Én neked:
Grat hozzá!
Az első dolgom az áttételezés lenne, a gyári iszonyat hosszú áttételt már módosítanám is egy rövidebbre.
160-165 környékére lőném be végre, így 120-130nál sem pörögne még és mellette nagyon rugalmas is lenne.
Ez az amin én elsőként változtatnék.
június 19. 14:46
Te erre:
Már nem a gyári áttétel van rajta, most 160 a vége, pontosan ahogy írtad, én kb 100-115 közlekedtem vele, és kellemesen pörög így.:) Köszönöm a gratulációt!:)
június 19. 14:48
Halihó!
Felvetnék egy témát... Van nekem egy KTM 690 SM-em. Mindenhol olvasom, meg többen mondják, hogy ezek gyári áttétellel ilyen 170-80 körül mennek, ám a sajátomnál azt tapasztalom, hogy 140nél végevan a dalnak. Nem igazán problémának rónám fel, mert nekem ez a sebességintervallum bőven elég, csak azért mégis felvetődik a kérdés, hogy miért van ez?! A motoron full gyári áttétel van, kipuffot én raktam rá másikat, de a gyári kipufogóval is ugyanennyit tudott. Amikor megvettük, azt mondta az előző tulaj, hogy lebutított gyujtástérkép van rajta.... namost lehetséges ilyen, hogy egy gyujtástérkép így megöli a motort, vagy gyanakodjak másik problémára? Annyiban hihetőnek gondolom ezt a gyujtástérképesen, hogy így most 3-4 litert fogyaszt a motor akkor is, ha rendesen használom... mások szerint ez a szám simán fel kéne kússzon 5-6-7ig is akár.
De hallottam olyat is, hogy típushibás a széria és szar a váltó... de hát ennek meg csak kéne legyen valami előjele, nem? Annyit szokott csinálni, hogy ha nem elég határozottan váltok, akkor 3-4 és 4-5 között találok egy üreset. De ezt tesztekben olvastam, hogy előfordul másik motornál is, amúgy határozott váltással kiküszöbölhető ez is.
Ötletek?!
... próbáltam elől egyel kisebb lánckerékkel, végsebesség kb ugyanennyi volt, csak gyorsabban gyorsult. Valaki, aki otthonvan a témában, légyszi nyugtassa meg a lelkem.
Na most akkor ki is írt hülyeségeket?
Szóval egyszer így megy, egyszer úgy megy hozzányúlás nélkül.
Érdekes dolgok ezek, 20km/h mínusz mert a motorod gondol egyet ugye, biztos érezte kezdő vagy még elég neked a 140 is.
Azért is írtam hogy te tudod egyáltalán milyen motort is vezetsz?
Mert az SM690 nincs teljesítménykapcsoló hogy 140 vagy 160 is tudjon végre.
Szóval nem hiszem hogy kiakadni, fikázni, véleményt mondani kellene másról, hanem elgondolkodni hogy mit is mondtam előtte.
Egyébként Lacos75 volt aki igencsak tisztában volt a motorjának típusával.
Szerintem is hagyjuk, én nem okoskodom azt mondom amit olvastam.
Fú marha erős a gép, úgy megy, de miért nem akar úgy menni, miért lehet?
Marha erős de még sem megy?
Ezért írtam hogy te tudod egyáltalán min ülsz?
A többi meg vicc ha nem látnád, érdekes füdejovagy le tudja venni, látom neked nehéz!
Ezért is hagyjuk inkább!
Egyébként ha visszaolvasol, rájössz, hogy semmi ilyet nem írtam. KÁTÉÉJJEM írt egy kérdést, ami tele volt ökörséggel, azt vettem komolyan és neki írtam, hogy NEKEM SM 690 Prestige van... gondoltam komolyan kérdezi. (Ez már az én naívságom... ) nade...
Ezek után mit okoskodsz még? Annyit írtál, hogy LEHET tényleg térképezni kell. Annyira buta vagy hogy nemigaz. Megint egy indokolatlan, alaptalan okoskodás. Majd ha alá tudod támasztani az elveidet példákkal és érvekkel, akkor lesz miről beszélgetnünk. Itt le is zárnám.
Csak is a látottak alapján írok rólad bármit is. Ha lesz időm vissza is fogok olvasni, de akkor is erős túlzásnak gondolom amit írtál. Azt pedig szintén nem hiszem el, hogy gyújtásban jártas voltál. Egyszer neked is meg kellett tanulni. Nem hiszem, hogy ez egy veled született dolog lenne.
