Visszaolvastam legalább 5 oldalt, ami tele van az értelmetlen, nem KTM témájú irományaiddal. Köszi, de inkább írok máshova. Ez a topic jó nagy szar lett!
Mi a különbség a fekete ill. szürke blokkos Lc4-ek között?
Mikortól adták ki őket szürke blokkal?
Valamint láttam hirdetések között a 34-45Kw-os teljesítményű gépeket. Ez tényleges teljesítmény, vagy a honosításkor változtatták meg?
Mik ezek a Teljesítménykülönbségek?
Előre is köszi az infót.
Decemberben ismerős el szeretné adni a motorját ami egy 2013 EXC 350 F, okmányok nélküli.
Jelenleg 86 üzemóra van benne, vadonatúj idomokkal, 50%-os gumikkal, gyári kipufogó rendszerrel.
Ár: 1600000Ft
Ez jó volt :), de nem ez a mondás jött be, hanem a "van kalapja, nincs kalapja" - szindróma, hiszen ugyanazokat a velem történt eseteket írtam akkor is, és most hétvégén is, és ugyanúgy nem bántottam vele senkit, és nem szóltam le más módszereit, csak éppen akkor tetszett neki, most már nem. :) nagyjából ennyi.
:)
Valahogy most nem sikerulnek olyan frappansra a hozzaszolasaid, nem tudom mi van veled...
De eszembe jutott amiket par hete irtal: "normalis gyerek ez az ORRfejusz; szerintem tudja mit csinal; lehet tudok majd segiteni neked motor ügyben!"
Te kis szélkakas! :)
VALÓBAN nem SOK...de ha téged NÉZÜNK akkor MÉG sok is...
ECCER majd megetet téged is VALAKI csak indulj EL egy kis TESZTmotorozásra megint...aztán majd ECCER tényleg SÍRVA fogsz vigadni...mint ahogy LYÁNOS írta...:)
Normál esetben észre sem veszik, viszont egy láthatóan gagyi rendszámot mindenki kiszúr.
Ha meg nagy gáz van akkor már tök 8 hogy milyen rendszám van rajta.
ORRfejjusz...látogass EL IDE is egy KIS TESZTmotorozásra...a TULAJ minden bizonnyal kedveli a HOZZÁD hasonló,okoskodó,ki ha ÉN nem stílusú TESZTpilótákat...
PÉZT még VÉLETLENÜL se vigyél...HISZEN biztos SZIMPATIKUS leszel a tulajnak...és FELÜLHECC a KÖRhintára...vagy egy nagy LÓKÁRÉRA...:)
Uhh! Azért az meredek! Ha jól sejtem, ez egyedi azonosító megváltoztatása, ami jelen pillanatban már bűncselekmény, nem szabálysértés.. Basszus, van aki 2 évet kockáztat 100-150E Ft-ért (amibe a forgalomba helyezés plafonon kerülhet?)
Én sem teszem át a qudra a rendszámom, inkább kerestem a gyűjteményben egy "RB xx xx" jelölésűt, azon legalább mindig vigyorognak a srácok és megkérdezik, honnan van. Innen pedig már sínen vagyunk, és nem is József Attila módra...
másik motornak a rendszámával használják... aki megvette az 525-öt tőlem az is direkt rendszámost keresett mert akkor át tudja dobni a 300 exc re és tud azzal is rohangálni.
A motorvételnél én a következőket szoktam csinálni:
A pénz mindig nálam van akárhová is szoktam menni lehet az kereskedés vagy magánszemély.
Van hogy telefonon megbeszélünk már mindent, a pénzt is, van hogy a helyszínen történik mindez.
Próbakörnél még sohasem kellett letennem előre a pénzt.
Talán mert látja rajtam hogy komolyak a szándékaim nem csak teszt vezetni megyek.
De ha meg arra megyek azt előre meg is beszélem a tulajjal.
Ebből még sosem volt probléma.
A pénzlerakásos dolog is olyan hogy volt példa arra hogy nem akarták visszaadni a próbakör után a srácnak a pénzt.
Egyszerűen nem tetszett neki vezetés közben, aztán meg vitatkozni kellett a tulajjal a pénze végett.
BIZTOS hogy VAN köztük SZIMPATIKUS....és ODAadja az ELADÓ(aki egyébbként egy IKÚszissztem lehet)mint aki BElinkelte eme CSODÁLATOS PRESSZTÍZST...
KÍVÁNCSIAN várjuk az EREDMÉNYT...KALANDRA FEL! REDDITOREPPLIKA!:)
NEM változott SOKMINDEN...csak KICSIT jobban BEmutatkoztál...és ERRE már valóban NEM tudok írni SEMMI FRAPPÁNSAT...:)
Igaz városi futkozónak még jó is lehet.
Mi a különbség a fekete ill. szürke blokkos Lc4-ek között?
Mikortól adták ki őket szürke blokkal?
Valamint láttam hirdetések között a 34-45Kw-os teljesítményű gépeket. Ez tényleges teljesítmény, vagy a honosításkor változtatták meg?
Mik ezek a Teljesítménykülönbségek?
Előre is köszi az infót.
Jelenleg 86 üzemóra van benne, vadonatúj idomokkal, 50%-os gumikkal, gyári kipufogó rendszerrel.
Ár: 1600000Ft
Valahogy most nem sikerulnek olyan frappansra a hozzaszolasaid, nem tudom mi van veled...
De eszembe jutott amiket par hete irtal: "normalis gyerek ez az ORRfejusz; szerintem tudja mit csinal; lehet tudok majd segiteni neked motor ügyben!"
Te kis szélkakas! :)
ECCER majd megetet téged is VALAKI csak indulj EL egy kis TESZTmotorozásra megint...aztán majd ECCER tényleg SÍRVA fogsz vigadni...mint ahogy LYÁNOS írta...:)
első teleszkópok+villahidak+kormánycsapágy+hátsó gátgó=70000Ft
(Bocs mindenkitől, etetem egy picit a trollt :))) )
Ha meg nagy gáz van akkor már tök 8 hogy milyen rendszám van rajta.
PÉZT még VÉLETLENÜL se vigyél...HISZEN biztos SZIMPATIKUS leszel a tulajnak...és FELÜLHECC a KÖRhintára...vagy egy nagy LÓKÁRÉRA...:)
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ktm/ktm_690-836603
0
Én sem teszem át a qudra a rendszámom, inkább kerestem a gyűjteményben egy "RB xx xx" jelölésűt, azon legalább mindig vigyorognak a srácok és megkérdezik, honnan van. Innen pedig már sínen vagyunk, és nem is József Attila módra...
A pénz mindig nálam van akárhová is szoktam menni lehet az kereskedés vagy magánszemély.
Van hogy telefonon megbeszélünk már mindent, a pénzt is, van hogy a helyszínen történik mindez.
Próbakörnél még sohasem kellett letennem előre a pénzt.
Talán mert látja rajtam hogy komolyak a szándékaim nem csak teszt vezetni megyek.
De ha meg arra megyek azt előre meg is beszélem a tulajjal.
Ebből még sosem volt probléma.
A pénzlerakásos dolog is olyan hogy volt példa arra hogy nem akarták visszaadni a próbakör után a srácnak a pénzt.
Egyszerűen nem tetszett neki vezetés közben, aztán meg vitatkozni kellett a tulajjal a pénze végett.