FASZari...így van bazmeg...VETESS meg a szerencsétlen gyerekkel egy KOMPLETT KUPPLUNGRENNCERRT...amire SEMMI szükség nincs...mert azt AZ Ó gyűrű cserét ÓÓÓ csak TE tudod kivitelezni...SENKI más...
PISSTA...TEmeg keress valakit AKI meg tudja CSINÁLNI...NEM bonyolult...
Sziasztok! Nem is olyan régen keresett szintén valaki Excel ráfot,most én is ebben a cipőben járok.
Tehát 2.15x18 ezüst Excel ráfot keresek. Csak jó állapotú érdekel.
pityu...
0,5re azaz félre értetted...
pont az alsó munkahenger..ami egyszerűen javít6ó!
mivel egy darab dugattyÚ és egy henger között van egy dinamikus tömítés....
magyarul egy sima ó ring és kész....ha a felülete a hengernek( a munkahengerenek ahol a dugó van.. az nem olyan mint egy sóderbánya..akkor az javít6ó!egy 0,1-0,2 mm átmérő növeléssel javitott felület pedig egy 22x2mm vitonos oringel ugyan úgy jól tömíthető mint az a gyári felület egy 21x2mm sel..
mig a felső dugattyún.. van egy karmanytú..de lehet hogy kettő...
attól függ..van hogy a külső tömitést karmantyúval oldja meg van hogy oda is oringet tesz
ennél a felsőnél az a gond...hogy ott a felújítást nem tudod megoldani..csak gyári felújitó szettel..ami egy tizes.....
de ha a tiéd apj akkor ez megint bonyolultabb de bizti van az is...
apj az mondom pl serco...
neked a felső munkahengernél mondtad hogy a gumi is szar... azt akkor 100% venni kell..mert az is fontos...
ugyhogy ha alsóra költesz feleslegessen 40 rugót.. jobbna jársz janó féle komplexummal...mert mivel látom haloványan sem értesz hozzá.. kár egy ilyen szerkezetet egyesével hozzáértés mentessen javitani...
ugyhogy azt javallom komplex vedd meg a működöt... és lehet meg szűnik a szopásod tárgya gyorsan... ha enm ezt tenéd sé egyesével nekiálsz ..az alsó val kezdve...40rugóval...hát most mondom ...hosszú és DRÁGÁBB folyamatba lesz részed.. kudarcok jönnek pénzt dobálod rá.. még többb kudarc hogy a ok sok pénz és úly dolkok után is szar a gép.. már heródod lessz a ktm alapú(amúgy hibátlan ) 525 től...
de ha rám halgattol azt csinálsz amit akarsz...
de leeht elviszed egy szakihoz.. és hipp hopp megcsinálják..
de mondom janó féel komplexumot .. még hobbista szerelők is megcsinálják maguknak.. pikk pakk...
ni ideg...
és majd meglátod.. a legfontosabb dolog az ember hobbilyávan az hogy nyugalom legyen benne mikor csinálja és ne a szopás..
a szopáshoz képest az anyagi ráköltés elenyészőt számÍt....
Eladóak a képen látható cuccok, posta oké:
1. Új M-es Fox Bomber kesztyű 15500 helyett 10000 ft.
2. 1x használt teljesen hibátlan Scott Hustle MX szemüveg 15500 helyett 10000 ft.
4. A képen látható idomok a képen az ár.
6. 120/70 Dunlop GP Racer M 2010.27. heti 2,6 mm mindenhol 8.000 ft.
7. 120/70 Pirelli MT60R 4000 ft, 160/60 Pirelli MT60RS 4000 ft.
8. Nissin 14 mmes főfék 15.000 ft.
9. Új JT 14es első lánckerék 2500 ft, új hátsó 45ös 4000 ft szinte összes KTM-Husaberghez
10. A képen látható tömítések:
1. 450 EXC-SX hengertalp tömítés használt 1000 ft
2. 450 EXC-SX hengerfej tömítés használt 2500 ft
3. 400 EXC-SX hengerfej tömítés Új Prox 4000 ft.
4. 4 db szelepszárszimering 2400 ft
5. Többi apró tömítés és o gyűrűk 3000 ft.
Áááá... ne tedd... Végre egy kolléga!
Am. nekem tetszik! Sztem jó gép! Kicsit mintha könnyebb lenne az eleje mint a KTM-é! Patakban jobban tudom az elejét mozgatni!
