ÉN már RÉG a VÉRmérsékletem szerint KERESZTELTEM át...FAROK LEVI...így VONULT be nálam az ANYAkönyvbe...valljuk BE telljesen JOGOSAN...
A szemével Se fogja LÁTNI amit MÁS,és amivel MÁS motorozik...de ugat...mint a BISON SAVANYÉZE...
Akinek VAN is valami FOGALMA az EGSÉSZRŐL az mindjárt GONDOLHATJA hogy nem a FŐtenngejj csap"elékelése" van HEGESZTÉSSEL rögzítve hogy EL NE forduljon...hanem VALÓBAN csak egy biztosítás...a CSAP biztosítása...
De ugat VILÁGBA...feleslegesen...LEVENTE a FAROK LEVIathán...a SÍKhüjje TITÁN...
Kedves F..... Levente! (a pontozott vonalra mindenki vérmérséklete szerint gondoljon, amit akar)
Nem ismersz, én sem ismerlek, de....azt kikérem magamnak, hogy úgy minősítsél, hogy egy tuningomat sem láttad. Nincs is sok, mert a boltban kapható is több, mint elég, max finomítani szoktam, és a saját igényeim szerint átépíteni. Mindössze egy 612 köbcentire tuningolt KTM blokkot építettem, a saját kútfőmből, pusztán kíváncsiságból. Ja, meg hozzá a superquad-ot, amibe beleépítettem. Ezzel versenyeztem, és ha a superquad EB-n az elejében tudtam menni, akkor olyan szar nem lehetett. Ja, és a blokk még ma is megy egy 450 EXC vázában. Ha nem lennél ilyen buta, és nem csak melegedni jártál volna a suliba, le sem írnál olyat, hogy 2 versenyt bír, aztán kuka, meg hogy olcsóbb mindig szétszedni, és kicentírozni. Vannak olyan szakik - nem, nem a 2 litert bort szittyózóra gondoltam - akik zsigerből megoldják az ilyen dolgokat, és nem sípolják a normalizálás szót, félpercenként. Vagy neked csak ez maradt meg a fejedben, és most örülsz, hogy épp ide passzol? Szóval, megkövetem magam, és innen üzenem az 560 SMR-t vásárolni szándékozónak, hogy vegye úgy, hogy hozzá sem szóltam. Ja, az a bizonyos főtengely, ami le van hegesztve, 6-7 éve megy egy supermotoban, igaz nem megy sokat évente, de megy. És még egy segítség, hogy ne halj meg hülyén. A két főtengelysonkába átfedéssel van benne a hajtókar csapja, a hegesztés csak biztosítás.
Én senkihez, ennyi, és ezt lehetett volna normálisan is írni ugye?
De szerintem fejezzük be a kommunikációt azt az a legjobb, közös nevezőre úgy sem jutunk.
Nem vagyok benne biztos hogy tuti lenne az ugy, vagy ha meg is tudjak ugy csinalni a fogazast hogy ezreden velul legyen az utes de legyen csak szazad akkor az nagyon draga lenne. jo lesz az a hefteles
Csak súgok a nagy tuning cégnek,hogy ha már drága akkor egy kis extra technikát is bevethettek volna hegesztés helyett (igaz lehet ők tudják az anyagaik összetételét,de otthon ezt mi nem harapjuk ki)azért a sok léért amit elkérnek egy szarért,csak ugye spórolnak és haladunk a korral...Nem mindíg jó irányba Miért nem jó a radiális homlokfogazásos illesztés? Me drága? Kinek mi a drága...Lehet tanulni egy kis alapismereteket,kezdeni az atomoknál.........nem érdemes kókányolni,ami szar az szar,azt már egyszer kitalálták,megalkották el kell fogadni,mert otthon labor nincs,lassan lavór se me mind a padláson van Áldozni kell rá,vagy eladni a csába
Azert a hegesztesnel elegge megvaltozik a szerkezete, oke hogy kibirja azt a ket versenyt es utana csere, fotengelyestol. De ugye magyarok vagyunk jo a parasztnak, lehegesztjuk aztan ha bontani kell koszoru... nem lenne egyszerubb x orankent szetszedni, centirozni majd mehet.nyugalommal tovabb a gep.
Zsiraf neked sincs sokkal tobb eszed elarulom, en latom a tuningodat es lattam mar ilyen tuningosokat mint te
Ennyi eszed van látod. Fekete-fehér, hideg-meleg, igen-nem. Csak ez a két véglet játszik nálad, a normalizálás, meg a 2 liter borért hegesztő szaki...gratulálok...
A szemével Se fogja LÁTNI amit MÁS,és amivel MÁS motorozik...de ugat...mint a BISON SAVANYÉZE...
Akinek VAN is valami FOGALMA az EGSÉSZRŐL az mindjárt GONDOLHATJA hogy nem a FŐtenngejj csap"elékelése" van HEGESZTÉSSEL rögzítve hogy EL NE forduljon...hanem VALÓBAN csak egy biztosítás...a CSAP biztosítása...
De ugat VILÁGBA...feleslegesen...LEVENTE a FAROK LEVIathán...a SÍKhüjje TITÁN...