Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szeva mindenki!
Fórumot váltok, mert tegnaptól egyelőre boldog tulaja vagyok egy 450 EXC-nek 2003-ból.
Viszont kellene segítség, még csak tanulom a motort.
Az első beugrókérdés:
Hogy érem el, hogy az indításhoz a szívató kihúzott állásban maradjon(lemerült az akksi és rúgni nem egyszerű, ha kézzel kell tartani..)
Nem röhögni, ez az első KTM a portán...
Bakker milyen hamar celeb lettem én is. Egyébként semmi bajom a csoporttal/fórummal.
Bakker milyen hamar celeb lettem én is. Egyébként semmi bajom a csoporttal/fórummal.
Akkor annyit talán kibírhatna egy telibevert kurva felni is, nem?
Ne legyünk már ennyire telhetetlenek. Nem is olyan régen még a 4 év dupláját is vártad egy Ladára vagy egy Wartburgra....
Ja, 4 év az már az örökkévalóság...
Ez egy leütött fosból való szerintem. Talán a 250 Exc-d? Évekig lehet cseszett meghúzni bárki is a küllőket, az anyáknál látszanak a kezdődő hajszálrepedések. Az anyag fárad, a másik hogy nyilván nem az örökkévalóságnak gyártják. Az Excelt sem.
Á, nincs baj a DID-del...
Egy nagy lófaszt nincs
Köszi itt is
Azért kérdezi, hogy milyen motorba kell, mert van 32 és 36 küllős ráf is...
Köszönöm az infókat!
Jó lesz hozzá. Ha 100% Ktm-hez gyártott akkor ok. Nem mindegy, ezért kérdezték a Parillások a típust. Használtnál meg ki tudja eredetileg miben volt.
Akkor amit a Parilla árul,az lehet nem is jó hozzá?
Kérdezték hogy milyen motorhoz kellene....
Egyébként nincs baj a Did ráfokkal sem. Csak eredetileg Ktm kerékhez gyártott legyen, nagyobb furattal. A 2.15x18 Excel a Ktm-nél 55e Ft. Ha pedig máshol veszed akkor nem az a küllőanyák furata és fészkelése.
Köszi,jó tudni!
Ezekkel csak egy baj van. Gyárilag vékonyabbak a küllőanyák furatai a ráfon a normál Ktm küllőanyákhoz képest, a differencia kb. 1 mm. Ha pedig felbővíted nagyobbra a furatokat, a küllőanya csak a ráf belső felének egy részén fekszik fel , és meghúzáskor behajlítja a küllőt. Ha pedig a nagyobb küllőanyának meg akarod rendesen csinálni a besüllyesztést akkor meg elfogy az anyag. A cikkszám alapján egyébként könnyedén kiderül, hogy Husaberghez való. A 97-99 évjárathoz. Japán motor kerekébe kell beletenni abba jó. Ha nincs kifúrva nagyobbra. Mert ha már ki van akkor semmibe.
az xt-ben 25éve bírja a did
bár van benne 2 egyenesebb rész, el sem tudom képzelni hogy kerülhetett bele
Igaz,Hondáimon is ilyen volt,és jó volt.
Ha dűlőre jutottam,jelentkezek.
Köszi!
Az tény, hogy annyit nem bír de azért pár évet ez is kiszolgál.
Hát ez csábító...kár hogy nem Excelből táraztál be
Átgondolom még,köszi!
ÉN minden SZAVÁT értem...BIZTOS akkor VELEM van a baj...
DID 21-18 új 17e/db.
Köszi,láttam én is a hirdetést,de ez DID,én meg Excelt szeretnék.
Nem mintha az nem lenne jó,csak egyformát szeretnék.
Hi!
Hívtad már? http://www.kepesmotor.hu/felni...
Mivel a 18-as nem egyszerű eset, ezért ez korrektnek tűnik...
üdv.
Attol hogy a zarandog nem igazan ismeri a magyar nyelvet nem az en hibam, viszont olvashatatlan szenny amit ir ezekkel a roviditesekkel vagy mik ezek