Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az előbb írtam le én is hogy hogy jártam vele...
Igen most váltottam 4T-re de mégis abba Castrol motorolajat használok!
Ha japán motor akkor semmi gond a Castrollal?
jaja 2tbe jó a castrol féle powereinc de én cslódtam a 4t verzióban
szerintem öntök bele vizet megy amig megy aztán meg beboritom az árokba oszt benövi a csalán
A tied japán motor...meg tudtommal nemrég változzál 4üteműre...2T-be teljesen jó a Castrol (legalábbis nem hallottam eddig hogy bárki panaszkodott volna rá)!
ismerős aki hasonló motort kerget vagy a legjobb ha felhívsz egy Ktm kereskedőt az csak tudja annó mit tettek a típusba
A 2002-es modell kezelésijében szó szerint ez szerepel:
"Only use fully synthetic branded oils (Shell Advance Ultra 4) meeting or surpassing
the quality requirements of API classes SG or SH (see specifications
on the container)."
Más évjáratéban meg más márka szerepel ugye...(Castrol tudtommal egyikében sem)
na köszi az infót m,eg az előzőt is, csak valaki aztmondja ezjjó bele valaki hogy nem az hanem amaz meg egy kormányváltós kamaz hát na amit a gyári előir akkor az biztos jó.
2 évig használom a Castrol olajokat és nem volt még gondom velünk...
floriol 10w 40 !

ktm be motorexet öntenek
MIASZAR kell bele gyárilag. annak mondjátok a pontos nevét meg mindent ésakkor az megy bele. én nemértek hozzá.


ez alföldi szöveg nem hegyibeszéd......
na ja ez tény mammiba mondták meg tapasztalat
merénylet dzsihád
valaki lefordítaná? nagyon sok LSD-t nyaltál már ma este?
full synthetic et nem ajánlanám a típushoz az túramotorokhoz meg kihegyezett versenygépekhez van tapaszatalt tönkrebaszta 24 üzemóra alatt a kuplungot egy lila volt a fém lamella+ felpúposodott
fél synthetic a fasza motul igol vagy pottoline de a castrol az olyan mint a víz pl én haverral vettem egy kartont közössen power 1 offroad ful shyntetic az olyan min a víz nem kopott a motorom de az 400 km után benzínszagú azt melegítésnél hangyafasznyi szivatót használok motul 5100 15w50 fasza én ezt teszek a japán kékbe bevállt jobb a kuplung stb
csakötlet nemtudom a ktm mit mutat
És utána mennyi mindent kellett cseréljél a blokkban

Mert nekem nem egész 20e km alatt gajra ment a két főtengelycsapágyam meg az olajlehúzó-gyűrű...minimum 2x ennyi volt azokban amiket lecseréltem ezekkel, a régiek mégis jobb állapotban voltak a szétszedéskor...
Tessék egy ellenpélda: nekem volt olyan verseny, ahol a sár úgy teletömte a hűtőt, hogy elforrt a quadban a hűtővíz. Olyan meleg volt a blokk, hogy a kuplungba felforrt az olaj. Simán végigmentem a futamon, pedig csak az a max másfél liter olaj volt a 'hűtőfolyadék' a blokkban...akkor most mi teszi tönkre? Ja, ha még nem mondtam volna Castrol volt az olaj... És nem mesélte nekem más, megtapasztaltam...
És nem én voltam az egyedüli akinek hasonló tapasztalatai voltak vele.
Mert szétbaszta a motort...és közben is szar volt vele nagy melegben.
nagymatel@freemail.hu
ha kell, jövőhét.....
msn?
fel há
te miskolci vagy?

mikor menjek? az időpont egyeztetéssel lesz a baj
mikor jó neked?
ha feljössz miskolcra 2000-ért a tied
küldhet azonnal 2 litert...
ha van.
Nyugodtan használd! 1 éve használom a Power 1 Racing 4T-t minden gond nélkül. Ennyiért meg szinte ajándék...
ugye csak viccelsz?
pont most tudnék szerezni castrol full syntet 1800ért.....
Mér nem ajánlod?