Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szevasztok!

Nincs valakinek egy eladó lámpája? olyan mint a képen van EXC/LC4
Gabika !
Nagyon szép a 20 éves yami ( következő gazdi is ily gondos remélhetőleg ) .
Hali GD és DUKE 620!
Egy kis segítséget kérnék Tőled(TŐLETEK)...Találtam két fasza motort(KTM 640 LC4 2001körüli évjáratok) és nem nagyon tudok dönteni,hogy melyik volna a jobb...
Az egyik pozitívuma:17.000valós kilóméterállás "negatívum"(ami nem biztos,hogy az) hogy egy endúróból kerekek cseréjével átépített SM.
A másik 23.000km-el de elöl(nem 2 mint a másikon) 4 dugós féknyereggel,+ sportkipuffal ÉS gyárilag SM.
Mindkettő nagyon szép megkímélt állapotban van,gyári fényezés,sérülésmentes,stb és szinte azonos árban...
Mint ahogy már korábban ecsetelgettem elsősorban aszfaltúton használnám,de "ricskán" terepre is tévednék...
Szerinted melyik lenne a jobb választás?Futóművét és motorját tekintve különbözik egymástól a kettő(gondolom az endúrónak gyárilag lágyabb a futóműve...ezen kívül?) Lehet ezeknek állítani a teleszkópjukat,illetve le lehet cserélni a gyári 2 dugós féket egy LC4 640 SM 4 dugós Brembojára?kb ez mennyibe fájna?
Előre is köszi!
Bocs a sok kérdésért,de már
Én meg aszodom, hogy az endurót tudod hangolni utcára, de fordítva a rövidebb rugóutak miatt nemnagyon.
gyári sm... én azt mondom
Sziasztok!
Gyors segítség kellene!
Miben tér el a gyárilag endúrónak épített 640 LC4 és a gyárilag SM? Lágyabb futómű?Motorikusan is esetleg van valami különbség?Elsősorban SM-ként(tehát utcai közlekedésre használnám,ritkán földesút) akkor melyik volna a jobb választás?Endúró SM kerekekkel vagy gyári SM?
Lécci segítsetek!
Előre is THX
Red bullos matrica szettet nemtudjátok hol lehetne beszerezni? 2003as a vasam. Gondolom csináltatnom kellesz...
úgy látom neked nem
kő valakinek?
Sziasztok, olyan segitségk kéréssel fordulok hozzátok, hogy mostanában szeretnék II-es Dukeot venni milyen tapasztalaitok van nektek vele kapcsolatban, és ha elmegyek megnézni egyett, akkor mire figyeljek oda, vagy mint egy rendes motort úgy nézzek át vagy van e valamilyen szériahibájuk, vagy nemtudom, vagy ti nem-e tudtok, egy jó állapotut eladót vagy ilyesmi, előre is köszönöm válaszotokat, üdv Juhász Péter
Mi ezzel a baj?
Hi! 2004-es 640 LC4-hez nincs valakinek cikkszámos füzete a vázhoz? Scanelve is jó lenne...
Recskahuszár, én inkább nem is minősítelek...az írásaid megteszik helyettem is...
Kikérem magamnak, én sokkal szebb állat vagyok mint a hosszúnyakú
Hi All!
Lenne egy hűtőventillátorom eladó,KTM exc-re való 99-08-ig.
Szinte új,keveset használtam.új ára 26000Ft volt.
Most 18000Ft-ot kérek érte.Fix ár!
hú azt elhiszem basszus robogóolaj,elvetemült egy fickó lehetett
Már bocsánat, de szétröhögtem magam!
Giraffe egy állat, GD nemkülönben.
Az Castrol védelmére kelek én is!
Volt egy RMZ 250 mocim, az előző tulaj végig Castrol Actevo X-tra 4T robogóolajat tett bele, kb 40 üzemóráig. És láss csodát semmi extrém kopás, kuplung baj, váltóakadozás nem volt nála.
Úgy számoltam be a vasat, és amikor hozta az ember a "maradék" olajat büszkén, hogy ezt még adom ám hozzá. Kicsit megremegett a térdem.
Ma kint voltam csaptam pár kört. És néha mikor megálltam.. behúzott kuplungnál megemelkedett az alapjárat, szinte duplájára...aztán pár gáz húzásra meg lentebb ment, jóval a minimális alapjárat alá. Szóval ingadozik nem kicsit. Ez csak a hideg levegő miatt lehet? Vkinek csinált már ilyet? Indulni könnyen indul, nem dadog le...szal csak ennyi a baja.
akkor pláne jól elbeszélgetünk
Ő már csak a piához ért...
felhívom Dzsoki juingot milyen olajat ajánl