Mondjuk megérné megcsinálni rendesen a dögöt, mert azért nemteljesen 500ezres gép. Oké nem narancssárga, de törzskönyves, papíros, ideiglenesen kivont, bontatlan blokkos a gép. Nem sok ilyen 525 blokk lehet.
#570# köszöntem a hozzászólásokat, már bentebb vagyok sokkal. Alsó karmantyút lehet külön rendelni? Nekem azt mondták KTM-esek, hogy alsó munkahenger csak egyben rendelhető már 40.000 pénz. Plusz ha még a felsőt is kell mókolni, akkor már lassan ott vagyok amit lentebb #jano# ajánlott (bár kicsit mehetne még lejjebb). Bakker az osztrák gépekkel nincs sok szerencsém. Mindjárt eladom a pitába.
amúgy a kuplimegjavitás a gyári állapot visszaálitása kb ami működni is fog..az egy 20as....ami meg a maimálissan kielégiti még a lyó kuplung fogalmát IS az ...ez..persze ez több mint a 20ezres..65 ezres..80ezres javitás .. itt kicsit többet kell odatenni de ez a végső megoldás http://youtu.be/8QssV_9vKHU
akkor ...
ott vannak balyok...mert eleve béta hybrid
de ott szerintem gond nix...mert a béta az kb a kátlyem komplett kupliműködtető ..mechÁnizmust használta fel..
de onnan hogy ÁPéLYé...most már beugrott.. apj az haver 510es szerkóján van..dot 4..azzal ni is baj..mert a ktm is átált már azt hiszem k 8ban a dot 4re..ami a jobb is!
csak akkor a felő munkahengerhezt újitsd fel a alsót...
karmantyHÚt lehet cserélni a dugattyún... és akkor már a dot 4 illetve a minerált udod változtani..de a záró gumisapi az az ákÍlesz sarok..mert az nem birja ha varia volt...
ugyhogy én azt javallom.. vegyél valami bontott felső mÓkahengert...ami jó... az benne van vagy...15 ezrebe is...
az ha mineralos..ami célszerű ktm bonttat szerezni.. akkor ahoz az alsó munkahengerbe jó a vitonos o ring...a tápvezetéked is kb gyári ugyhogy az is mineral olajos..(de a tápvezetéknek az kb mindegy hogy mineral vagy dot négy...
szóval azt javallom...
gyári állapot miatt is...
ktm mineralos felső munkahengert szerezz..állapotÚt!...aztán alul feljavitod.. úly olaj..és egy 20as alatt meg lesz a gyári állapot...
persze ha van lóvé és rá akarsz locsolni... egy 500 ezres motorra egy rakattal.. kicserélheted az egészet...akkor az még tutibb..de a legtutibb az az ha ..80-ból megveszel minden úly alkatrész hozzá...
Megbontottam ma az exc-t gyújtás felől és örömmel jelentem, hogy csak a kuplungbovden házának végén lévő o-gyűrű volt kopott(talán nem is oda való) és mellette fosta az olajat, amit cseréltem is.
Kipróbálni nem volt időm, mert most estem be, meg az első óra (határban történő) motorozás után éberék már majd kiestek a kocsijukból, úgy bámultak az udvarra... de ez a falu :))
PISSTA...TEmeg keress valakit AKI meg tudja CSINÁLNI...NEM bonyolult...
Tehát 2.15x18 ezüst Excel ráfot keresek. Csak jó állapotú érdekel.
0,5re azaz félre értetted...
pont az alsó munkahenger..ami egyszerűen javít6ó!
mivel egy darab dugattyÚ és egy henger között van egy dinamikus tömítés....
magyarul egy sima ó ring és kész....ha a felülete a hengernek( a munkahengerenek ahol a dugó van.. az nem olyan mint egy sóderbánya..akkor az javít6ó!egy 0,1-0,2 mm átmérő növeléssel javitott felület pedig egy 22x2mm vitonos oringel ugyan úgy jól tömíthető mint az a gyári felület egy 21x2mm sel..
mig a felső dugattyún.. van egy karmanytú..de lehet hogy kettő...
attól függ..van hogy a külső tömitést karmantyúval oldja meg van hogy oda is oringet tesz
ennél a felsőnél az a gond...hogy ott a felújítást nem tudod megoldani..csak gyári felújitó szettel..ami egy tizes.....
de ha a tiéd apj akkor ez megint bonyolultabb de bizti van az is...
apj az mondom pl serco...
neked a felső munkahengernél mondtad hogy a gumi is szar... azt akkor 100% venni kell..mert az is fontos...
