Jani, nem tudtad ?
Ktm-éknél már nem divat kiszedni a sonkából, ha kiegyensúlyozzák, ahova kell a súly oda heftelnek egy kicsit rutilos pálcával, és már jó is !
Már megbocsáss szaki, de van valami rálátásom a témára és ebből kifolyólag az a véleményem, hogy ez a heftelés nem is megoldás, mert ez egyszerűen kritikán aluli
Arra meg fogadok, hogy a heftelés minimum 1 századdal odébb viszi a sonkát, mert ha nem így lenne, akkor meg semmi értelme heftelni. Ha megfelelő az átfedés a csapnál akkor nem kell hegeszteni, ha meg lazább (fordulaton elmozdulós) akkor a meleg is simán meghúzza.
Aztán olyan "tuning" cégre sem kell hivatkozni ahol excenteres csappal növelik a löketet, mert az is gagyi megoldás.
Ha viccesen akarom összefoglalni ezt a heftelős tuningot, akkor azt mondom, hogy kiegyensúlyozás és új sonka helyett inkább oda hegesztik a "rázást"
Janó! ha tényleg érdekel Pannónia hétfőn felteszek neked kettőről képet a munkatársamnak van egy P21-ese (piros + van hozzá egy oldalkocsi is) és egy T5-öse (fekete amihez egy motorkuli van) amit Káátééjem is feltett! Mind a kettő az utolsó csavarig fel van újítva, érvényes papírokkal vizsgával rendelkeznek! van egy képem de a T5 és a motorkuli épp takarásban van de azért beszúrom!
Ne butitsál itt mindenkit.Volt neked a portán már jópár jóféle enduro meg supermoto meg mittudoménmég mi.Láttam ám az előző nikknevednél még voltak képek az adatlapon.Persze azt is össze legózhattad de hát hallok én ezt azt rólad ilyen meg olyan emberektől hogy azért valami közöd csak van a motorbiciklikhez
Ktm-éknél már nem divat kiszedni a sonkából, ha kiegyensúlyozzák, ahova kell a súly oda heftelnek egy kicsit rutilos pálcával, és már jó is !