Én a bkv szervízbe szoktam venni a használt fagyállót, meg ha esik az esső kiteszek egy diszperzites vödröt mert az esővíz az lágyvíz és nem vízkövesedik le a hűtő!
Mennyire SZERVÍZigényes...ezalatt ÉRTEM hogy TANKOLNI kell-e bele,olaj kell e bele,gumit FEL kell e fújni,HŰTŐVÍZ jó e BELE a PATAKBÓL mert a FAGYálló DRÁGA...SATÖBBI...
Az üres váltás normális, ha nem küldöd meg rendesen a váltókart. Simán lehet, hogy buta gyújtás/injektor térkép van rajta. Ha Pesten jársz tudok segíteni az újraprogramozásban.
Az enyém ezt a teljesítmény növelést szó nélkül tűri!Persze 100w-os izzó már biztos maradsndó károsodást okozna!De ettől függetlenül akinek kell az hívjon bátran,aki szerint elolvad a búra az ne vegye! :) Peace!
Felvetnék egy témát... Van nekem egy KTM 690 SM-em. Mindenhol olvasom, meg többen mondják, hogy ezek gyári áttétellel ilyen 170-80 körül mennek, ám a sajátomnál azt tapasztalom, hogy 140nél végevan a dalnak. Nem igazán problémának rónám fel, mert nekem ez a sebességintervallum bőven elég, csak azért mégis felvetődik a kérdés, hogy miért van ez?! A motoron full gyári áttétel van, kipuffot én raktam rá másikat, de a gyári kipufogóval is ugyanennyit tudott. Amikor megvettük, azt mondta az előző tulaj, hogy lebutított gyujtástérkép van rajta.... namost lehetséges ilyen, hogy egy gyujtástérkép így megöli a motort, vagy gyanakodjak másik problémára? Annyiban hihetőnek gondolom ezt a gyujtástérképesen, hogy így most 3-4 litert fogyaszt a motor akkor is, ha rendesen használom... mások szerint ez a szám simán fel kéne kússzon 5-6-7ig is akár.
De hallottam olyat is, hogy típushibás a széria és szar a váltó... de hát ennek meg csak kéne legyen valami előjele, nem? Annyit szokott csinálni, hogy ha nem elég határozottan váltok, akkor 3-4 és 4-5 között találok egy üreset. De ezt tesztekben olvastam, hogy előfordul másik motornál is, amúgy határozott váltással kiküszöbölhető ez is.
Ötletek?!
... próbáltam elől egyel kisebb lánckerékkel, végsebesség kb ugyanennyi volt, csak gyorsabban gyorsult. Valaki, aki otthonvan a témában, légyszi nyugtassa meg a lelkem.
haver xl600asán volt ilyen minden 50-100km után arrébb pöcköltünk egy ricnit a feszítőn, annyira nyúlt pedig totál újszerűnek tűnt
mondjuk a huskyn is ez volt az nem nyúlt, igaz csak pár órát volt rajta
én jobb szeretem az x-gyűrűs did láncot, nem is drága és egész jó is
De most INKÁBB hallgattál volna...mert UTÓLAG ojjan OKOSNAK lenni mint amikor ELŐRE vagy hüjje...:)
Mennyire SZERVÍZigényes...ezalatt ÉRTEM hogy TANKOLNI kell-e bele,olaj kell e bele,gumit FEL kell e fújni,HŰTŐVÍZ jó e BELE a PATAKBÓL mert a FAGYálló DRÁGA...SATÖBBI...
Van egy eladó WP hátsó gátlóm 30000-ért. Ha valakinek felkeltette az érdeklődését kérem jelezze
Az üres váltás normális, ha nem küldöd meg rendesen a váltókart. Simán lehet, hogy buta gyújtás/injektor térkép van rajta. Ha Pesten jársz tudok segíteni az újraprogramozásban.
Kellene rakni a gépre egy másik térképet, elképzelhető hogy tényleg vissza van véve programmal a gép.
Felvetnék egy témát... Van nekem egy KTM 690 SM-em. Mindenhol olvasom, meg többen mondják, hogy ezek gyári áttétellel ilyen 170-80 körül mennek, ám a sajátomnál azt tapasztalom, hogy 140nél végevan a dalnak. Nem igazán problémának rónám fel, mert nekem ez a sebességintervallum bőven elég, csak azért mégis felvetődik a kérdés, hogy miért van ez?! A motoron full gyári áttétel van, kipuffot én raktam rá másikat, de a gyári kipufogóval is ugyanennyit tudott. Amikor megvettük, azt mondta az előző tulaj, hogy lebutított gyujtástérkép van rajta.... namost lehetséges ilyen, hogy egy gyujtástérkép így megöli a motort, vagy gyanakodjak másik problémára? Annyiban hihetőnek gondolom ezt a gyujtástérképesen, hogy így most 3-4 litert fogyaszt a motor akkor is, ha rendesen használom... mások szerint ez a szám simán fel kéne kússzon 5-6-7ig is akár.
De hallottam olyat is, hogy típushibás a széria és szar a váltó... de hát ennek meg csak kéne legyen valami előjele, nem? Annyit szokott csinálni, hogy ha nem elég határozottan váltok, akkor 3-4 és 4-5 között találok egy üreset. De ezt tesztekben olvastam, hogy előfordul másik motornál is, amúgy határozott váltással kiküszöbölhető ez is.
Ötletek?!
... próbáltam elől egyel kisebb lánckerékkel, végsebesség kb ugyanennyi volt, csak gyorsabban gyorsult. Valaki, aki otthonvan a témában, légyszi nyugtassa meg a lelkem.
Ba20D 50/50W 12V-izzók
http://olx.hu/hirdetes/ba20d-5...
mondjuk a huskyn is ez volt az nem nyúlt, igaz csak pár órát volt rajta
én jobb szeretem az x-gyűrűs did láncot, nem is drága és egész jó is