Hali! A hibrid annyira hibrid, hogy egy 525 exc blokkos Beta motorról van szó. Felül az van rajta, hogy Dot4, de a könyvében meg Clutch Oil az Mineral Oil van megadva. Most akkor mi van ilyenkor? Eddig mindenki azt mondta, karmantyúkat is cserélni kell, felújító szett meg nincs, úgyhogy csak komplett alsó munkahenger 40.000 + a felsőhöz meg kitudja mi honnan mennyi. :(
ápélyé
hát akor a gyári állapot az .. messze van már
az apj az gasgas gerecse tán..vagy szerkó esetleg.. motoros bontókba is próbálkoz6ol nagy sikerrel..
csak ne keverd mert ha apj és dot 4(azt hiszem apj az dot) akkor alúra fékfolyadék álló gumi kell és az lesz a legjobb..ha meg minerálo.. akkor alurra jó a vitonos gumi...ami nekem is van.. és az meg hidro olaj álló
az hogy felül nem jó az a sapka.. az baj...
annak szerepe van... elzzárja a levegőtől illetve a kosztól és nem is folyik ki ha fejterállítod vagy a kormányt nagyon alátekered..
mert ha sapka nem védi.. akkor mind mind kifoly6és az ..szar.
ugyhogy nézd meg a felső munkahenger az dotos.. vgy mineralos..
ez alapján csináld az alsó o ring cserét és olaj betöltést!
sok sikert a hibridhez
Akkor tulajdonképpen lent egy O gyűrű kell csak, fentre meg felújító szett? Fent AJP van a dekompresszor karon, gondolom a főmunkahenger is az, így ahhoz való felújítószett honnan a tökömből lesz? Ja és az nemgond, hogy a főmunkahenger tömítő gumibugyin van két repedés. Az nem befolyásolja majd a levegősödését a rendszernek, vagy tökmindegy, mert akkor a tömítő rész belsejébe is bemegy majd az olaj feltöltéskor? Bocs, hogy ilyen mesüge vagyok, de hidrokuplungos gépem eddig nem volt. Tanulópénz már meg lesz. :(
ez nem lesz túl gépészes.. majd mindjárt jön is az ugatás
még annó 2003ban..az elő ilyen kuplis motort ..én is bebénáztam dot 4 fékfolyadékkal
az azonnal..gyakorlatilag 10 percet nem motoroztam vele...
nem volt kuplung...kiemelés...
hazajöttem telifon ide oda.. kiderült a téma..egyből le is engedtem..tehát jó ha egy órát volt benn a dot 4ben...
aztán tettem bele azt a hydro sa 15 amit azóta is! használok...(100% bevált minde szinten)
de akkor már a felső munkahenger az baszott dolgozni...
akkor még gyerekruhában járt mind a hozzáértésem(megint mindjárt jön a vaÚvau ) meg a rutinom is...na meg az anyagbeszerzés ktmhez...ugyhogy jópárszor szétszedtem elöblitetem a hydro olajban öblögettem.. de nem dolgozott a fenti karmantyús rész...
végső elkeseredésemben..mivel tudom hogy a dot 4 az nagyon viziszinyos...fogtam és kifőztem... 100 fokos rotyogó vizben...egy jó tiz percet..ugy dugóval szerelt karmanyúkat...
aztán jól elmostam megint a hydro sa 15 olajban...
összeraktam..és ...
TÁ-DÁM..működik volt
erre a tettre nem kell büszkének lenni.. mert nem felújító szett volt előírás szerint hanem frank-einstejn féle gólem életrekeltés.. de működött
vicck vÓt...
alul egy darab dugattyú van...azon egy darab ó-ring...
a másik..
ami gyakorlatilag egy másik o-ring ..de az statikus tömítés..(statikus= nem mozgó)az nincs öszefüggésben a fékolajos bebénázással...az a motorolajat zárja el a munkahenger oldalánál...
de ha az is tönkrement... a tömítés ami ott van az is megteszi bőven...
lényeg.. egy o ring van amit tönkretehetet a fékolaj...
meg persze fent.. fent az egész dugattyúra szerelt gumitémát
de azt nem irtad..már hogy az szar lett...
de ha fékolaj volt benn.. akkor azt boritékol6od hogy az is szar lett...
Ami az alsó munkahengerben van tömítés az mind kellene, mert faszul fékolaj lett beletéve és az megcsócsálta a dolgokat, egyébként a munkahenger részek mind újak.
hály..
pisti...
mi kelll hozzá?
.mert ha csak a dugattyúra való O-ring..akkor nem menny messzire...21x2mm vitonos oring pl :skf csapágyboltba...
az pont jó a hidro olajakhoz és a hőtűréssel sincs gond...sx 525nél is bevált
pont tegnap cseréltem az enyémben..mert hihetetlen de a pár éves motorban is ez a kupli alsó dugó tömitő gyűrű hhogy is mondjam.. ..már kissé megkopottta fénye..(belül a hengerfala ellentétben a 10 éves gépével ami már látszott hogy ott jár a dugó..ennek még gyakorlatilag úly volt.. a o ring állapota még is elég béna volt...
és hihetetlen de a legtöbb hidrokupli bajság..innen indul ki!
Itt még nem úgy nézett ki Kis hülye! Máskor meg majd biztos nem lesz semmire szükséged mert ezek a ktm-ek sose romlanak el de majd akkor is itt keress a fórumon és amire szükséged lesz majd hozzád dobálják ingyen.
