Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Lehet már sikerült azóta kiszedni, de annyit mondanék hogy mielőtt csavarod vissza akkor kend be rézpasztával és nem fog bele szorulni. Tényleg hatlap fejű csavar és torx keverék az az olajleeresztő és ha nem tévedek 525-öt 2006-ig gyártottak!
sátor+tábortűz+sültkolbász&szalonna
ettől nincs jobb meg olcsóbb
legutóbb szűk 6 lei volt egy komplett vacsorám, és alig bírtam mind megenni
fathernak annyira tetszik, hogy minden héten elmegy
Fogaras labanal tudok egy jo szallast, eleg olcso es szerintem nagyon szep
Ezekert valtok en is turaendurora
NINCS is EZZEL semmi baj...csak AZ nem ojjan NÉZELŐDŐS motorka...:)
Nagyon sok az autó, nem igazán lehet nyomulni, de legalább lehet nézelődni.
JA....és ADDIGRA rendejj a GYÁRBÓL egy HATHATVANAS PRESZTÍZST..amit majd a TE HÜJJESÉGED PRESZTÍZSÉNEK ÉVfordulójára adnak KI...LIMITÁLT darabszámban:):)
NA CSÖVES..akkor MAJD ott legyél EMBER...lehet TALÁLKOZUNK...
EZ a HAThuszönöt meg HATHATVAN teszt is ÉRDEKES lesz...ELŐRE borítékolható...
Transzfogaras?2-éve készülök....de ,még nem jutottam ki:(majd most a capoval:)
Nem igazán rémlik hogy olyan nagy különbség lett volna súlyban, a 125 EXC-hez képest, amim akkor volt, mindkettő ólommadárnak tűnt
Amúgy szerintem nincs még 10 kg különbség se, legalábbis az első sorozatú (2003-as) 660-asnál, amit én próbáltam.
SEMMI baj a KÉPEKKEL...

ODA a HARMADIKKRA jövőre ha ÉLÜNK kiviszem hjaz ESEMERRT...
A nyáron meg itt, de elég mert kapok a KÁTÉJJEMTŐL a képek miatt.
Olvass vissza kb egy hónapja beszéltünk róla.
Örültem hogy kiértem erre az útra mert fogalmam se volt merre járok Volt szopós rész is csak ott nem fotózkodtam.Örültem hogy levegőt kapok.
Hali

Valaki el tudná mondani hogyan tudom egy 2007es 525exc-nek átállítani a műszerfalát 21-ről 17"-ra Köszi
Tegnap meg itt.
Nem csak te voltál.
De hiszen ez út!
Üdv.
Hol tudok gyorsan és egyszerűen rendelni vagy venni (fejér megye) 1988-1992 lc4 600 hoz olajszűrőt, levegőszűrőt? Illetve tud valaki ezekre valami cikkszàmot? Milyen olajat rakja bele? előre is köszi.
KÁTÉJJEMNÉL az ESIKSZ,EJJIKSZCÉ,ESEMERR modellekre csak egy vagy kér HÓNAP garancia volt...ha jól EMLÉKSZEM...(van is itt még valmejjiknek a SZERVÍZKÖNYVE,abba benne van pontosan)de az is csak ANYAG-vagy GYÁRTÁSI hibára visszavezetehető ESETEKRE...szóval TÖBB éves HASZNÁLTAKRA ugyan mijjen GARANCIJJA lenne?

LC4 modellekre volt 2 év...azon még nekem a MEGVAKULT foncsorú ELSŐ lámpát is cserélték GARANCIÁBA,DJUKKETTESNÉL 2003-as évjáratig a HÁTSÓ segédvázat...hajlamos volt KETTÉtörni....LC8nál hátsó FŐfékhenger...satöbbi...

EGYszóval: MINDEN HASZNÁLT motor,autó,HAJJszárító PORR És ORRszívó és társaik LUTRI...persze LEHET jót és JÓL választani...de az már MEGINT egy MÁSIK fejezet...
A VEVŐNEK mindig sokkal NAGYOBB a rizikója...még a HÜJJÉNEK is...

Mikor TÖBB SZÁZ killómétert UTAZOL egy JÓ állapotúnak mondott VALAMIÉRT és mikor ODAérsz akkor ELÉD tolnak egy FOStalicskát...és még FEL van háborodva a NYÜVES ha szólsz érte hogy EZ NEM OJJAN mint ahogy elmonnta...és POFÁTLANUL bemondja: MIT akarsz ENNYI pénzért? IJJENKOR mekkérdezhető:És te öcsém EZÉRT a FOSÉR PÉNZT is akarsz KÉRNI?

Szóval a CSÖVEDÉK ijjenkor nem veszít SEMMIT...csak TE...TÖBB tízezer forintos útiköltséget...IDŐT...

A HÜJJE vevővel nincs SOK gond...a KAPU nyitva..és gyorsan ALÁ lehet neki ÍRNI az ELTÁV könyvet...

De ez VALÓBAN ijjen...MEGSZÜNTETNI NEM lehet...csak KEZELNI...
Valamennyire azért emlékszel?
Engem igazából a súlykülönbség érdekelne, a blokk karaktere, kiütközik a +10kg?