Külföldi fórumokon olvasom, hogy létezett folytott változata is a 625 SMC-nek. "10 perc alatt 50 lóerőssé alakítható" azt írják.
Nekem a forgalmiban 40kW szerepel, gondolom adtak ki belőle folytott verziót is.
+41-es karbit írnak mindenhol, nekem meg emlékezetem szerint 38-as van.
Mellé 5 liter körül eszik "csak" még ha húzom neki rendesen akkor is.
Üdv kollégák!
Tud nekem valaki olyan 520-as láncot ajánlani ami ár/érték arányban elfogadható!? Most egy DID ERV3 van fent nittelő szemes! leginkább szerelhető szemes érdekelne! Köszönöm!
Édes ÖCSÉM...ha már MI is így betekintést nyerhetünk akarva-akaratlanul is a te és hozzád hasonlóak "MUNKÁSSÁGÁBA" akkor had jegyezzem meg ismét HALKAN...SOKAGGYÁRA: TANÁCSOT lehet adni...de ESZET nem...
HIÁBA adtak neked tanácsot..ismerős OLDOTTA meg a problémát...mert FOGALMAD sincs SEMMIRŐL...aztán még egy két KOMMENT után már te leszel a SZAKI...hogy tudtad te EZT..csak megkérdezted...
Hát persze...
Inkább TANULNÁL a "beleugatásokból"...de neked abból se jön le SEMMI...de én EZT TUDOM HOVÁ tenni...remélem ÉRTED...
TOVÁBBI munkásságodhoz(ami eddigieket látva gyümölcsöző lesz) sok ERŐT,KITARTÁST,és NEM utolsósorban ESZET,LOGIKÁT(amit mint tuggyuk NEM lehet adni..csak KÍVÁNNI) kívánok neked...és mégeccer az ISTEN irgalmazzon NEKÜNK...
Tehát akkor ha betekintést nyerhettünk abból a csupa okos dologból ahogyan Te látod a Fórumot, Én most felvetném pár sor erejéig, hogy számomra mi a jelentősége/jelentése! Mivel eléggé ritkán írok idő, sőt... de látom munkásságodat a dolog iránti megnyilvánulásodat, elengedném ezt a kis momentumot is a fülem mellett, oly annyira jelentéktelennek tekintve, hogy válaszra se méltassam, de megteszem! Visszatérve az előbbiekhez számomra a Fórum/Topik jelentősége a tanács, vélemény, segítség kérése stb. (kinek mi) Én most az utóbbival élve segítséget kértem, tőlem 1000x hozzáértőbb emberkéktől! Vegyes hangnemben is (igaz, hülyén fogalmazódott a kérdés), de választ kaptam a dolog mivoltjára mígnem ismerősömet segítségül hívva sikerült a mutatvány! De azt, hogy Te idejössz aztán belepofázol egyszerüen nem tudom hova tenni. Remélem Te ugy jöttél ki anyukádból, h minden a kisujjadba volt! Remélem ezt a tudásodat kamatoztatva nagy multú szakivá fejlődtél! Munkásságodhoz sok erőt és kitartást kívánok!
ÚJfent elérkeztünk a TENGEJJkapcsolóhoz KAPCSOLÓDÓ működtető KAPCSOLÓ szerkezet ŰRHAJJÓ bonyolúltságú probblémájjához...
A GYÁR ugye gondolt a GYENGÉBBEKRE(HÜJJÉBEKKRE) is...ezért SZÉPEN odakanyarintotta a FÉK-és KUPLUNGFEDÉLRE csodálatos DOMBORÚ betűkkel...szép szavakkal....hogy ugyan mit is kell abba TŐTENI...
Igaz már OTT kezdődik a probbléma hogy NEM a szép MAGYAR nyelvünkön van...ez már RÖGTÖN megakasztja az "értelmiséget"...pedig a BETŰK és a SZÁMOK ugyanazok...pl DOT4...MINERAL OIL...ezt MOTOROS-AUTÓS embereknek ILLIK tudni mit JELENT...de ezé van a GUGGLI,netán SZÓTÁR...ha MÉGSE...úgyhogy NEM bonyolult...MÁRakinek...
