Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sokszor.....
Az én koromban az ember már mindent kétszer mond.
Az én koromban az ember már mindent kétszer mond.

Ja, tényleg....meséltem már,amikor Ausztriában vettem egy SX 250-est?
Mennyire "kicsi"ből 65SX?
Én meg most építek egy 'kis' blokkból egy 660-as erőgépet...
Hányszor kell ezt még olvasni hogy kedves osztrák milyen rendes volt?
Teljesen egyetértek!
Főleg abban hogy külföldön vedd...
www.ebay.at vagy www.ebay.de...
Itt nagyon jó árban kapsz..
Amikor Ausztriában vettem az első SX 250-esemet, még egy hordó bekevert benzint is kaptam hozzá a tulajtól. Azt mondta, neki már nincsen szüksége rá...
Minél fiatalabbat! Tulajt legalább annyira kell nézni mint a motort...és lehetőleg külföldön venni, nem itthon!
Aránytalan.
Ez az utóbbi azért nagyságrendekkel jobban néz ki...
Emmá lényegesen jobb ötlet
urak sx 250-röl vélemény valakinek, milyen évjárattol érdemes mire is kell figyelni vásárláskor? stb
Haggyad már mi ronda ezen? Ez is ronda
nekem meg egy olyan elgondolásom volt régebben, hogy egy SMR vázba belepakolni a 660SMC blokkját
Hello!
Ma megnéztem a hűtőfolyadékot.A hűtő teljesen csapatig volt és a víz teljesen tiszta /illetve zöldes színű a fagyállótól/valamint szagtalan.
Az olajat minden indulásnál ellenőrzőm-annak is szép a színe,olyan amilyennek lennie kell.
Már kb.3500 kilométert megtettem vele így szeptember óta,gondolom ilyenkorra
már alighanem fogyni kellett volna a víznek a hűtőből.Nem?
Az expanz-tartály meg lent van a kipufogókönyökök mögött az olajszűrő mellett.
Holnap megnézem van-e benne nyomás,bár szerintem a kis gumisapkát már lenyomta volna.
Ma kértem kölcsön relative új-egy 1 hónapos aksit,ami még erősebb is mint az előírt.
Vízcsövet megnyomkodtam.Ugyan míg hideg a víz valamivel könnyebben,de még melegen is be tudom nyomni valamennyire.
Na és a 16-os kompresszióhoz mit szólsz?Azthiszem gyárilag 12-nek kellene lennie.
Ez ronda
Minnél többen gyűjjetek el !
Üdv Viktor!
Tudnék veled beszélni privátban valahol?MSN vagy E'mail stb...
Hello
Hát ez az utolsó téma tényleg eléggé paranormál
Sajnos a tömítést szinte csak szereléssel lehet megállapítani,valamint a csupaszított hengerfej nyomáspróbájával.
Szerintem nézd meg a hűtőfolyadékot tökéletesen tiszta -e,ugyan ezt az olajjal,nincs-e benne esetleg víz,amit az olaj szürkülése jelez.
A hűtőfolyadéknak(fagyálónak) nem lehet benzin szaga,és teljesen tisztának kell lennie.
Ha ez mind ok,akkor indítsd el a gépet,és alapjáraton nyisd ki a hűtő,kiegyenlítő tetején lévő sapeszt,nagyon kicsi nyomás még normális,de ha folyamatosan lök ki vizet', pld. leveszed nyom,majd stagnál,visszateszed,vársz,megint nyom,megint stabil a szint...
...esetleg fojamatosan gőzölaránylag hideg motornál is,akkor 99% hogy hengerfejes.

Az az alapjárati probléma talán az üzemanyagszivattyútól lehet,esetleg a vezérlőegységben,vagy valami áramkörben kicsapódott a pára és most egy vízcsepp gurigázik ide-oda,ez esetleg okozhatna időszakos indítási problémát is,ami nem ír be állandó hibát a hibatárolóba,de ez csak egy gondolat!
Ha van OBD-csatlakozó a motorodon,akkor egy diagnosztikai műszerrel végzett ALAPOS vizsgálat talán fényt tudna deríteni erre..


