nekem meg nincsen pénzem, ellenben 3.000.000 Ft adósságom, egy 10 hónapos gyerekem...meg az álmaim..amiket azért nem szeretnék feladni, de így sajnos meg kell őket nyirbálni...
Egyébként én sem veszekszem..
CSAK ÉRVELEEEEEEEK!
Nem...te nem érted..én NEM AKARTAM HOGY ÚGY NÉZZEN KI...
Mert nem fogok kicsengetni 52.000 Ft-ot egy segédvázért, meg a többi pár tízezret a légszűrődobozért...arról nem beszélve hogy látszik a vázon, a blokkon és a légszűrőcsonk gumiján is hogy nem mai darab...
akkor már inkább veszek egy 2004-es gépet...
Így is 220-ért vettem a gépet,meg rádobtam vagy 180ezret....az összesen 400ezer..ha még ezekt,amit te is mondasz rátenném, 550-600 körül járnék..ennyiért veszek kint egy KX-F 250-et vagy egy 2002-es EXC 520-ast...
Ennyire híú azért nem vagyok..
ja, ok..értem
Természetesen tudom hogy egy kicsit is hozzáértő egyből látja rajta...de nem is ez volt a cél! Csak egy kis vérfrissítést kapott a gép...az én lelkemnek jól esett...
Ha azt akartam volna hogy ne lehessen észrevenni, cseréltem volna a tankot, ülést, telóvédőt is...
Egyébként meg a segédvázat nem kell cserélni...le kell vágni a végéből kb 20 centit és a sárvédő simán rácuppan...
Úg, hogy azonnal látszik, hogy nem odavaló a hátulja...anno én is akartam a 02'-es évjáratot frissíteni külsőleg, és sajnos kellett hozzá a segédváz csere, így már annyira nem érte meg. Volt egy videó is a youtube-on, ahol egy ilyen átépítést vettek fel...
Persze azért nem nyúlt a blokkhoz mert megégetné a kezét Nekem meg az a kedvencem amikor az 5éves enduróhoz 150üzemórát írnak Én alig használom a gépet de nekem van már benne 150Üzemóra
azt nem is néztem...
Jó hogy szinte extraként írnak le olyanokat hogy: tárcsafék, fém fékcső...
A kedvenc: évek óta megvan, de a blokkhoz még nem kellett nyúlni!
túl sokat baszogattak a zöldek...
Blokk most kerül bele vissza..miután kapott egy felújított főtengelyt, új dugót, új hajtókart, főtengelycsapágyakat....
Egyébként én sem veszekszem..
CSAK ÉRVELEEEEEEEK!
Leeresztettem a gépből az olajat. Az alsó szűrőn elég sok apró fémforgácsot találtam a szűrő bordái között , a felsőn szinte semmit.
Szelephézag állításhoz esetleg valami trükk/fortély, hogyan lehet könnyen belőni, mert amint láttam elég szűkös a hely a hézagolót aládugdosni.
a másik pedig hogy 5w60as olaj volt benne
Ez jelenthet valami gondot vagy esetleg csúszhatott emiatt a kuplung?
kösz a válaszokat előre is
a gép 620lc4
Mert nem fogok kicsengetni 52.000 Ft-ot egy segédvázért, meg a többi pár tízezret a légszűrődobozért...arról nem beszélve hogy látszik a vázon, a blokkon és a légszűrőcsonk gumiján is hogy nem mai darab...
akkor már inkább veszek egy 2004-es gépet...
Így is 220-ért vettem a gépet,meg rádobtam vagy 180ezret....az összesen 400ezer..ha még ezekt,amit te is mondasz rátenném, 550-600 körül járnék..ennyiért veszek kint egy KX-F 250-et vagy egy 2002-es EXC 520-ast...
Ennyire híú azért nem vagyok..
Természetesen tudom hogy egy kicsit is hozzáértő egyből látja rajta...de nem is ez volt a cél! Csak egy kis vérfrissítést kapott a gép...az én lelkemnek jól esett...
Ha azt akartam volna hogy ne lehessen észrevenni, cseréltem volna a tankot, ülést, telóvédőt is...
Egyébként meg a segédvázat nem kell cserélni...le kell vágni a végéből kb 20 centit és a sárvédő simán rácuppan...
Jó hogy szinte extraként írnak le olyanokat hogy: tárcsafék, fém fékcső...
A kedvenc: évek óta megvan, de a blokkhoz még nem kellett nyúlni!
ott a pont
http://www.topbike.hu/ktm/ktm-...
Blokk most kerül bele vissza..miután kapott egy felújított főtengelyt, új dugót, új hajtókart, főtengelycsapágyakat....