Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

igen de én azt irtam valveS
az meg szelepEK

nemmindegy
Én az SC-vel úgy jártam terepezni hogy vittem magammal fél l bekevert fagyállót egy palackban...szeretett felforrni
Ez a szétszedett motor árvizsgálására vonatkozó táblázat!
Egyébként a valve az valóban szelepet jelent.
júújdejó
szelepek
kösz
Úgy tudom, minden második olajcserénél kell ellenőrizni a szelephézagokat.
Igen, szívó-kipufogó egyforma.

Nekem a Motul jött be a legjobban, de a Motorex se lehet rossz. Castrol-t viszont nem ajánlom!
Nekem is csöpögött egyszer az alsó csőnél.Levettem a csövet,dobtam rá új bilincset.(ha leveszed a csövet,nézd meg,hogy a hűtő csonkja nincs e eldeformálódva).Én elég sokszor megforraltam,attól nem lehet baja,viszont rendszeresen kell vizet utána tölteni.(alkalmanként kb fél decit).ja,és a csövek cseréjét a szervizkönyv 2évenként esedékessé teszi,mert elöregszenek.
ezmiez? éne nemtudok külföldiül de a valves az nem szelep?
viz csö mellet jött ki.és hosszabb is lehetne a csö de majd kicsererélem .szelep hézag állitást az minden olaj cserénél vagy milyen idö közönként kell?
aha

0,15 a szelephézag? ez mindegyiknél ugyananyi szívo kipufogó egyremegy?

de olajból milyen márkát javasolsz?
fullszint 10W-40 vagy 15W-50 (10 fok alatt/felett)

0,15

De ezek a 2002-es modelléi, a tied lehet hogy ettől eltér!
meg tudod mondani milyen olajat vegyek a motoromba és a szelephézag értékeket?


tudom ezerszer kérdeztem de most értem ela tetlegességig és nem találom sehol.
"bal oldali hütö alján a guminál"

Tanuljunk már meg szöveget értelmezni, könyörgöm!

Gondolom a vízcső mellett jött némi hűtőfolyadék (szerintem el van szakadva a cső vagy nincs rendesen ráhúzva a csonkra)...ezzel amúgy érdemes vigyázni, ismerősnek így állt be a Husky blokkja, észrevétlenül elfigyott belőle a víz, aztán úgy megsült belül minden hogy még a szinter is felhólyagosodott a henger oldalán...
Az alján? Pedig ott nincs lyuk(gyárilag). Nem mostad előtte? Esetleg lamellák között megmaradt víz? Azóta csöpög-e?

K*rva hó már megint esik...
Ha forrna nem a hűtő aljánál nyomná ki a vizet hanem a túlfolyón...
26 ezer az új , 15 körül szokták a használtakat adni de hasznos dolog
állitotam a levegő csavaron és jó lett! kezdtem örülni jár a gép és egyszer csak a bal oldali hütö alján a guminál ki nyomot egy adag vizet mi lehet ennek az oka ?gondolom fel forrt a viz nem? egy ventilátor menyibe kerülne?
Néztem én is a gyertyát elsőnek, de az jól mutatott, szép színű és megfelelő hézagú volt! Viszont azt a levegőcsavart szívás állítani...
Kicsit én is megcibáltam a gázt(no csak módjával), de most nem durrogott vissza...
De majd hétvégén melássuk...
Én meg szétkaptam a karbit de egyik fúvóka se volt eltömődve.Pedig már örültem volna neki legalább tudtam volna hogy az volt a baj Na akkor ha már úgyis vettem új gyertyát ki cseréltem azt is.Hát a régi elég gyatra állapotban volt kívülről le volt vízkövesedve.Gyertyacsere vissza a tank aztán karbi összerak majd beindítás.Na itt döbbentem pöccre indult pedig -2fok volt meg már ezer éve nem indítottam be Szépen járattam szivató vissza és pöfögött úgy tovább.Szóval most elvileg jónak tűnik De nem kiabálom el míg nem mentem vele Mondjuk ha hirtelen rántom rá a gázt alapjáraton még most is leböffen néha szóval nem tudom talán a levegő csavaron kéne nekem is állítanom A durrogás meg nekem is van rendesen ha cibálom a gázt
sziasztok! valakinek van eladóba 2T KTM sx-e 2003 feletti?
akkor én is megprobálom ezt remélem jó lesz
Nekem is ez volt a bajom! Du. kitoltam a napocskára a vasat, kellemes szélmentes 5-6 fokba, a levegőcsavart kitekertem 1,25 fordulatot. Bemelegítettem, aztán ahogyan leírva vagyon tekergettem, állítottam, aztán most megyen szépen.(Kop-kop ballal fán alúlról)!
Remélem hétvégén napos idő lesz, majd tesztelem...