Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ÚGY látom MAGYARORSZÁGON a hejjzet VÁLTOZATLAN: OLCSÓjános PROLIK,hüjjegyerekek,AGYhalott HINTAlovak,önjelölt GÉPÉSZMÉRNÖKÖK...és ezek NYOMOKBAN tartalmazhatnak egy két ÉRTELMES EMBERT...

De jó ITT lenni...komojjan MONDOM...
Nem csak leszel de mar az is vagy, csicska. Az en csicskasom, inasom
Erre rábasztál, most aztán hú hú lesz neked!

Én is nevetnék HQSystem ha SM 690 SMC Rally Factory Prestige tulaj lennék!
ők is fognak.. majd az idegtől mi hiszti lesz.. mekkora csicska leszek..
Sirok :D
szia! HanGab és BUGIC mindjárt jön és felfog világosítani a legEXTRÉMEBB dolgokról is.. melyik típus mire való hogyan kell használni MIÉRT? és MENNYIT! egyébként az 1865 ös feketeKARBON os 250 EXC a legjobb! bármire!
Sziasztok, offroad tanulni keresnék egy LC4-et (640, talán 690, leginkább ADV ha sikerül, csak papírokkal), hol lenne érdemes nézelődnöm? Esetleg nem tudtok eladót? Kepesmotor.hu megvolt.
cserélem is a 690-re.
Lealázni mindenkit egy krosszkantrin mondjuk. Szerintem simán meg lehetne vele csinálni. vagy akár jó csajokat felszedni vele. bármit
csak azt nem tudom mit lehet egy ilyennel kezdeni.
Megérné elmenni alkudni rá. Nics is hozzám messzi poénnak jó lenne. váháhhá.
dejó
Csákó
volt téma a motorépítősdi pár napja, szerintem ezt érdemes lenne megnézni. Igényesen megépített gép. Íme
Köszi a válaszokat Amigók!
Még légyszi segítsetek egy-két dologban. Külföldi oldalakon mindenki azt írja skippeljem a 08-09-es 450-es XC4 blokkokat. Akinek van ezzel a típussal tapasztalata, légyszi ossza már meg a véleményét. Nagyobb a hibalehetőség? Ha igen mi az, mire érdemes odafigyelni? Mondjuk jelenleg úgy pang a piac, hogy talán 1db 2008-as évjáratú van, amiért érdemes lenne futót kötni, így lehet jobb volna várni még egy kis időt...

Köszi!
ja és tuti fogom zaklatni a társaságot még pár dilis kérdéssel
mert tuti lesz hiba vele 350ért nem kap az ember selyemhernyót csak lapostetűt
köszi a lehetőséget de nagyon messze laksz
így is már elautókáztunk vagy 1500km motornézőbe de mind sokkal szarabb volt mint amit telefonba állítottak
ez az lc4 meg elég őszinte motornak tűnik, nekem megtetszett első látásra
a gazdájának is tetszett, meg is vette, csapattunk is olyan 80km távot eddig még nem esett széjjel
Hali!

Ha a kerékkel kapcs. akkor mellékeltem egy tel számot!
szia.irtam neked 1 emailt
Hát igen az ár valamit sejtet....az lc4 es blokknak a különlegessége,hogy minnél fiatalabb évjárat annál jobb és jobb,pl nekem balansz tengely(kiegyensúlyozó tengely) sincs a motorba emiatt irtózatosan rezonál... de én így szeretem,ha nem szeretném valami sor 4 es japcsi gépet űznék :D
ktm az örök ha gondozva volt
A hirdetésbe benne van a telefon számom. Hívj és gyere ;)
Harminc25kilencharminc88négy
a légtelenítő szelepért átmotorozok ha 4 be odaadod és adsz 1 telszámot, nameg persze ha nem fog esni :D dél és 1 fele :P
A tankja és az ülése alapján ez egy LC4 640, igazából abból lehet megkülönböztetni hogy a 640 ülés felső részénél van egy kis kitülemkedés mind a két oldalon.
Ez az LC4 625nél nincs ott elvékonyodik az ülés, meg persze látszik a nagyobb tank térfogat is.
Karbi a sima LC4 640en nem Keihin FC41.
A blokk pedig tényleg hangosabb attól nem kell megijedni, olyan mint ami szét akar esni, de ez ilyen így jó.
Nekem is van egy, alig van benne pár ezer km, a másikban meg 17 e, azért nem raktam fel még netre, mert látom a dörzin hogy milyen keserves most eladni
tavasszal jobban lesz kedvük az embereknek vásárolni és többet kiadni
ha nem vagytok messze, el tudtok jönni megnézni a jövő héten