Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ÉN már RÉG a VÉRmérsékletem szerint KERESZTELTEM át...FAROK LEVI...így VONULT be nálam az ANYAkönyvbe...valljuk BE telljesen JOGOSAN...

A szemével Se fogja LÁTNI amit MÁS,és amivel MÁS motorozik...de ugat...mint a BISON SAVANYÉZE...

Akinek VAN is valami FOGALMA az EGSÉSZRŐL az mindjárt GONDOLHATJA hogy nem a FŐtenngejj csap"elékelése" van HEGESZTÉSSEL rögzítve hogy EL NE forduljon...hanem VALÓBAN csak egy biztosítás...a CSAP biztosítása...

De ugat VILÁGBA...feleslegesen...LEVENTE a FAROK LEVIathán...a SÍKhüjje TITÁN...
Zsíri gondolkodom még az ajánlatodon
Kedves F..... Levente! (a pontozott vonalra mindenki vérmérséklete szerint gondoljon, amit akar)

Nem ismersz, én sem ismerlek, de....azt kikérem magamnak, hogy úgy minősítsél, hogy egy tuningomat sem láttad. Nincs is sok, mert a boltban kapható is több, mint elég, max finomítani szoktam, és a saját igényeim szerint átépíteni. Mindössze egy 612 köbcentire tuningolt KTM blokkot építettem, a saját kútfőmből, pusztán kíváncsiságból. Ja, meg hozzá a superquad-ot, amibe beleépítettem. Ezzel versenyeztem, és ha a superquad EB-n az elejében tudtam menni, akkor olyan szar nem lehetett. Ja, és a blokk még ma is megy egy 450 EXC vázában. Ha nem lennél ilyen buta, és nem csak melegedni jártál volna a suliba, le sem írnál olyat, hogy 2 versenyt bír, aztán kuka, meg hogy olcsóbb mindig szétszedni, és kicentírozni. Vannak olyan szakik - nem, nem a 2 litert bort szittyózóra gondoltam - akik zsigerből megoldják az ilyen dolgokat, és nem sípolják a normalizálás szót, félpercenként. Vagy neked csak ez maradt meg a fejedben, és most örülsz, hogy épp ide passzol? Szóval, megkövetem magam, és innen üzenem az 560 SMR-t vásárolni szándékozónak, hogy vegye úgy, hogy hozzá sem szóltam. Ja, az a bizonyos főtengely, ami le van hegesztve, 6-7 éve megy egy supermotoban, igaz nem megy sokat évente, de megy. És még egy segítség, hogy ne halj meg hülyén. A két főtengelysonkába átfedéssel van benne a hajtókar csapja, a hegesztés csak biztosítás.
Az sosem árt, valamikor tanultam is, hogy repülő és versenymotoroknál alkalmazzák de élőben még nem láttam.
Megtudják
Én senkihez, ennyi, és ezt lehetett volna normálisan is írni ugye?
De szerintem fejezzük be a kommunikációt azt az a legjobb, közös nevezőre úgy sem jutunk.
Nem vagyok benne biztos hogy tuti lenne az ugy, vagy ha meg is tudjak ugy csinalni a fogazast hogy ezreden velul legyen az utes de legyen csak szazad akkor az nagyon draga lenne. jo lesz az a hefteles
Olvasd el mégegyszer ha elsőre nem fogtad fel.Csak hogy ki kihez húz ember normálisan csak normálisan
Menj tanulni
Az se én voltam
Miljen illeszkedés hol fogazva?
Csak súgok a nagy tuning cégnek,hogy ha már drága akkor egy kis extra technikát is bevethettek volna hegesztés helyett (igaz lehet ők tudják az anyagaik összetételét,de otthon ezt mi nem harapjuk ki)azért a sok léért amit elkérnek egy szarért,csak ugye spórolnak és haladunk a korral...Nem mindíg jó irányba Miért nem jó a radiális homlokfogazásos illesztés? Me drága? Kinek mi a drága...Lehet tanulni egy kis alapismereteket,kezdeni az atomoknál.........nem érdemes kókányolni,ami szar az szar,azt már egyszer kitalálták,megalkották el kell fogadni,mert otthon labor nincs,lassan lavór se me mind a padláson van Áldozni kell rá,vagy eladni a csába
Még el sem kezdődött a tél, mi lesz itt még a tavaszig bár sokan itt még nyáron sem motoroztak csak írtak!
Hali! Írtam emailt
Nem akarok se beszolni neki se minositeni. Ő lenező es bunkoakkor en is. (Valosag alapja nincs, szemelyesen sem lattam szerelni meg plane)
Ezt a hangnemet otthon a barátnőddel oksi, normálisan ember, normálisan.
Zsiráf odafigyeljél mert Flevike le meóz
Helló!

Elérhetőség az adatlapomon.
Mivan csöpi ide ólálkodtál?Nem is tudom hogy ki kinek szopkodja a faszát Hangab
Azert a hegesztesnel elegge megvaltozik a szerkezete, oke hogy kibirja azt a ket versenyt es utana csere, fotengelyestol. De ugye magyarok vagyunk jo a parasztnak, lehegesztjuk aztan ha bontani kell koszoru... nem lenne egyszerubb x orankent szetszedni, centirozni majd mehet.nyugalommal tovabb a gep.

Zsiraf neked sincs sokkal tobb eszed elarulom, en latom a tuningodat es lattam mar ilyen tuningosokat mint te
elég steril!
ezeknek csak a felülete edzett, szóval nem kell olyan nagy "úri" dolgokra gondolni
meg ugye ez nem god mode, hogy örökké kelljen nekik tartani
Ennyi eszed van látod. Fekete-fehér, hideg-meleg, igen-nem. Csak ez a két véglet játszik nálad, a normalizálás, meg a 2 liter borért hegesztő szaki...gratulálok...
A dugónak nem sok kérdése volt, inkább a hengernek volt nehezebb dolga. 3,5 mm hengertalp tömítés kellett, a megfelelő sűrítés beállításához.
Köszönjük mester!