A tied japán motor...meg tudtommal nemrég változzál 4üteműre...2T-be teljesen jó a Castrol (legalábbis nem hallottam eddig hogy bárki panaszkodott volna rá)!
A 2002-es modell kezelésijében szó szerint ez szerepel:
"Only use fully synthetic branded oils (Shell Advance Ultra 4) meeting or surpassing
the quality requirements of API classes SG or SH (see specifications
on the container)."
Más évjáratéban meg más márka szerepel ugye...(Castrol tudtommal egyikében sem)
na köszi az infót m,eg az előzőt is, csak valaki aztmondja ezjjó bele valaki hogy nem az hanem amaz meg egy kormányváltós kamaz hát na amit a gyári előir akkor az biztos jó.
full synthetic et nem ajánlanám a típushoz az túramotorokhoz meg kihegyezett versenygépekhez van tapaszatalt tönkrebaszta 24 üzemóra alatt a kuplungot egy lila volt a fém lamella+ felpúposodott
fél synthetic a fasza motul igol vagy pottoline de a castrol az olyan mint a víz pl én haverral vettem egy kartont közössen power 1 offroad ful shyntetic az olyan min a víz nem kopott a motorom de az 400 km után benzínszagú azt melegítésnél hangyafasznyi szivatót használok motul 5100 15w50 fasza én ezt teszek a japán kékbe bevállt jobb a kuplung stb
csakötlet nemtudom a ktm mit mutat
És utána mennyi mindent kellett cseréljél a blokkban
Mert nekem nem egész 20e km alatt gajra ment a két főtengelycsapágyam meg az olajlehúzó-gyűrű...minimum 2x ennyi volt azokban amiket lecseréltem ezekkel, a régiek mégis jobb állapotban voltak a szétszedéskor...
Tessék egy ellenpélda: nekem volt olyan verseny, ahol a sár úgy teletömte a hűtőt, hogy elforrt a quadban a hűtővíz. Olyan meleg volt a blokk, hogy a kuplungba felforrt az olaj. Simán végigmentem a futamon, pedig csak az a max másfél liter olaj volt a 'hűtőfolyadék' a blokkban...akkor most mi teszi tönkre? Ja, ha még nem mondtam volna Castrol volt az olaj... És nem mesélte nekem más, megtapasztaltam...
Ha japán motor akkor semmi gond a Castrollal?
"Only use fully synthetic branded oils (Shell Advance Ultra 4) meeting or surpassing
the quality requirements of API classes SG or SH (see specifications
on the container)."
Más évjáratéban meg más márka szerepel ugye...(Castrol tudtommal egyikében sem)
ktm be motorexet öntenek
na ja ez tény mammiba mondták meg tapasztalat
merénylet dzsihád
fél synthetic a fasza motul igol vagy pottoline de a castrol az olyan mint a víz pl én haverral vettem egy kartont közössen power 1 offroad ful shyntetic az olyan min a víz nem kopott a motorom de az 400 km után benzínszagú azt melegítésnél hangyafasznyi szivatót használok motul 5100 15w50 fasza én ezt teszek a japán kékbe bevállt jobb a kuplung stb
csakötlet nemtudom a ktm mit mutat
Mert nekem nem egész 20e km alatt gajra ment a két főtengelycsapágyam meg az olajlehúzó-gyűrű...minimum 2x ennyi volt azokban amiket lecseréltem ezekkel, a régiek mégis jobb állapotban voltak a szétszedéskor...
msn?
te miskolci vagy?
mikor menjek? az időpont egyeztetéssel lesz a baj
mikor jó neked?
ha van.
pont most tudnék szerezni castrol full syntet 1800ért.....
Mér nem ajánlod?