Kutyafuttában megnéztük, nem volt olyan rossz hangja
Van egy szürke blokkos is a környékben azt is megnézzük ma
Aztán kipróbáljuk őket
Nagy csodákat nem várunk 400 alatt ilyen kategóriaban xl-xt sincs költésmentes állapotban
640-es.
Ott az önindító a blokk mögött, olajszűrő elöl a váz aljában + a 12 literes tank a "nagy" üléssel, 300-as első féktárcsa.
2 olajszűrő van benne, mint ahogy az RFS blokkos EXC-kben, SX-ekben is.
és amúgy hívd fel a tulajt mindenféle képen személyesen döntsél ne kép alapján,ktm nek picivel hangosabb a blokkja mint a hasonló egyhengeres társainak,ami nagyrészben a kuplung/váltóból jön mivel gyárilag nagyobb a hézag
Nekem 97 es ktm supercompom van ami ugyan úgy fekete lc4 es blokk
igen 2 olajszűrős másfél liter olaj belemegy nekem,alkatrész ellátottság bármi beszerezhető hozzá ktm kecskemétnek írsz egy e mailt alvázszámmal/motorszámmal és utolsó csavart is kapsz hozzá
egyébként nekem semmi problémám a gyújtással szerintem csak törődés kérdése...
kellene egy ki segítség
ezt a motort nézegetjük: link
ez most lc4 640 vagy 625?
ez a 2002es széria(már ha tényleg az) mennyire jól sikerült? olvastam hogy a régieknek voltak gyújtásproblémái ez ebben az értelemben réginek számít
vannak gyenge pontjai?
alkatrész mennyire problémás, mert egy kicsit leharcolt, idomok nem az igaziak, kuplungkonzol odavan nincs műszerfala stb
egy olajcsere kb mennyi zseton? mert ebben mintha dupla szűrő lenne
köszi!
Van egy szürke blokkos is a környékben azt is megnézzük ma
Aztán kipróbáljuk őket
Nagy csodákat nem várunk 400 alatt ilyen kategóriaban xl-xt sincs költésmentes állapotban