z
13:50 a gyári áttétel ha jól tudom, az enyémen ('04) pillanatnyilag 14:49 van de a végsebességről fogalmam sincs, részint mert nem működik rajta a km-óra, részint meg mert bütykössel amúgy sem tudok vele gyorsan menni...de az tuti hogy sík terepen vagy még enyhe emelkedőn is simán elindul így is kettesben
Oksa látom nem vagytok hülyegyerekek a motorokhoz szóval ha legközelebb szenvedek akkor rátok hallgatok Okés Laci majd csinálok fotót de csak hétfőn tudok.Holnap melózok
ezen agyalok, hogy valahogy rá kellene szerkeszteni ezt az EXC-mre