Nem enyém.Nekem 600-asom van :D Fogalmam nincs mennyi üzemóra van benne,de még jó és megsúgom a bergeseknek,nem zörög mint sok amire azt mondják ezeknek ilyen a hangja. Ha szétbontom,megosztom,óra majd utána indul.A nyusziötös meg még nullás
Na meg egy tyuning ceget ne hasonlitsunk egy hazai kisiparos ket liter borert odaheftelo szakiparoshoz
Valahogy nem tudom elkepzelni hogy csak odahegesztik es ezzel letudva. Van azert szerkezete annak az anyagnak amit normalizalni kellene utana, erre a magyarnak nincs penze
ez 570 , de addig is tart is mííííg nem törik a csap,ha carrillo ha nem :D ...Nem kispénzűeknek való,főleg nem agyonkopott ,félrepréselt cumókhoz.Báááár szerintem most elkezdik heggejteni észnélkül Akkor is visszadugnám Bár az új az meg új
Talán pont azért válaszoltam úgy ahogy, te meg a kedves kollégád válaszolt arra amit írtam.
Kb 5 szőr írtam le mit hogy gondoltam, azt hogy neked is nehéz megérteni az már ne az én problémám legyen.
Majd ha Dávidod megkérdeznéd tudnád miről lenne szó, én azért írtam azt amit.
Bár én sem várhatok tőled többet mert az utolsó hónapokban te is csak beleböfögni tudsz a topickba.
Nem vártam nagyon mást tőled.Van egy kis különbség te és giraffe reagálása között.De semmi probléma.Én ilyen voltam ilyen is leszek nem kell nekem senkihez se húzni.Látom hogy ki az akihez lehet értemesen szólni és ki az akihez nem érdemes.Szerintem értelmesen fogalmaztam meg azt amit írtam neked.
Nem köszörüli el excenteresen, olyan csapot gyárt. Én az 520-ból csináltam 612 köböst, és 72-ről 78-ra toltam el a löketet, az eredeti főtengelysonkával. A 660-as Raptor tűgörgőjét kapta meg a hajtókar, és persze, az is speciális volt.
mi az a Z csapsos löket növelt?
hogy úgy növelni a löketet hogy a csapot azt...belül elköszörülik..mondjuk 3 mm rel kissebb átmérőse .. olyan excenteressen..hogy az egyik széle az marad a csap "alkotólya" a másik oldalt meg akkro 3mm rel a szélétől bejjebb?
és az a 1,5mm rel eltolja akkor a csap középontját és a hajtókar középontját.. .. az löketben az akkor pontossan 3mm löketnövelődés jelent..
van ilyen?
meg a Z akkor az azt jelenti hogy .. még ettől durvában is lehet.. mondjuk egy olaan csapot ami...mintha egy külön főtengelyszerű lenne.. gyakorlatilag 3 teljessen eltolt korong...a középsőn fut a hajtókar a két széle meg az van belepréselve a sonkába?
mert elméletileg el tudnám ezt képzelni..de hogy van ilyen gyakrolatban is? .
Jó ez a fórum, meg általában a fórumok többsége. Itt olyanok is tudnak harsányan üvöltetni, akik csak hallották, hogy a szomszéd már látott olyat, aki...amit ti tankönyvben olvastatok, és örültök, hogy megértettétek, azt mások már esetleg próbálták, adott esetben túl is lendültek a témán. De nem baj, ez a fórum előnye, és a hátránya is...
Ha az 515 köbcentire felhúzott, amerikai tuning műhelyben épült blokkban jó volt ez a megoldás, akkor itt is. Egyébként meg a 'Z' csapos löket növelt főtengelyeket alapból megvarrják...szóval csak csínján azzal, hogy kit és miért, de főleg, hogy hova...
Gondolom nagyjabol azonos ido alatt veri el a centirt, kivenni ujracentirozni, ez a legprecizebb, nem ? Ezekben is gorgos csapagy van amit szet lehet huzni ? Mondjuk ha kell fotengelycsapagyat cserelni meg mindig jobb mint a hegeszter
Kösz GD! Amúgy közben megvan az infó -kb annyi amit írtál ill hogy a főtengely elkezd excenteresen forogni és emiatt reped a blokk- és az alapján sajna elkerülhetetlen a dolog.
Valahogy nem tudom elkepzelni hogy csak odahegesztik es ezzel letudva. Van azert szerkezete annak az anyagnak amit normalizalni kellene utana, erre a magyarnak nincs penze
a hosszab lökett el hogy boldogult a gyári hajtókar hossza? elbitra a mélyebbre lehúzott dugót
Kb 5 szőr írtam le mit hogy gondoltam, azt hogy neked is nehéz megérteni az már ne az én problémám legyen.
Majd ha Dávidod megkérdeznéd tudnád miről lenne szó, én azért írtam azt amit.
Bár én sem várhatok tőled többet mert az utolsó hónapokban te is csak beleböfögni tudsz a topickba.
hogy úgy növelni a löketet hogy a csapot azt...belül elköszörülik..mondjuk 3 mm rel kissebb átmérőse .. olyan excenteressen..hogy az egyik széle az marad a csap "alkotólya" a másik oldalt meg akkro 3mm rel a szélétől bejjebb?
és az a 1,5mm rel eltolja akkor a csap középontját és a hajtókar középontját.. .. az löketben az akkor pontossan 3mm löketnövelődés jelent..
van ilyen?
meg a Z akkor az azt jelenti hogy .. még ettől durvában is lehet.. mondjuk egy olaan csapot ami...mintha egy külön főtengelyszerű lenne.. gyakorlatilag 3 teljessen eltolt korong...a középsőn fut a hajtókar a két széle meg az van belepréselve a sonkába?
mert elméletileg el tudnám ezt képzelni..de hogy van ilyen gyakrolatban is? .
ha lenne az ....az állat
Gondolom nagyjabol azonos ido alatt veri el a centirt, kivenni ujracentirozni, ez a legprecizebb, nem ? Ezekben is gorgos csapagy van amit szet lehet huzni ? Mondjuk ha kell fotengelycsapagyat cserelni meg mindig jobb mint a hegeszter
Sajnálatos, de ne ő minősítsen engem.