Ez tényleg szép, de én a szervezők helyében 2 kaegóriát csináltam volna...profit és amatőrt...
mert látszik (mint ezen is) hogy garázs/szakműhely csinálgatja ezeket a gépeket...és nekik azért több pénzük/lehetőségük van, mint nekünk...
Ezt nem irigységből mondom, mert azért a munka az munka..
Igen, csak ezek nem épített motorok...
Az hogy veszek egy dobot, kereket és rádobom még messze van a tervezéstől,építéstől...
Tényleg nem azért mondom, de ahogy elnéztem, én vagyok az egyedüli,aki valóban építette a vasat...jó, persze, az enyém egy öreg ócskavas ezekhez képest...(pl 450 SMR)
Helló mindenki. Pls. segítsen valaki: EXC 400-ason, hogy kell bekötni a az első lámpát, ha nem a gyári feidom van rajta? Jön föl egy csatlakozó amibe van egy fehér és egy barna vezeték, és két kábelsaru van rajta. Van egy másik csatlakozó, abba két fehér vezeték megy bele(de csak egy saru van rajta), meg van egy csatlakozó amibe egy sárga veték megy. Namost melyik csatlakozót hova kell kötni ha nincs lámpakapcsoló, illetva ha van. Előre is köszi
KERESEK KTM 640 LC4-hez(konkréten Duke II-höz) használt/olcsó alkatrészeket.
Aki tudna segíteni,itt vagy a dadis@freemail.hu címen legyen szíves jelentkezni!
Előre is kösz!
http://pimpmy.ktm.com/The-gall...