Jaja ti megmondtátok és így is lett Csak annyi dolgot kellett átnézni hogy az majdnem hogy utoljára lett volna megvizsgálva De szerencsére meg van a bűnös az a lényeg!Köszi azért a tanácsot utólag tényleg így volt
szeva Bugic ha előbb nézem és olvasom problémáid akkor tudok is segíteni neked,mert én is jártam már így robogóval ami ugyan ezt csinállta.Hidegben melegben pöcc-röff de mikor ráültem és mondom elindulok befullad és megáll!Hát volt,hogy szemeztem én is az 5kilós kalapáccsal mondom magamban most véged!És már szinte kimentek a menetek az alkatrészekben annyiszor szétszedtem .Mire egyik inditózáskor pont ott nyúkálltam mire a vállamban éreztem a zsibbasztó érzést az áramütés miatt,ekkor jöttem rá a problemre és orvosoltam egy komplett pipával gyújtókábelestől.Erre jó lett vaze!
Az enduronak hosszabbak a rugóútjai és teljesen eltérő hangolású a rugózása mint a SM-nak. Gyári SM-m mondjuk nem volt sose, de amennyire én tudok/tudtam utcán menni, arra teljesen jó volt az enduro futómű is, kicsit áttekergetve. Viszont az enduro fék az valóban elég fű utcára...
Az viszont megintcsak az enduro mellett szól hogy azt könnyebb SM-sítani mint fordítva (első féknyereg miatt)...egyébként száraz időben simán lehet SM kerekekkel is "terepen" motorozni, sárban mondjuk szopás, de ott sem megoldhatatlan a dolog csak gyakrabban kell kimászni a motor alól
Na ma végre kiderült miért fulladt gázrántásra a gépem Azthittem hogy már felgyújtom de az uccsó pillanatban megvilágosodtam Ugyebár a karbira gyanakodtam amit multhéten szétkaptam és átnéztem a fúvókákat nem e dugultak el.Hát a probléma nem oldódott meg tisztítás után is fulladt gázadásra.Még az új gyertya sem segített.Ma nekiálltam és ízekre szétszedtem a karbit és az egészet átnéztem kipucoltam de semmi kosz.Összerak és újra szar a gép Na már ott voltam hogy tényleg felgyújtom Azt besötétedett mire végeztem de még utoljára beindítottam úgy hogy nem volt rajta a tank csak neki volt támasztva.Na itt volt mákom hogy sötét volt mert megláttam hogy a gyertyapipa oldalából gázrántásra szikrák ömlenek Nagy ledöbbenés kiszedtem a gyertyapipát és akkor vettem észre a hajszálrepedéseket Szóval úgy látszik meg oldódott a gond egy gyertyapipa cserével.Szerelőhöz vihettem volna lehet ő is túlórázott volna vele mire rájött volna
Nekem akad elfekvőben egy ilyen lámpabúrám Annyi baja hogy a foncsor az alján kicsit lepattogott és egy cm-es hajszálrepedés van a közepén!De nem ázik be egyáltalán.Az előző mocim gyári lámpája volt csak én vettem egy másikat 16ezer forint volt akkor az új.Ha érdekel akkor szójjá
Tudom hülye kérdés, de érdekelne, hogy 250es EXCken, milyen áttétel van és azzal mennyit megy végsebességre?
üdv