Szeva mindenki!
Fórumot váltok, mert tegnaptól egyelőre boldog tulaja vagyok egy 450 EXC-nek 2003-ból.
Viszont kellene segítség, még csak tanulom a motort.
Az első beugrókérdés:
Hogy érem el, hogy az indításhoz a szívató kihúzott állásban maradjon(lemerült az akksi és rúgni nem egyszerű, ha kézzel kell tartani..)
Nem röhögni, ez az első KTM a portán...
Ez egy leütött fosból való szerintem. Talán a 250 Exc-d? Évekig lehet cseszett meghúzni bárki is a küllőket, az anyáknál látszanak a kezdődő hajszálrepedések. Az anyag fárad, a másik hogy nyilván nem az örökkévalóságnak gyártják. Az Excelt sem.
Egyébként nincs baj a Did ráfokkal sem. Csak eredetileg Ktm kerékhez gyártott legyen, nagyobb furattal. A 2.15x18 Excel a Ktm-nél 55e Ft. Ha pedig máshol veszed akkor nem az a küllőanyák furata és fészkelése.
Ezekkel csak egy baj van. Gyárilag vékonyabbak a küllőanyák furatai a ráfon a normál Ktm küllőanyákhoz képest, a differencia kb. 1 mm. Ha pedig felbővíted nagyobbra a furatokat, a küllőanya csak a ráf belső felének egy részén fekszik fel , és meghúzáskor behajlítja a küllőt. Ha pedig a nagyobb küllőanyának meg akarod rendesen csinálni a besüllyesztést akkor meg elfogy az anyag. A cikkszám alapján egyébként könnyedén kiderül, hogy Husaberghez való. A 97-99 évjárathoz. Japán motor kerekébe kell beletenni abba jó. Ha nincs kifúrva nagyobbra. Mert ha már ki van akkor semmibe.
Fórumot váltok, mert tegnaptól egyelőre boldog tulaja vagyok egy 450 EXC-nek 2003-ból.
Viszont kellene segítség, még csak tanulom a motort.
Az első beugrókérdés:
Hogy érem el, hogy az indításhoz a szívató kihúzott állásban maradjon(lemerült az akksi és rúgni nem egyszerű, ha kézzel kell tartani..)
Nem röhögni, ez az első KTM a portán...