Teljesen egyetértek!
Főleg abban hogy külföldön vedd... www.ebay.at vagy www.ebay.de...
Itt nagyon jó árban kapsz..
Amikor Ausztriában vettem az első SX 250-esemet, még egy hordó bekevert benzint is kaptam hozzá a tulajtól. Azt mondta, neki már nincsen szüksége rá...
Hello!
Ma megnéztem a hűtőfolyadékot.A hűtő teljesen csapatig volt és a víz teljesen tiszta /illetve zöldes színű a fagyállótól/valamint szagtalan.
Az olajat minden indulásnál ellenőrzőm-annak is szép a színe,olyan amilyennek lennie kell.
Már kb.3500 kilométert megtettem vele így szeptember óta,gondolom ilyenkorra
már alighanem fogyni kellett volna a víznek a hűtőből.Nem?
Az expanz-tartály meg lent van a kipufogókönyökök mögött az olajszűrő mellett.
Holnap megnézem van-e benne nyomás,bár szerintem a kis gumisapkát már lenyomta volna.
Ma kértem kölcsön relative új-egy 1 hónapos aksit,ami még erősebb is mint az előírt.
Vízcsövet megnyomkodtam.Ugyan míg hideg a víz valamivel könnyebben,de még melegen is be tudom nyomni valamennyire.
Na és a 16-os kompresszióhoz mit szólsz?Azthiszem gyárilag 12-nek kellene lennie.
Hello
Hát ez az utolsó téma tényleg eléggé paranormál
Sajnos a tömítést szinte csak szereléssel lehet megállapítani,valamint a csupaszított hengerfej nyomáspróbájával.
Szerintem nézd meg a hűtőfolyadékot tökéletesen tiszta -e,ugyan ezt az olajjal,nincs-e benne esetleg víz,amit az olaj szürkülése jelez.
A hűtőfolyadéknak(fagyálónak) nem lehet benzin szaga,és teljesen tisztának kell lennie.
Ha ez mind ok,akkor indítsd el a gépet,és alapjáraton nyisd ki a hűtő,kiegyenlítő tetején lévő sapeszt,nagyon kicsi nyomás még normális,de ha folyamatosan lök ki vizet', pld. leveszed nyom,majd stagnál,visszateszed,vársz,megint nyom,megint stabil a szint...
...esetleg fojamatosan gőzölaránylag hideg motornál is,akkor 99% hogy hengerfejes.
Az az alapjárati probléma talán az üzemanyagszivattyútól lehet,esetleg a vezérlőegységben,vagy valami áramkörben kicsapódott a pára és most egy vízcsepp gurigázik ide-oda,ez esetleg okozhatna időszakos indítási problémát is,ami nem ír be állandó hibát a hibatárolóba,de ez csak egy gondolat!
Ha van OBD-csatlakozó a motorodon,akkor egy diagnosztikai műszerrel végzett ALAPOS vizsgálat talán fényt tudna deríteni erre..
De szerintem keress egy jó,lelkiismeretes! szerelőt aki fizikailag is látja mert ez így tű a szénakazalban
Hello!
Köszönöm a hozzászólásodat a videómhoz./startolás megakadása/
Én az akku hibáját kizárnám,mert tökéletesen megtartja az áramot,és miután beindult akár 100x ís egymás után beindíthatom---be fogja indítani.
-az indítómotor hibáját is kizárnám mert,az mindig jelentkezne.
-azt nem tudom mi lehet az a DELEJ.
Elvinném szervizbe/volt is márkaszervizben/,de ők NEM ÉRTENEK HOZZÁ.
Attól tartok az lesz amit utoljára írtál,ugyanis mikor megakad és nem próbálom tovább startolni akkor a motorból lehet hallani valamiféle sziszegést,mintha valami tömlő leengedne.Legtöbbször ha ezt kivárom---utána bestartol./Hogyan lehetne azt megállapítani,hogy a tömítéssel van baj?
Most egyébként elég ideges vagyok,mert én már elvittem a nagy HONDA szervízbe,ahol leakasztottak rólam 1 valag pénzt és ott tartok ahol a part szakad.a tuneteit le is írtam több fórumban,ide írom neked is ,úgy érzem Neked lenne ötleted.:
Adott egy 929-es RR.Egy csomó megmagyarázhatatlan próbléma van vele.
1.:indítás után pár másodpercig/3-8/a bal opldalon az első henger nem megy.Csak később indul be./hidegen és melegen is/ -gyertyacsere után is ez a henger baszakodik/az 1. henger gyertyája nem volt száraz,benzines volt,mert elpárolgott róla/
2.:ha az üzemmeleg motrot leállítom és 5-10 percen belül újraindítom akkor még beindul,de ha várok vele 15-30 percet akkor már nem indul be csak úgy jó 30 másodperces startolás után.Ha több mint 30 percet várok vele/1 órát vagy akár többet is /akkor megint jól startol/relative,tehát elkapja rögtön,de pár másodpercig csak 3 henger/
3.L. városban araszolgatva,amikor a viz felmegy 95-100 fokra akkor leesik az alapfordulat,de annyira,hogy alig bír eljárni./mintha akkor is három hengeren menne a hangja alapján,de ez akkor nem teljesen egyértelmű/Ha kimegyek a városból és visszahűl a normálisra,akkor újra visszaáll az alapgáz.
4.:Ha egyenesben tartom a motrot -normális az alapjárat,de ha leteszem a támasztóra,akkor LEESIK A FORDULAT,de annyira hogy alig bír eljárni alapgázon.levettem a tartályt,megpróbáltam csak azt billegetni,de az nem volt hatással-tehát a benzinpumpa hibája kizárva./HONDA márkaszervizben nem akarták elhinni,majd amikor megmutattam,akkor csak vakarták a fejüket és annyit mondtak,hogy ez nem logikus.-injektoros motornál
--Gyertyák újak
--szelephézag rendben
--Kompresszió rendben /mindegyik hengerben 16-ami több mint a gyári/
--légszűrő új
--számítógép hibakódot egyáltalán nem jelez.
--injektorok szinkronizálva
--tartály teljesen tiszta
--az injektorok a szerelők szerint tiszták,mert ezt különben a gép kijelezné.
HONDA szervizben volt minden mérve és cserélve--azt mondták innentől kezdve elképzelésük sincs mi lehet vele,szerintük valaki feltuningolta és törődjek bele hogy ilyen tunetei vannak.
Hogyan állapíthatom meg biztosan hogy hengerfejes-e?
Az én koromban az ember már mindent kétszer mond.
Az én koromban az ember már mindent kétszer mond.
Ja, tényleg....meséltem már,amikor Ausztriában vettem egy SX 250-est?