Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nekem is az volt az olaj miatt (sztem)A szinte új kuplung nagyobb parketnál vonyított azt szétszed megnéz rosszullesz hogy már megint 15 ezer
Castrol: It's more than just oil. It's liquid engineering.
Motorex: Oil of Switzerland, Challange the limits
Shell: Made to move
Liqui Molly:
na amugy én csak a kuplungtól parázok hogy az hogy fog ja viselni mertt mintha kicsit igyis csúszóslenne , lehet majd a csere megoldja
Arra gondoltam hogy a"fekete blokkos" lc4ekbe jó az ugyanolyan olaj
csak több kell azokba amelyeknek a vázban van az olaj..
Geci az az, amit unalmas óráidban kézimunkázol a f....d-ból...Unalmas a tapasztalat azt mutatja című lemezed...főleg úgy, hogy te mindent csak úgy hallasz, és kész tényként közölsz...
Mivel a te motorod egy régebbi verzió, már lehet, hogy olyan olajat nem is lehet kapni, amit anno a gyár előírt hozzá...

A gyári előírásról meg annyit: a szervizfüzetbe a garancia miatt írnak, javasolnak olajat. Az off-road motorok (mx, enduro, sm) a KTM, Husaberg családban 15 nap garanciával bírnak, azt is csak úgy ha addig szervizben végzik az olajcserét. Autóknál volt ebből eszmecsere az importőrrel, és garanciavesztéssel fenyegettek, holott a szevizkönyv kerek-perec megírja, hogy ha a minőségi szint, és a viszkozitás stimmel, akkor bármilyen gyártó olaját beleteheted...
Érdekes, élőben nem tűntél ilyen kötözködős gecinek...
vagy itthon az universalmotornál lehetet kapni de mi a sógoroktól hoztunk egy kartonnal igy jött ki 3 kilóra amúgy olyan 4500-5000 rongy volt itthon ja tuti hogy full
Tudom, majd erre is mondasz valami nagyon okosat, de nekem 21 év tapasztalata bőven elég...Ahogy a hozzászólásaidat olvasom, már abban sem vagyok biztos, hogy nem te okoztad a 100e forintos kárt...
én csak egy egyszerü kérdést tettem fel. milyen olaj kell bele.
nem azt hogy ki milyet ajánl lehet ez volt a buktató.
zsirság.

én nemfogom szerintem agyonhajtani a gépet , főleg most hogy még össze kell szokni.

vagyis nemhiszem hogy felforralom az olajat egy 70km es 90fokos siratón 1esben egykeréken
Ez olyan téma egyébként, hogy ki milyen palacsintát szeret. Valaki édeset, abban is van ezer féle, van aki meg sósat, és láss csodát, abban is sokféle van. És mind finom, és mind ehető...

Mindenki maga dönt, hogy mit szeret. Felesleges túlbonyolítani ezt a dolgot. LaciCRM! Ha a mindenáron a fórumokra akarod bízni a döntést, akkor lesz még 1-2 álmatlan éjszakád...
jah meg full synt legyen aztán kész!
laci ha megnyugtat én eddig motorexet használtam a 660asba, sőtt az smrben is az van most. de mostantól castrol lesz egy ideig. egy a lényeg, ne tesco gazdaságos legyen és 10W-50
talán ezzel közelebb kerültél a döntéshez
én husaberghez használom a power synt 4T-t szervizkönyv írja
Végülis csak olyan 100e Ft-omba került ez a Castrol-téma...miért is misztifikálnám túl...

Azt én sem hiszem hogy a minőség volt a lényegi ok, de azért a Stunt véleményére olaj-témában asszem lehet adni és ő azt mondta hogy szerinte a Motorex lényegesen jobb olaj mint a Shell volt...
Amennyire tudom, olyan olajat, hogy Power 1 Off Road itthon nem is lehet kapni hivatalosan. Az egyébként egy 10W-40-es félszintetikus olaj...
na kössz
Motorexet raknék bele. Mostanság a Ktm-el fejlesztenek, gondolom nemhiába.

http://www.ktm-parts.com/mm5/m...

Aján
lom figyelmedbe a negyedik terméket:
http://www.bede.hu/termek/moto...
Ezt így azért kissé meredek lenne kijelenteni hogy semmi gond nincs vele (nem értek hozzá, nem ez a szakmám), de a tapasztalat azt mutatja...
yamaha wr 450f
És te milyen motorba használod a Power 1 Racing 4T-t?
és az olaj, honnan tudja, hogy japán gépbe van, vagy osztrákba

alu kanállal szabad húslevest enni, de a paradicsomlevest ki ne próbáljátok! ahhoz krómozott vaskanál jó csak! ne sülyedjünk már erre a szintre kérem!
akkor neked már átnőtte a csanál?
Képzeld el, hogy semmit sem cseréltem. A két futam között megvártam míg lehül, és kimostam a hűtőből a sarat. A második futamban ugyanez megismétlődött, mert sár volt, és a 2. körtől kezdve nem volt kuplungom...és megint kibírta...kicsit túlmisztifikálod ezt a Castrol szar storyt...mutatok én neked fekete, meg lila kuplunglamelláket, amit az Ipone, meg Repsol olaj csinált...

A gyárak meg olyan olajat írnak elő a motorjaikba, amilyet az üzleti érdekük megkíván. 2002-ig pl Shell volt a beszállítója a KTM-nek. Nem hiszem, hogy azért váltották le, mert rossz lett volna...Én mentem 3 évig Texaco Racing 4T olajjal is, mert az volt a támogatóm. Soha semmi baja nem volt a motornak. Ja, a quadomban is egy KTM blokk volt...

Szerintem sok függ a pilótától is...