Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az valami Sushi?
csak vicc volt...
Azigen Szépen átoperáltad a gépet.Nekem az átlátszó blokk meg kipuff tetszik a legjobban
nem kell...
Ez is az én művem...
Excel Takasago! Valakinek?
Most az egyszer nekem is lehet igazam Á már annyi EXC megfordult nálunk hogy már kívülről vágom mindet évjáratra pontosan Mondjuk a KTM nek ebből előnye van hogy minden évben változtatnak valamit külsőre a gépeken.
Igazad van, a 200-es volt a lelki szemeim előtt...
Én értelek Giraffe de a 2003-as 525 EXC-nek még 3db ból áll a hátsó idom!Úgyanúgy mint az előző évjáratu modelleknél!Majd csak 2004-től jött be az egybe hátsó idomos EXC!
Az nagy meló lenne, ugyanis segédvázat is kell cserélni...
Van egy eladó hengerem, ami perselyezésre vár. Megveszed a nagyobb dugót, és ahhoz csináltatod a hüvelyt...
Ha 520-ast sikerül venni, úgyis rádobok egy 2004-es idomszettet...már szokásom...
A 2002-ig gyártott 520, és a 2003-tól gyártott 525-ről volt szó...az 520-nak 3 db-os a hátulja, míg az 525-é 1 db-os csak...
találtam egy jó oldalt, de itt sajna nincsen 520...
www.manualz.info/paginas/manua..." title="http://74.125.77.132/search?q=cache:GjHivDn9UxMJ:www.manualz.info/paginas/manua..." target="_blank">http://74.125.77.132/search?q=...
az jó lenne....

nem olcsó...
Megnézem az ebay-en
Hát igen akkor tényleg így van hogy egy az egy ugyanaz a blokk.Viszont a hátsó sárvédő meg a légszűrőház a 2003-as 525-nek is ugyanaz!2004-től gyártják a hátsó sárvédőt egybe az oldal idommal és a légszűrőház is azért változott meg.
Valami service manual-om mintha lenne (CD-n), de meg kell keressem...
Nincs különbség az 520 és az 525 között blokkja között. Ugyanaz a furat, löket, stb. A motor dizájnja változott meg, meg 48-as első telók, más légszőrőházfedél, hátsó sárvédő, tank, stb...
Nem egy olcsóság
http://www.ktm-ocsa.hu/kiegesz...
De láttam hirdetésbe 525EXC bontott alkatrész köztük hengert is.Az olcsóbb mulatság mint egy SXS cucc!
500ezerért Hű a fasz tudja hogy az milyen állapotban lehet mert az elég olcsó.Én olyan 700ezerért nézegettem őket azt szépen felfelé mennek onnan az árak.850-ért már 525EXC-is van 2003-as.Szerintem csak az évjárat miatt van az árkülönbség!
mennyibe fájhat most egy 540-es SXS szett?
Hengerfej sem kell másik!Meg az az 525-ös henger is minek?A hajtókar meg elbírja az 540 SXS kittet is!Nekem is elbírta a 250EXC a 350 SXS hengerszettet.Én se cseréltem mást csak henger dugó gyűrü csapszeg(350 SXS kit).Meg fúvókákat a karbiban.
azért dúrva...most néztem, egy 525-öst 900.000 - 1.000.000 között dobnak, 520-ast már kapsz 500.000-ért..fele ár..ja, és csak 1.5 év van köztük..
Ez jó hír, köszönöm..
Akkor ha veszek egy 520-ast és esetleg megengedhetem magamnak, akkor dobok rá egy 525-ös hengert, dugót + hengerfejet...
Gondolom a hajtókar, főtengely, meg a csapágyak elbírják azt a 2 cm3 különbséget...
Á felesleges!Úgy tudom hogy csak a henger űrméret változott ja meg a neve 520-ról 525-re.Asszem az 520-as 508ccm az 525 pedig 510ccm.szóval tök ugyanaz az egész motor!Külsőre történt leginkább változás.2003-tól narancs tank és tank idomok meg a hűtő is más lett.Tellók is az újabbak vannak benne 2003-tól de visszafelé kompatibilis!A blokk meg mondom tök ugyanaz már csak azért is mert néztem multkor SXS 540-es hengerszettet és 2001-2007-ig fel lehet szerelni 520-ra és 525-re egyaránt!
akkor jó...max dobok majd bele egy 525-ös blokkot..
Úgyis szeretek motort építeni...