nekem 5 éve kínai ( landport vagy mi ) van benne, télre sem veszem ki. és simán indít bármikor, mindig. ja, a motor most kilenc éves, azaz a gyári csak 4 évet bírt ki.
NAszóval...hogy NE mindig az legyen HOGY csak KRITIZÁLOK...éppen ezért akkor MOST FELTALÁLOK...
Ez a PUMPA jó lenne...végülis nemcsak lenne,hanem jó is...GYORSÍTÓPUMMPÁNAK a karburettóba...csak BETOLOD a LÉGszűrőn HÁTÚLLRÓL...oszt ODAVERSZ vele vagy FÉLDECI naftát...be a TOROK torkába...aztán KOMÁM má csak kapackocc...mert RÚG tőlle hjaz EJJIKSZCÉ ojjat bazmeg mint a FÉLholt szamár...nemkell IDE ZŐD meg KÉK meg HUPILILA rúggó...csak egy IJEN pumpedli....oszt GÓ!
ilyesmi néven volt a teszkós is aztán szétette a benzinszármazék
sajna ettől a würtől nem tudok rendelni, de legalább tudom hogy máshol is ezen a néven fut
köszi!
Keresek megvételre forgalomban lévő KTM 660 SMC-t.
Ha valaki tud eladót, vagy eladná a sajátját kérem írjon e-mailt, fórumot ritkán nézem.
frensis92@gmail.com
nyugi
az önindító olyan mint a ló hiába adsz neki nagyobb vödörbe inni csak annyit iszik amennyire szüksége van
szóval nem kell felruházni emberi tulajdonságokkal, nem vesz ki többet ha több van
szóval a helytől függően a legnagyobbat kell beletenni, vagy nem.....
ÚJFENT ŰRhajjó bonyolultságú probléma, ILLETVE alkatrész ütötte FEL a fejét...vagyis PÓLUSAIT:az AKKUMUKLÁTORR
ITT mossmár NINCS mese...mert NEM teker az ÖNNINNDÍTÓ tenngejje..
Ez mossmá VALÓBAN GÉPÉSZMÉRNÖKI végzettséget igényel...itt mossmá csak az segít ha KÁTÉJJEM szervízbe VIGYÉK el...
NEVECCSÉGES...komojjan mondom...motoros"emberek"...és egy AKKUMLÁTOR probléma a VILÁG végét jelenti...fogalma sincs RÓLA mi alapján kell KIVÁLASZTANI a megfelelő AKKSIT...de amúgy meg KEMÉNYEK...mint a LIBAFOS...:)
YTX5LBS 4 Ah 70 En.Na ez van benne gyárilag Yuasa teljesen tökéletesen elegendő.
Sokan ajánlják az YTZ7S-t bele nemtudom lehet jó az is biztos komolyabb inditóárammal rendelkezik csak jó e ez az inditó rendszernek azt nemtudom.Én maradnék a gyárinál.
szia.már próbálkoztam én is,szinte nincs olyan akksi ami ne indítaná be a motorod,volt,hogy fél évet bírt ki nálam egy típus,de a legjobb megoldás,ha veszel egy nem túl drágát,és csepptöltőn tartod minden motorozás között.nálam van kivezetés,és csak rádugom,egész télen így van,és bírja, mindig indít.a teljes lemerülés nem tesz jót az akksinak.
én bementem a bárdihoz és megvettem a legolcsóbb motoromba való akksit. 5000ft alatt volt és hibátlanul indít most már lassan 1 éve, kíváncsi vagyok meddig lesz jó, ha 2 szezonnál többet tart akkor már megérte az árát
Ahogy keresgetek egyre bizonytalanabb vagyok.
pl. a KTM Gödöllőnél azt mondták YTX4LBS kell ezt ajánlották 13.800 ért. (ez azonban csak 3 Ah és 50 En az indítóárama.)
Helyben motorszervizben kapásból YTX5LBS-t mondtak. Ez van Varta 4 Ah 80 EN indítóárammal 7.840 ért. illetve Yuasa YTX5LBS 4 Ah 70 En indítóárammal 14.900 ért.
A volt tulaj szerint meg YTZ7S kell bele. Na ez van Varta 7 Ah 110 En indítóárammal 9.900-ért és Yuasa 6 Ah 130 indítóárammal 25.870-ért. Van azért különbség rendesen.
Szóval most már totál bizonytalan vagyok. A service manualban pedig egy szót sem találok az akkumulátor típusáról csak a ki és beszereléséről írnak. Szóval akkor mi is az igazság, milyen aksi kell a gépbe? Valakinek megbízható információ esetleg?
Hát azért elég nagy különségek vannak a paraméterekben, van 5-6-7 A-es is ebben a méretben. Az indítóáramuk is különbözik, nyilván a yuasa a legerősebb...
Hát, fogalmam sincs, nincs ilyen motorom, de 12V aksik szerintem nagyjából hasonló "paraméterekkel" rendelkeznek, ezért nem gondolom, hogy nagyon problémát jelentene az indítás neki... a gyengébb aksival sem. Szerintem nyugodtan vehetsz olcsóbbat, vagy kérj kölcsön egy próbára valami ismerőstől!
bocs, hogy idepofátlankodtam...!