Hali GD és DUKE 620!
Egy kis segítséget kérnék Tőled(TŐLETEK)...Találtam két fasza motort(KTM 640 LC4 2001körüli évjáratok) és nem nagyon tudok dönteni,hogy melyik volna a jobb...
Az egyik pozitívuma:17.000valós kilóméterállás "negatívum"(ami nem biztos,hogy az) hogy egy endúróból kerekek cseréjével átépített SM.
A másik 23.000km-el de elöl(nem 2 mint a másikon) 4 dugós féknyereggel,+ sportkipuffal ÉS gyárilag SM.
Mindkettő nagyon szép megkímélt állapotban van,gyári fényezés,sérülésmentes,stb és szinte azonos árban...
Mint ahogy már korábban ecsetelgettem elsősorban aszfaltúton használnám,de "ricskán" terepre is tévednék...
Szerinted melyik lenne a jobb választás?Futóművét és motorját tekintve különbözik egymástól a kettő(gondolom az endúrónak gyárilag lágyabb a futóműve...ezen kívül?) Lehet ezeknek állítani a teleszkópjukat,illetve le lehet cserélni a gyári 2 dugós féket egy LC4 640 SM 4 dugós Brembojára?kb ez mennyibe fájna?
Előre is köszi!
Bocs a sok kérdésért,de már
Sziasztok!
Gyors segítség kellene!
Miben tér el a gyárilag endúrónak épített 640 LC4 és a gyárilag SM? Lágyabb futómű?Motorikusan is esetleg van valami különbség?Elsősorban SM-ként(tehát utcai közlekedésre használnám,ritkán földesút) akkor melyik volna a jobb választás?Endúró SM kerekekkel vagy gyári SM?
Lécci segítsetek!
Előre is THX
Sziasztok, olyan segitségk kéréssel fordulok hozzátok, hogy mostanában szeretnék II-es Dukeot venni milyen tapasztalaitok van nektek vele kapcsolatban, és ha elmegyek megnézni egyett, akkor mire figyeljek oda, vagy mint egy rendes motort úgy nézzek át vagy van e valamilyen szériahibájuk, vagy nemtudom, vagy ti nem-e tudtok, egy jó állapotut eladót vagy ilyesmi, előre is köszönöm válaszotokat, üdv Juhász Péter
Hi All!
Lenne egy hűtőventillátorom eladó,KTM exc-re való 99-08-ig.
Szinte új,keveset használtam.új ára 26000Ft volt.
Most 18000Ft-ot kérek érte.Fix ár!
Már bocsánat, de szétröhögtem magam!
Giraffe egy állat, GD nemkülönben.
Az Castrol védelmére kelek én is!
Volt egy RMZ 250 mocim, az előző tulaj végig Castrol Actevo X-tra 4T robogóolajat tett bele, kb 40 üzemóráig. És láss csodát semmi extrém kopás, kuplung baj, váltóakadozás nem volt nála.
Úgy számoltam be a vasat, és amikor hozta az ember a "maradék" olajat büszkén, hogy ezt még adom ám hozzá. Kicsit megremegett a térdem.
Ma kint voltam csaptam pár kört. És néha mikor megálltam.. behúzott kuplungnál megemelkedett az alapjárat, szinte duplájára...aztán pár gáz húzásra meg lentebb ment, jóval a minimális alapjárat alá. Szóval ingadozik nem kicsit. Ez csak a hideg levegő miatt lehet? Vkinek csinált már ilyet? Indulni könnyen indul, nem dadog le...szal csak ennyi a baja.
Nincs valakinek egy eladó lámpája? olyan mint a képen van EXC/LC4