De szerintem keress egy jó,lelkiismeretes! szerelőt aki fizikailag is látja mert ez így tű a szénakazalban
Itt meg LC4-ben van EXC blokk
Nicsak mit találtam
SC próbakör polyával
Ez is elég meleg cucc, LC4-et teljesen átépíteni EXC idomokkal...
Hello!
tessék 1 ingyenes tárhely...link
Hali!
Van vmi oldal, ahová nagyobb cuccokat is fel lehet tölteni, majd megnézem...
Itt az igazi tuning: jobb alsó sarokban
Hello!
Köszönöm a hozzászólásodat a videómhoz./startolás megakadása/
Én az akku hibáját kizárnám,mert tökéletesen megtartja az áramot,és miután beindult akár 100x ís egymás után beindíthatom---be fogja indítani.
-az indítómotor hibáját is kizárnám mert,az mindig jelentkezne.
-azt nem tudom mi lehet az a DELEJ.
Elvinném szervizbe/volt is márkaszervizben/,de ők NEM ÉRTENEK HOZZÁ.
Attól tartok az lesz amit utoljára írtál,ugyanis mikor megakad és nem próbálom tovább startolni akkor a motorból lehet hallani valamiféle sziszegést,mintha valami tömlő leengedne.Legtöbbször ha ezt kivárom---utána bestartol./Hogyan lehetne azt megállapítani,hogy a tömítéssel van baj?
Most egyébként elég ideges vagyok,mert én már elvittem a nagy HONDA szervízbe,ahol leakasztottak rólam 1 valag pénzt és ott tartok ahol a part szakad.a tuneteit le is írtam több fórumban,ide írom neked is ,úgy érzem Neked lenne ötleted.:
Adott egy 929-es RR.Egy csomó megmagyarázhatatlan próbléma van vele.
1.:indítás után pár másodpercig/3-8/a bal opldalon az első henger nem megy.Csak később indul be./hidegen és melegen is/ -gyertyacsere után is ez a henger baszakodik/az 1. henger gyertyája nem volt száraz,benzines volt,mert elpárolgott róla/
2.:ha az üzemmeleg motrot leállítom és 5-10 percen belül újraindítom akkor még beindul,de ha várok vele 15-30 percet akkor már nem indul be csak úgy jó 30 másodperces startolás után.Ha több mint 30 percet várok vele/1 órát vagy akár többet is /akkor megint jól startol/relative,tehát elkapja rögtön,de pár másodpercig csak 3 henger/
3.L. városban araszolgatva,amikor a viz felmegy 95-100 fokra akkor leesik az alapfordulat,de annyira,hogy alig bír eljárni./mintha akkor is három hengeren menne a hangja alapján,de ez akkor nem teljesen egyértelmű/Ha kimegyek a városból és visszahűl a normálisra,akkor újra visszaáll az alapgáz.
4.:Ha egyenesben tartom a motrot -normális az alapjárat,de ha leteszem a támasztóra,akkor LEESIK A FORDULAT,de annyira hogy alig bír eljárni alapgázon.levettem a tartályt,megpróbáltam csak azt billegetni,de az nem volt hatással-tehát a benzinpumpa hibája kizárva./HONDA márkaszervizben nem akarták elhinni,majd amikor megmutattam,akkor csak vakarták a fejüket és annyit mondtak,hogy ez nem logikus.-injektoros motornál
--Gyertyák újak
--szelephézag rendben
--Kompresszió rendben /mindegyik hengerben 16-ami több mint a gyári/
--légszűrő új
--számítógép hibakódot egyáltalán nem jelez.
--injektorok szinkronizálva
--tartály teljesen tiszta
--az injektorok a szerelők szerint tiszták,mert ezt különben a gép kijelezné.
HONDA szervizben volt minden mérve és cserélve--azt mondták innentől kezdve elképzelésük sincs mi lehet vele,szerintük valaki feltuningolta és törődjek bele hogy ilyen tunetei vannak.
Hogyan állapíthatom meg biztosan hogy hengerfejes-e?
...hát nemigazán
sziasztok!
Eredeti, új, bőr KTM cipő 42 es méretben eladó! Ára 13500.-ft
érd: 06-20-545-3546
bakonymotor@gmail.com