ugyhogy ha alsóra költesz feleslegessen 40 rugót.. jobbna jársz janó féle komplexummal...mert mivel látom haloványan sem értesz hozzá.. kár egy ilyen szerkezetet egyesével hozzáértés mentessen javitani...
ugyhogy azt javallom komplex vedd meg a működöt... és lehet meg szűnik a szopásod tárgya gyorsan... ha enm ezt tenéd sé egyesével nekiálsz ..az alsó val kezdve...40rugóval...hát most mondom ...hosszú és DRÁGÁBB folyamatba lesz részed.. kudarcok jönnek pénzt dobálod rá.. még többb kudarc hogy a ok sok pénz és úly dolkok után is szar a gép.. már heródod lessz a ktm alapú(amúgy hibátlan ) 525 től...
de ha rám halgattol azt csinálsz amit akarsz...
de leeht elviszed egy szakihoz.. és hipp hopp megcsinálják..
de mondom janó féel komplexumot .. még hobbista szerelők is megcsinálják maguknak.. pikk pakk...
ni ideg...
és majd meglátod.. a legfontosabb dolog az ember hobbilyávan az hogy nyugalom legyen benne mikor csinálja és ne a szopás..
a szopáshoz képest az anyagi ráköltés elenyészőt számÍt....
Eladóak a képen látható cuccok, posta oké:
1. Új M-es Fox Bomber kesztyű 15500 helyett 10000 ft.
2. 1x használt teljesen hibátlan Scott Hustle MX szemüveg 15500 helyett 10000 ft.
4. A képen látható idomok a képen az ár.
6. 120/70 Dunlop GP Racer M 2010.27. heti 2,6 mm mindenhol 8.000 ft.
7. 120/70 Pirelli MT60R 4000 ft, 160/60 Pirelli MT60RS 4000 ft.
8. Nissin 14 mmes főfék 15.000 ft.
9. Új JT 14es első lánckerék 2500 ft, új hátsó 45ös 4000 ft szinte összes KTM-Husaberghez
10. A képen látható tömítések:
1. 450 EXC-SX hengertalp tömítés használt 1000 ft
2. 450 EXC-SX hengerfej tömítés használt 2500 ft
3. 400 EXC-SX hengerfej tömítés Új Prox 4000 ft.
4. 4 db szelepszárszimering 2400 ft
5. Többi apró tömítés és o gyűrűk 3000 ft.
Am. nekem tetszik! Sztem jó gép! Kicsit mintha könnyebb lenne az eleje mint a KTM-é! Patakban jobban tudom az elejét mozgatni!
http://youtu.be/8QssV_9vKHU
akkor ...
ott vannak balyok...mert eleve béta hybrid
de ott szerintem gond nix...mert a béta az kb a kátlyem komplett kupliműködtető ..mechÁnizmust használta fel..
de onnan hogy ÁPéLYé...most már beugrott.. apj az haver 510es szerkóján van..dot 4..azzal ni is baj..mert a ktm is átált már azt hiszem k 8ban a dot 4re..ami a jobb is!
csak akkor a felő munkahengerhezt újitsd fel a alsót...
karmantyHÚt lehet cserélni a dugattyún... és akkor már a dot 4 illetve a minerált udod változtani..de a záró gumisapi az az ákÍlesz sarok..mert az nem birja ha varia volt...
ugyhogy én azt javallom.. vegyél valami bontott felső mÓkahengert...ami jó... az benne van vagy...15 ezrebe is...
az ha mineralos..ami célszerű ktm bonttat szerezni.. akkor ahoz az alsó munkahengerbe jó a vitonos o ring...a tápvezetéked is kb gyári ugyhogy az is mineral olajos..(de a tápvezetéknek az kb mindegy hogy mineral vagy dot négy...
szóval azt javallom...
gyári állapot miatt is...
ktm mineralos felső munkahengert szerezz..állapotÚt!...aztán alul feljavitod.. úly olaj..és egy 20as alatt meg lesz a gyári állapot...
persze ha van lóvé és rá akarsz locsolni... egy 500 ezres motorra egy rakattal.. kicserélheted az egészet...akkor az még tutibb..de a legtutibb az az ha ..80-ból megveszel minden úly alkatrész hozzá...
Kipróbálni nem volt időm, mert most estem be, meg az első óra (határban történő) motorozás után éberék már majd kiestek a kocsijukból, úgy bámultak az udvarra... de ez a falu :))