Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

vedd meg inkább az én 660asomat, az adatlapomon megtalálod. az ha visszarajod a gyári áttételt, még a 200at is megcsípi!
teljességgel áttétel függő a dolog. 150-180km/h is lehet!
szoval 450 akartm irni!
Szevasztok! Szeretnék veni egy papiros 40 es KTM supermoto-t! kérdésem lenne hogy menyit megy az végre? kb.
Kössz! Üdv mindenkinek!
Ájj Ez nagyon durvi.Egyik ismerősnek így állt be a gép.Ő meg szarul tette vissza a légszűrőt azt maradt egy jókora rés szabadon.Persze hól használta a legnagyobb porban egész héten azt kicsit nem bírta a gég a hajszát.Erre nagyon kell figyelni hogy rendesen legyen a légszőrű fel helyezve meg takarítva.Amúgy Raks11-nek nekem még szivató nélkül is pöpecűl jár a gép csak ha már megyek vele egy 15percet akkor kezd el szemétkedni alajáraton!Szóval nekem kicsit más a szitu.
Motort elkobozni, tulajt tarkónlőni...
A gumiharangban és a szívócsőben állt a homok! meg is örökítettem neki.
Gondos tulaj...
Én is mindig a karbival szopok hála istennek lekopogom még mással nem volt gondom De ez is elég bosszantó tud lenni.Nyáron bent az erdőbe fulladt le álandóan a gép alapgázon,ősszel meg összevissza járt alapon a gép(ugyanúgy mint Raks-nak)Kínomban elvittem szervízbe mivel már összevissza állítgattam a gépet muszáj volt.Utána semmi gond nem volt vele de most megint csinálja a faszságát Úgyhogy most egy gyertyacsere ha már vettem egy tartalékot ha meg utána is kötekszik akkor teljes karbi tisztítás.Másra nem tudok gondolni és nem is akarok egyenlőre ez a terv azt meglátjuk
Üdv!
A múlt héten éppen így jártam én is az egyik kollégám gépével. Elhozta olajcserére és mondta, hogy nézzem meg a porlasztót is mert nehezen indul. Én már be sem tudtam indítani! Porlasztó szétkap, szokásos fúvóka tisztítás, átfúvatás. Nagynehezen beindult de nincs alapjárat, csavar felteker, de egyenetlenül jár néha durran egyet és leáll. (ja majd el felejtettem a légszűrő nem csak retkes volt hanem el is volt szakadva ) Na még kétszer szétszed, átfúvat de semmi változás. Gyertyacsere még mindig semmi. Kínomban felraktam egy másik porlasztót és azzal egyből indult és volt alapjárat is. Na ekkor újra szétszedtem a porlasztót (keihin FCR 41) még az úszóház feletti részt is (4db festékkel levakított imbusz csavar) és itt találtam rá egy fű kalász darabkára. Összeraktam és láss csodát a gép tökéletesen működik! Régen szívtam már ekkorát! Bocs ha hosszú voltam!
Köszi! Várom...
Elvileg melegítéskor ugye szívató használva vagyon! Általában én nem szeretem a két állásban használni inkább állok mellette, és kézzel tartom! Ilyenkor gondolom ezért nem fullad le...
Amit nagyon nem értek, hogy miért ingadozik az alapjárat, ill. ha véletlenül éppen szép az alapjárat fél perc múlva miért áll le...
Próbálkozom majd én is, hátha rájövök aztán leírom...
Szeva Raks11.
Hát megmondom a frankót nem vagy egyedűl Nekem is hasonló problémám van.Nekem van alapjárat de csak addig ameddig be nem melegszik üzemmelegre.Utána nekem is ha üresben van lefullad.Az a furcsa hogy amíg nem melegszik fel a gép teljesen addig tökéletesen működik.Ha teljesen nincs alapjárat azt okozhatja a fúvóka dugulása is(alapjárati).De ha most takarítottad akkor ez se valószínü.Én most ott tartok hogy kicserélem a gyertyát nem e azzal van a gond mivel volt már hasonló bajom de még az előző EXC-vel.Ha megoldódott a probléma akkor üzenek
http://www.kepesmotor.hu/motor...
14000-re gondoltam ez 7000-el olcsóbb mint a bolti ami nem rossz szerintem
mennyit kérsz érte?
#5608
A faszomat a kibaszott lusta tróger gecikbe akik három sort nem képesek visszaolvasni
Helló!
Segtségeteket kérném abban hogy a z LC4-es 640es supermotonak milyen szervízigénye lenne.Mikor mi a kötelezö cseréje,milyen tipushibák lennének?
Elöre is köszi a segitséget!üdv
Köszi de ezt nem tudom elolvasni
miert van az h a protektro ingen a mez hulyen all, feszul hiaba XXL-es pedig nem vok kover de a protektorok miatt elall :S jo tudom nem az a lenyeg hogy hogy nez ki, hanem hogy vedjen de azert zavar
Üdv Emberek!
Bocsánat lehet kicsit hosszú lesz, de segítséget kérnék EXC 450-el kapcsolatban.
Nemtudom mi történt az alapjárattal... Eddig nem volt semmi gondom, ősszel ment el egyszer az alapjárat(gondolom vmi kosz mivel utána nem volt gond). Idejét láttam a szelepbeállításnak ill. takarítva lett a karbi, azóta fél órát motoroztam, akkor csak a gáz visszaengedésekor forgott tovább a motor amit furcsállottam. Aztán utána valahogy nem volt alapjárat, állítottam a fekete tekergetősön, de vagy nagyon forgott vagy nem volt alap...
Most újra bemelegítettem, üzemi hőfokon 10-15 néha 30mp után mintha kihagyna egyet a gyújtás és leáll... ha rúgom, 2.-3.-ra elkapja de egy óriási durranás után indul csak el...
Kint 2-3 Celsius lehet garázsban 5-6.
Függhet ez a kinti hidegtől ennyire?(bár múlt télen nem volt vele baj) Vagy mit lenne érdemes megnézni?!?
Köszi!
Azért kérdezem mert nekem 42-es lábam van de ez egy picit nagy
42-es. Mekkora kellene?
14000-ért.
Komoly kis cipő