Néhány infó, ha rákattintasz a felhasználónévre és ott az eladó holmikra akkor esetleg találsz tel.számot! Ha meg ezekkel dobálózni szoktak akkor miért itt keresel? Egyébként semmi gond 2éve porosodik már nálam elfér továbbra is!
hát akor a gyári állapot az .. messze van már
az apj az gasgas gerecse tán..vagy szerkó esetleg.. motoros bontókba is próbálkoz6ol nagy sikerrel..
csak ne keverd mert ha apj és dot 4(azt hiszem apj az dot) akkor alúra fékfolyadék álló gumi kell és az lesz a legjobb..ha meg minerálo.. akkor alurra jó a vitonos gumi...ami nekem is van.. és az meg hidro olaj álló
az hogy felül nem jó az a sapka.. az baj...
annak szerepe van... elzzárja a levegőtől illetve a kosztól és nem is folyik ki ha fejterállítod vagy a kormányt nagyon alátekered..
mert ha sapka nem védi.. akkor mind mind kifoly6és az ..szar.
ugyhogy nézd meg a felső munkahenger az dotos.. vgy mineralos..
ez alapján csináld az alsó o ring cserét és olaj betöltést!
sok sikert a hibridhez
Akkor tulajdonképpen lent egy O gyűrű kell csak, fentre meg felújító szett? Fent AJP van a dekompresszor karon, gondolom a főmunkahenger is az, így ahhoz való felújítószett honnan a tökömből lesz? Ja és az nemgond, hogy a főmunkahenger tömítő gumibugyin van két repedés. Az nem befolyásolja majd a levegősödését a rendszernek, vagy tökmindegy, mert akkor a tömítő rész belsejébe is bemegy majd az olaj feltöltéskor? Bocs, hogy ilyen mesüge vagyok, de hidrokuplungos gépem eddig nem volt. Tanulópénz már meg lesz. :(
még annó 2003ban..az elő ilyen kuplis motort ..én is bebénáztam dot 4 fékfolyadékkal
az azonnal..gyakorlatilag 10 percet nem motoroztam vele...
nem volt kuplung...kiemelés...
hazajöttem telifon ide oda.. kiderült a téma..egyből le is engedtem..tehát jó ha egy órát volt benn a dot 4ben...
aztán tettem bele azt a hydro sa 15 amit azóta is! használok...(100% bevált minde szinten)
de akkor már a felső munkahenger az baszott dolgozni...
akkor még gyerekruhában járt mind a hozzáértésem(megint mindjárt jön a vaÚvau ) meg a rutinom is...na meg az anyagbeszerzés ktmhez...ugyhogy jópárszor szétszedtem elöblitetem a hydro olajban öblögettem.. de nem dolgozott a fenti karmantyús rész...
végső elkeseredésemben..mivel tudom hogy a dot 4 az nagyon viziszinyos...fogtam és kifőztem... 100 fokos rotyogó vizben...egy jó tiz percet..ugy dugóval szerelt karmanyúkat...
aztán jól elmostam megint a hydro sa 15 olajban...
összeraktam..és ...
TÁ-DÁM..működik volt
erre a tettre nem kell büszkének lenni.. mert nem felújító szett volt előírás szerint hanem frank-einstejn féle gólem életrekeltés.. de működött
vicck vÓt...
alul egy darab dugattyú van...azon egy darab ó-ring...
a másik..
ami gyakorlatilag egy másik o-ring ..de az statikus tömítés..(statikus= nem mozgó)az nincs öszefüggésben a fékolajos bebénázással...az a motorolajat zárja el a munkahenger oldalánál...
de ha az is tönkrement... a tömítés ami ott van az is megteszi bőven...
lényeg.. egy o ring van amit tönkretehetet a fékolaj...
meg persze fent.. fent az egész dugattyúra szerelt gumitémát
de azt nem irtad..már hogy az szar lett...
de ha fékolaj volt benn.. akkor azt boritékol6od hogy az is szar lett...
Ami az alsó munkahengerben van tömítés az mind kellene, mert faszul fékolaj lett beletéve és az megcsócsálta a dolgokat, egyébként a munkahenger részek mind újak.
pisti...
mi kelll hozzá?
.mert ha csak a dugattyúra való O-ring..akkor nem menny messzire...21x2mm vitonos oring pl :skf csapágyboltba...
az pont jó a hidro olajakhoz és a hőtűréssel sincs gond...sx 525nél is bevált
pont tegnap cseréltem az enyémben..mert hihetetlen de a pár éves motorban is ez a kupli alsó dugó tömitő gyűrű hhogy is mondjam.. ..már kissé megkopottta fénye..(belül a hengerfala ellentétben a 10 éves gépével ami már látszott hogy ott jár a dugó..ennek még gyakorlatilag úly volt.. a o ring állapota még is elég béna volt...
és hihetetlen de a legtöbb hidrokupli bajság..innen indul ki!
EXC 360 (97-es) a kuplungbovden tövénél fossa az olajat a blokkból.
Találkozott már valaki hasonlóval, vagy van esetleg ötletetek, hogy miért lehet ez?
Ma került hozzám a motor, remélem nem lesz komoly baja...
Köszi előre is!
vagy ktm kereskedés.