Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerintem a levegőn kellene állitani. A duranás azért van mert nagy gázadáskor nem égeti el az összes naftát az bekerül a kipufogoredszerbe és az ott duran be
most őszintén. szerinted ez lehetséges?
Bocs hogy nem olvastam vissza.

A lopásról meg annyit akárkik is csinálták ha nem buknak le akkor ez nem gyenge teljesítmény.
elág átlátszó...nem mozog a piac,válság van..pénz kell
Szia(sztok)Láttom azért van aki(k) nemeset fejre, és orránál tovább is lát
Rakjad ki a táblát!
Minek reklámozzátok a biztosítási csalást?
Ugye nem hiszi el senki, hogy meglopták őket? Vagyis igen, de saját maguk...
Nem unjátok még? Létezik olyan, hogy 10 sorral lentebb is látsz? Mindenki észnélkül másolja be ezt a 'szörnyű' hírt, miközben magyjából lehet tudni, hogy mekkora az esélye ennek a lopásnak. Biztosnsági őr, 2 benzinkút a közelben....
FELHÍVÁS!

KÉRLEK TOVÁBBÍTSD!

2009. 02. 12-ről 13-ra ismeretlen elkövetők eltulajdonítottak a dunaföldvári AUTÓ-WELT Kft. telephelyéről 14 db – javarészt - KTM motorkerékpárt. Az alábbi lista szerint

2005 525 EXC
2004 450 EXC
2003 450 EXC
2007 250 EXC KÉTÜTEMŰ FACTORY
2007 300 EC GAS GAS
2005 525 EXC
2005 CRF 450 R HONDA
2008 530 EXC SIX DAYS
2006 525 EXC FACTORY
2008 450 EXC EBBŐL 3 DARAB!
2006 450 EXC
2009 125 SX KÉTÜTEMŰ

A nyomravezetőnek 3.000.000,- Ft jutalom! Elérhetőség: 20/9685065
nézeggettem külföldön is ilyen motorokat...volt kevesebb kilóméterrel és többet is...
láttam itt egyet 2002es 6000párszáz kilóméterrel... na az jónagy kamu lehet...
na akkor sztem megpislantom a gépem,hogy élőbe mit mutat...
köszi a segítséget!
8 év alatt 22e km ...hát az inkább a kevéssé hihető kategória sztem...abszolútértékben viszont egy utcán használt motornál (még ha egyhengeres is) egyáltalán nem sok...kétszer ennyit is simán elmennek anélkül hogy hozzá kéne nyúlni a blokkjukhoz...
A mélyen tisztelt Szakértő(hozzáértő) Urakhoz fordulnék!
Adva van egy moci,itt a link:
KTM Duke II
Véleményetek szerint jó vétel volna e?
Nekem csak az a 22.000km tűnik kicsit soknak...mert ha pl 28-30ezer környékén azért már nem árt belefigyelni a blokkba,akkor lehet várok kicsit,hátha lesz kevesebb kilóméterrel...
Mi a véleményetek?
Előre is köszönöm!
Hmm... A szelephézag ellenőrzés 3/4 óra ennyit megérdemel! De legalább nem kell piszkálni, 10Celsius eltérésnél a karbit!
Igaz, ha meg hozzá kell nyúlni akkor hogyis...? 2t-seknek ebben gyakorlatuk van biztosan!
Tehát megegyezhetünk abban hogy ennek is annak is van előnye és hátránya is, no meg az idő az k*rvaszar, pedig inkább csapatnánk egyet!
Peace!
Én azon gondolkodom, hogy nyitok egy KTM szerelőműhelyt, és GD-t alkalmazom szakértőként...

Mindent tud, mindenhez van 5lete...nagy bakot nem lőhetek...
Valóban kell karbit állítani, de az kb. 5 perces mutatvány...a 125-ösömön pl. le se kellett szerelni hozzá a karbit, csak elfordítani a szívócsonkon...a 250-esen sajnos le kell, másképp nem fér hozzá az ember...úgyhogy ezen belekerülhet 10 percbe is
Ellentétben a könnyen karbantartható 4T-kkel, amiken ugye még a hűtőt is le kell szerelni hogy szelephézagot tudjál ellenőrizni
jaja..
Bizony, no meg én nem vagyok annyira otthon benne, de nem kell a kétüteműeket véletlenül piszkálni karburátorilag, pl. 35C vagy éppen 0Celsius körül használjuk? Nagygázon avagy csak endúrózgat vele az ember?
És hát az a röfögő hang, az sokat megér nálam... Nem szeretem ha pengggg...
Most a hiba sztem pont hogy a tietekében van!
de van, persze ,hogy van..... Csak arról megy itt a téma, hogy Dani rá akar beszélni minket a jó öreg 2T-re, mert azon nem megy el az alapjárat, mint a 4T-knél párunknál.

"a hiba az ön készülékében van"
őőőő...miért is nincs a 2t-n karbi?
Lemaradt a gyárban róla?
Dehogynincs karburátor...viszont van alapjárat is
itt vok csak néztem a k1-et meg pancsiztam,ja 11-ig csapágyaztam a mosógépet halál..
szia makeee