De nem is ITT kezdődik a BAJ...hanem OTT hogy a LEÍRTAKAT értlemezni...mégeccer...ÉRTELMEZNI kell...és itt meg is ÁLL a tudomány...és az ijjen "ember " fog bele bármiNEMŰ javításba...mikor asse tuggya mijjen RENDEZVÉNYEN van...
Még ha csak a KUPPLUGAL kínlódik az NEM baj...mert abból legfeljebb annyi SÜL ki hogy NEM TUD elindulni,és abból NINCS baj...de ha az IJJEN belefog egy FÉK javításba akkor az ISTEN legyen nekünk IRGALMAS...
Külföldi fórumokon olvasom, hogy létezett folytott változata is a 625 SMC-nek. "10 perc alatt 50 lóerőssé alakítható" azt írják.
Nekem a forgalmiban 40kW szerepel, gondolom adtak ki belőle folytott verziót is.
+41-es karbit írnak mindenhol, nekem meg emlékezetem szerint 38-as van.
Mellé 5 liter körül eszik "csak" még ha húzom neki rendesen akkor is.
az volt a csomagban
a reginák is patentosak, legalábbis amivel eddig találkoztam
amit haver vett rk láncot ahhoz patentszemet adtak
Tud nekem valaki olyan 520-as láncot ajánlani ami ár/érték arányban elfogadható!? Most egy DID ERV3 van fent nittelő szemes! leginkább szerelhető szemes érdekelne! Köszönöm!
Egy jó KTM EXC 525 keresek Miskolc környékén
HIÁBA adtak neked tanácsot..ismerős OLDOTTA meg a problémát...mert FOGALMAD sincs SEMMIRŐL...aztán még egy két KOMMENT után már te leszel a SZAKI...hogy tudtad te EZT..csak megkérdezted...
Hát persze...
Inkább TANULNÁL a "beleugatásokból"...de neked abból se jön le SEMMI...de én EZT TUDOM HOVÁ tenni...remélem ÉRTED...
TOVÁBBI munkásságodhoz(ami eddigieket látva gyümölcsöző lesz) sok ERŐT,KITARTÁST,és NEM utolsósorban ESZET,LOGIKÁT(amit mint tuggyuk NEM lehet adni..csak KÍVÁNNI) kívánok neked...és mégeccer az ISTEN irgalmazzon NEKÜNK...
A GYÁR ugye gondolt a GYENGÉBBEKRE(HÜJJÉBEKKRE) is...ezért SZÉPEN odakanyarintotta a FÉK-és KUPLUNGFEDÉLRE csodálatos DOMBORÚ betűkkel...szép szavakkal....hogy ugyan mit is kell abba TŐTENI...
Igaz már OTT kezdődik a probbléma hogy NEM a szép MAGYAR nyelvünkön van...ez már RÖGTÖN megakasztja az "értelmiséget"...pedig a BETŰK és a SZÁMOK ugyanazok...pl DOT4...MINERAL OIL...ezt MOTOROS-AUTÓS embereknek ILLIK tudni mit JELENT...de ezé van a GUGGLI,netán SZÓTÁR...ha MÉGSE...úgyhogy NEM bonyolult...MÁRakinek...
De nem is ITT kezdődik a BAJ...hanem OTT hogy a LEÍRTAKAT értlemezni...mégeccer...ÉRTELMEZNI kell...és itt meg is ÁLL a tudomány...és az ijjen "ember " fog bele bármiNEMŰ javításba...mikor asse tuggya mijjen RENDEZVÉNYEN van...
Még ha csak a KUPPLUGAL kínlódik az NEM baj...mert abból legfeljebb annyi SÜL ki hogy NEM TUD elindulni,és abból NINCS baj...de ha az IJJEN belefog egy FÉK javításba akkor az ISTEN legyen nekünk IRGALMAS...
És bele fog FOGNI...