Félreértés ne essen, én itt lehurrogni nem szoktam senkit, ez azthiszem az eddigi jelenlétem alapján nyilvánvaló... csak ha nekem írnak ilyeneket, akkor arra had reagáljak. Kizárólag azért olvasom a topicot, mert hátha tanulok belőle. Nem vagyok egy motorszerelő. Tény. Viszont az elméletét át szeretném látni és ezen rajta is vagyok.
1 ISTEN VAGY! DE FÉLSITEN FIXEN! van valami új projekt mostanába? valami traktormotoros SZUPERENDURÓ? amire majd 2020 ban kiírják a TENDERT és 21 ben pedig elvetik?
Szerintem én voltam az egyik aki segített!
Nyugodtan visszaolvashatsz!
Ne menjünk vissza erre a dologra mert meglepő és ellentétes dolgokat mondtál akkor a motorodról.
Azét is írtam hogy tudod te egyáltalán min motorozol?
19 évesen sem voltam elveszett ember elhiheted.
Gratulálok én is neked ahhoz hogy leírsz valakit akit nem is ismersz.
Mi köze van ennek ahhoz, hogy milyen motor van alattam? Éppen ezért vetettem fel egyébként anno a kérdést, mert tudtam mi van alattam, és nem értettem miért nem úgy megy. Logika.
Egyébként látod, itt lehet hogy volt bennem némi zavar, mert amikor térképeztem, több lehetőség volt sm 690 térképekre. Volt mittudomén ilyenolyan modell, de sm 690 prestige nem volt. Sajnos nem születtem olyan tehetséggel, hogy mindent elsőre meg tudok csinálni, ezért inkább kérdezek, mint hogy faszságot csináljak. (Végülis egyedül túl tudtam lendülni ezen a problémán, szóval már nincsenek kételyeim.)
Kétlem, hogy Te, amikor meglett az első nagymotorod, mindent kívülről fújtál róla.
Lehet hogy 35 éves korodra láttál néhány dolgot, de 19 éves fejjel megnéztem volna azt a hatalmas tudományodat. Imádom az ilyen okos fajtát.
Mindemellett aláírom: Valóban ütköztem ilyen problémába, valóban nem értettem miért gyengus a gépezet, de ennyire nem voltam fogalmatlan, hogy ne tudjam, milyen gép van alattam.
Szóval ezúton gratulálnék a beszóláshoz! 35 éves fejjel, ilyen szinten lenni... nos igen, ehhez azthiszem pár egyetemet végig kell vinni.
Azoknak pedig akik anno segítettek ebben és nem ilyen pökhendi módon reagáltak köszönöm a segítségüket ezúton is!
Ha ezt a kijelentésedet alá is tudod támasztani, valós példával, akkor elhiszem. (Kétlem hogy ez menni fog. ) Egyébként szerintem el vagy keveredve, vagy mástól hallottad ezt.
mi lett kátélyemes haverrel?
aki eredetileg dúknúk 70három volt...
reinkarnálódott presztizsben?
meséllyé laca.. mi a helyzet..
szellemes 5leteidet olvassuk figyelmessen..
pl ez a champing bályszikül.. ez állat..
én pl mindég álomdtam olyanról.. de van az hogy jó hogy egy álom nem valósul meg.. na ez is olyan...
de pl álmodtam egy szer egy 2002-3 limited edisön 650 husabergről is.. 2év múlva meg is valósult..
de hogy az álmok rémálommá is tudnak változni ..ez ennek a legnagyobb bebizonyítólya
?
Szerintem összekeversz. Egy csávó írogatott ilyet 660 smc-ről asszem. Nem hiszem, hogy én állítottam volna ilyet, hogy nekem nem 690 SM-van. De egyébként az, 690 Prestige. Ezt írhattam. Ez van a forgalmiban is. Mi ebben a kivetnivaló, kedves HanGab?
hály..majdnem ktmes vagyok..de igazándiból most is onnan jön az össze alkatrész tehát ir6ok ide
egy kis fetrengés a sárbanha valaki nem élvezné..inkább hagya ki .. a többinek meg lyó szorakozást http://youtu.be/TOegqHko9ak
Most izé, én indítottam volna ezt a lavinát? Gondolom a tanulni szót kellett volna kihagynom úgy válaszokat is kapok.
Tényleg kihagyhatnánk a szokásos "kezdj inkább 250-essel, 350-essel köröket", tudom milyen motort akarok és miért olyat, nem keveset olvasgattam, rágódtam a témán. Főleg nem azért akarok kátéemet mert kátéem, hanem azért, mert sokan pont ezt ajánlották arra, amire használni akarom. Kipróbáltam terepen nagy sebességen egy ismerős dakaros LC4esét és egy Albánia Rallys ismerős 525 EXCjét.
