Ez nem olyan egyszerű, de ha van 2 váltó komplett akkor tudod összehasonlítani. Példa: vettem bontott exc váltót aztán az istenért nem lehetett a blokkot összetolni mert a tengely nem volt irányban a csapággyal, na és láss csodát a 3.-ik fogaskereke sx-é volt. Fogszámra és átmérőre teljesen megegyezett csak a fogak osztása volt más úgyhogy nagyon meg kell méregetni ezt az egyformaság témát! A köszörülgetést meg felejtsd el!
Köszi szépen! Kár, hogy nem VOR, mert akkor csak kihúznám a kazettát váltócseréhez... 20 óra van benne, a váltón kívül szinte minden cserélve volt, erre rángat 3-ikban.
Profi szakira gondoltam, nem én állnák neki flex-el. Kiskőrösön csinálják kb 5-7e körül, Bédity-ék csináltak pár sx-en és állítólag bevált. De én inkább mégis a bontott felé hajlok. Sajna az új horror áron van.
GONDOLOM az AGYA hejjén se VÁLTOZOTT semmi...csak TÖBB lett a HÚGY...
csak ha unatkoztok..nagyonnagyon..
http://youtu.be/-nA18hR-tVM
Volt innen már valakinek gondja LC4 blokk olaj szivattyúval ?
Ma hallottam, hogy műanyag fogaskerék hajtja és hajlamos balhézni.
a hűtő előtti fekete műanyag párban, 4T-hez való?
És az ABLAKOKAT is át kell NÉZNI ahová KAPCSOLÓDNAK a KÖRMÖK...