GS-em sem a logó miatt van, hanem azért, mert csak ez volt kénylemes a súlyosan testi fogyatékos barátnőmnek és nem félek attól, hogy otthagy valahol vele kettesben, ami elég gáz lenne, főleg a világ háta mögött.
Direkt keresek nehezebb motort, a GS-t imádom terepen (igen, a terep nekem nem erdő a fák között triálos függőleges falon keresztül, viszont voltam már vele sárban, mélyhomokban, endúrópályán, crosspályán), csak nem engedhetem meg magamnak, hogy összetörjem, mert nem tudnék miből másikat venni és oda a közös túráknak.
Szóval tudtok esetleg eladót?
jó regg 1 kérdés...majdnem szakmai ez a 660presztíssz gyerek....véletlen nem a mi jóóól ismert sokat hallott anonim...köcsög ktéjjjem "haverunk"? elég SZÁNALMAS próbálkozása......aki vadparaszt bunkó volt...van marad...az egy nic név cserével még az is marad ratyiemmmmmmmmmm
Azt nem CSAK akkor TUDOD összecsukni HA fejjreállsz VELE...hanem KÖZÉPEN is...a VÁZNÁL...nem egy ÚRHAJJÓ bonyolultságú szerkezet...biztos BOLDOGULNI fogsz VELE.
Na még egy kör, mert ez így el fog tűnni a süllyesztőben, és nem lesz "érték"
szóval mit ajánlánatok ember fiának, ha nem akar már rfs blokkos 450est venni, viszont még injektorosat meg nem tud.
A 08-09 lutri? 10 már biztosabb vétel? Mi a véleményetek?
Grat hozzá!
Az első dolgom az áttételezés lenne, a gyári iszonyat hosszú áttételt már módosítanám is egy rövidebbre.
160-165 környékére lőném be végre, így 120-130nál sem pörögne még és mellette nagyon rugalmas is lenne.
Ez az amin én elsőként változtatnék.
június 19. 14:46
Te erre:
Már nem a gyári áttétel van rajta, most 160 a vége, pontosan ahogy írtad, én kb 100-115 közlekedtem vele, és kellemesen pörög így.:) Köszönöm a gratulációt!:)
június 19. 14:48
Halihó!
Felvetnék egy témát... Van nekem egy KTM 690 SM-em. Mindenhol olvasom, meg többen mondják, hogy ezek gyári áttétellel ilyen 170-80 körül mennek, ám a sajátomnál azt tapasztalom, hogy 140nél végevan a dalnak. Nem igazán problémának rónám fel, mert nekem ez a sebességintervallum bőven elég, csak azért mégis felvetődik a kérdés, hogy miért van ez?! A motoron full gyári áttétel van, kipuffot én raktam rá másikat, de a gyári kipufogóval is ugyanennyit tudott. Amikor megvettük, azt mondta az előző tulaj, hogy lebutított gyujtástérkép van rajta.... namost lehetséges ilyen, hogy egy gyujtástérkép így megöli a motort, vagy gyanakodjak másik problémára? Annyiban hihetőnek gondolom ezt a gyujtástérképesen, hogy így most 3-4 litert fogyaszt a motor akkor is, ha rendesen használom... mások szerint ez a szám simán fel kéne kússzon 5-6-7ig is akár.
De hallottam olyat is, hogy típushibás a széria és szar a váltó... de hát ennek meg csak kéne legyen valami előjele, nem? Annyit szokott csinálni, hogy ha nem elég határozottan váltok, akkor 3-4 és 4-5 között találok egy üreset. De ezt tesztekben olvastam, hogy előfordul másik motornál is, amúgy határozott váltással kiküszöbölhető ez is.
Ötletek?!
... próbáltam elől egyel kisebb lánckerékkel, végsebesség kb ugyanennyi volt, csak gyorsabban gyorsult. Valaki, aki otthonvan a témában, légyszi nyugtassa meg a lelkem.
Na most akkor ki is írt hülyeségeket?
Szóval egyszer így megy, egyszer úgy megy hozzányúlás nélkül.
Érdekes dolgok ezek, 20km/h mínusz mert a motorod gondol egyet ugye, biztos érezte kezdő vagy még elég neked a 140 is.
Azért is írtam hogy te tudod egyáltalán milyen motort is vezetsz?
Mert az SM690 nincs teljesítménykapcsoló hogy 140 vagy 160 is tudjon végre.
Szóval nem hiszem hogy kiakadni, fikázni, véleményt mondani kellene másról, hanem elgondolkodni hogy mit is mondtam előtte.
Egyébként Lacos75 volt aki igencsak tisztában volt a motorjának típusával.
Itt én is befejeztem!